Skocz do zawartości

mike78

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    374
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michal
  • Skąd
    Poznan

Ostatnie wizyty

516 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika mike78

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. >Wtedy przykręcam bloki w możliwie max miejscu jak w innych trzewikach co znaczy 'w możliwie max miejscu jak w innych trzewikach" ?
  2. no ok, ale pozycje siodelka miedzy rowerami sie roznią, wiec wg Was bloki maja byc bez zmian miedzy rowerami z roznymi geometriami ramy?
  3. czesc pytanie jak w temacie - chcę zamontować SPD do drugiego roweru, ale jednocześnie chcę zachować ustawienia bloków na butach z pierwszego.. długo mi zajęło ustalenie tej pozycji. Na pewno będą się różnić - inna geometria ram, pozycje i długość korby. Wpadlem że mogę obrysować markerem ten blok, ale może alternatywne rozwiązania?
  4. ktos wie jak to Cues sie prawuje? to odpowiednik alivio, altusa czy deore jesli chodzi o pracę i odczucia? ten rower fajnie ze ma naped 2x11 ..no i oczywiscie nie mogli nawiercic dziurek pod bagaznik.. za to nawiercone cos pod rurą... co za bezsens
  5. dzieki.. 1kg zysku mnie nie ratuje ... wiec paragona odrzucam Accenta szukalem, ale znalazłem takie bez montażu pod hamulec tarczowy...
  6. czesc hamulce tarczowe, os QR, kolo 28 rower to decathlon riverside 900 wiec nie chce mi się inwestowac w to milionow. mam wrazenie ze ta rama jest dosc lekka, calosc wazy niby 13,6 kg. jakbym zszedl 2kg na amorku byloby fajnie ALE NIE ZA 1000zł, b to zupelny bezsens w przypadku tego roweru.. nie wiem ile ze mną jeszcze będzie. z drugiej strony - koła w nim to nie jest jakis wypas, i boję sie uszkodzeń przedniego po wymianie na sztywny..bo jednak ten obecny uginacz coś robi więc co proponujecie?
  7. no dobra, a jakby to mialo być sztywne ale jednak coś amorotyzujące, to co?
  8. 900 ma hydrauliczne, 500 ma mechaniczne. to jest ta sama rama.
  9. Cześć mam w crossie uginacz SUNTOUR NEX SF20, sprężynowy, blokowany i z regulacją naprężenia wstępnego. - Aluminiowe golenie. - Pivot z aluminium 1"1/8. - Skok 63 mm. katalogowo widzę ze to waży 3kg.. na co ekonomicznego byście to wymienili, żeby jednak coś tam amortyzowało ale ważyło ok 1kg? chcialbym zyskać na wadze roweru..ten amorek przy tym skoku to i tak chyba wielekij roboty nie robi, a ja potrzebuję roweru na asfalty ew ubite ścieżki żwirowe, ale jak sie trafi szyszka czy kamień to żebym dał radę przejechać..
  10. mam powietrzny w obecnym crosie, nie spodziewaj sie cudow... szukalbym czegos lekkiego, na pewno nie 15kg unibajka.
  11. czesc , szukam czego podobnego ale ten Polygon juz niedostepny.. kupiles go?
  12. czesc mam obecnie crossa, chcę czegos lzejszego , nie chcę gravela (bo baranek) ani mtb dowieidzialem się o istnieniu rowerow fitness np. merida speeder - czy znacie alternatywy ? To czego oczekuję: naped 2x10 lub 11 waga ok 10kg hydrauliczne hamulce mozlwiosc montazu bagaznika (otwory w ramie) - najlepiej uniwersalnego a nie wymyslow producenta manetki i osprzet- tylko Shimano, i fajnie jakby byly z grupy deore a nie tiagra.. wiem jak deore działa i nie potrzebuję wynalazków
  13. kupilem 920, polecam byle nie nowy bo zwariowali z cenami..
  14. dzięki, a macie pomysly na modele takich cieniowanych modeli?
  15. oj nie, mam teraz rower ciezki jak kowadlo w porowaniu do innego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...