Skocz do zawartości

monmar87

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Bielsko- Biała

Ostatnie wizyty

259 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika monmar87

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. a wiec talas miał 2x robiony serwis uszczelek oraz serwis talas i po serwisie pracował 1000x lepiej ale juz po kilku jazdach zaczynało go przymulać zmiana skoku do góry nogami upuszczanie powietrza dawały tylko chwilowe efekty, natomiast float nie miał przegladu kupiony był jako nowy w 2013 i tez od tego roku zaczeli produkować foxy z ctd wiec nie mógłbyć przeleżakowany, float może 2 razy miał jazdę w deszczu, nigdy w błocie, jest to mój rowerek na warunki suche i tylko w takich jeżdże, z myciem też uważam na uszczelki, przed każdą jazdą trochę brunoxa deo do amortyzatorów oraz zawsze czyszczę golenie , nawet podczas dłuższych wypadów zawsze są czyszczone na postojach, czasami przy upuszczaniu powietrza poleci troszkę smaru zielonego, a pozatym żadnych wycieków.Zawsze pompuję do tego samego ciśnienia, z komory nic nie schodzi, pozatym gdyby schodziło to byłby z czasem bardziej miekki a jest bardziej toporny. Wracając do pytania też tak macie ze swoimi foxami czy jestem jakimś ewenementem ?
  2. Amortyzator kupiłem nowy i ma 2 sezony, dzieje się tak od początku, zimno ciepło zawsze tak samo, talasa odwracałem do góry nogami zmieniałem mu skok 2-3razy i wtedy był super mięciutki ale po 20min jazdy znowu twardniał dlatego go sprzedałem a floata nie odwracam bo potem moge mieć problemy z hamulcami, chociaż teraz kupiłem nowe więc mogę spróbować z przechowywaniem do góry nogami, tak przed upuszczeniem powietrza sprawdzałem jakie jest ciśnienie i pompowałem do takiego samego,ba nawet przed dokręceniem się do wentla pompuje wstępnie pompkę aby w wężyku było już ciśnienie ok 50psi i wtedy dokładnie wiem ile jest w amortyzatorze
  3. Co do wycieku oleju i upuszczania powietrza czy tylko mi się wydaje, że po używaniu powiedzmy kilku godzin amortyzatora staje się on mniej czuły,smarowanie brunoxxem oczywiscie poprawia sytuację ale chodzi dokładniej o to, że spuszczamy powietrze do 0 następnie pompujemy do 60psi -amortyzator jest czuły, jezdzimy kilka godzin -amor staje się mniej czuły,upuszczamy powietrze, nabijamy z powrotem 60psi -amortyzator jest czuły tak jak za pierwszym napompowaniem. Miałem tak z talasem a teraz wydaje mi się że mam z f32 ctd o/b. Talas do tego stopnia się usztywniał że jazda była jakaś masakrą :/
  4. no tak zapomniałem no wiec kiera to ritchey wcs carbon flat 620mm a waga została na kartce w pracy Ale za to podsyłam zdjęcia
  5. Oto moja maszyna, w planach na ten sezon wymiana kilku śrubek na Ti i alu oraz zalanie mleczkiem aktualne zdjęcia dodam za kilka dni Bar Plugs: (Korki do kierownicy) pro 4g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) smud carbon 9g Brake (Front): (Hamulec przedni) XTR 9020+adapter 263g Brake (Rear): (Hamulec tylny) XTR 9020+adapter 285g Cables: (Pancerze i linki) 130g Cassette: (Kaseta) XTR 970 11-34 244g Chain: (łanńuch) Dura ace+ spinka 270g Crankset: (Korby) XTR 970+suport 780g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) XTR 970 150g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) XTR 960+ kółeczka aest 200g Fork: (Widelec) FOX Float 100 CTD 2013+gwiazdka 1510g Rear Shock: (Damper) nude Frame: (Rama) Scott Spark 10 L+ damper 1930 Grips: (Gripy) PRo 14 Headset: (Stery) Canecreek 120g Pedals: (Pedały) XTR 980 306g Seat: (Siodło) Selle Italia SLK 212g Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS carbon cięta 190g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) KCNC 12g Shifters: (Manetki) XTR 970 3x9 250g Skewers: (Zaciski koł) KCNC 47g Spacers: (Podkładki pod mostek) Ritchey WCS carbon 8g Stem: (Mostek) Ritchey WCS 4 axis 110mm 122g Tire (Front): (Opona przednia) Rocket Ron 2.1 EVO 390g Tire (Rear): (Opona tylna) Rocket Ron 2.1 EVO 385g Top Cap: (Top cap) Ritchey WCS carbon 4g Tubes: (Dętki) Schwalbe XX light 191g Wheel: (Koła) Mavic SLR CL 2007 1540g Razem : 9969g
  6. ja proponuję na początek gripy pro 12g za 30 zł i do tego dorwać śrube alu do topcapa ewentualnie karbonowe podkładki pod mostek i baardzo niskim kosztem odpadnie ok 100 g.
  7. napisałem dwa maile 30grudnia i do dnia dzisiejszego 0 odpowiedzi, kupiłem części w kastor bike super kontakt i chyba najtaniej w sieci.
  8. ten rok dla mnie ma mocne otwarcie -hamulce xtr 9020 trial -tarcze rt99 freeza 180/160 -adapter pm/pm 180 -adapter xtr is/pm 160 -lejek do odpowietrzania hamulców
  9. Co do wagi 9020 przód z przewodem 72cm- 248g tył z przewodem 138- 270g tarcze rt99 180/160 pierwsze metry na nowych hamulcach za mną. Wrażenia: klamka ma początkowy niewielki opór, potem idzie lekko, modulacja bardzo dobra siła przy przejechanych może 100m 1 palcem blokuje koła więc ok poczekam jak się doptrą konkretnie w beskidach. Miałem wcześniej komplet 975 i lx dc i w porównaniu z nimi 9020 na docieraniu ma nieznacznie większą siłe jak 975 nie mówiac o lx dc. Z tego co się orientuje klamki puchną w podobny sposób jak u kumpli z 988 czyli 2x szybko się naciśnie i klamka jest twarda juz 1 cm wcześniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...