Skocz do zawartości

malutki

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    650
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Fabian
  • Skąd
    OKR

Ostatnie wizyty

1 022 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika malutki

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

75

Reputacja

  1. w takim razie warto zasięgnąć opinii kogośz większym doświadczeniem
  2. skoro się powtarza problem to obawiam się że trzeba go rozebrać i szczegółowo obejrzeć. coś musi powodować że sprężyna nie "wypycha widelca". możliwe że tłumik z jakiegoś powodu blokuje na tej 1/3 skoku i nie pozwala na więcej. Ale to gdybanie. Poszukaj manuala serwisowego i przejrzyj co tak się mogło stać. Ewentualnie oddaj komuś na serwis jak sam masz obawy
  3. sam jeżdżę już długo na Unibike'u. Jak szukałem swojego roweru to też mi doradzono do niego z racji dość dobrej konfiguracji w stosunku do ceny. Również tu z wymienionych skłaniałbym się ku Unibike'u. Będziesz zamawiał online? Bo warto przymierzyć się do roweru.
  4. zwykłe blaty powinny pasować, blaty N/W niekoniecznie. Jeśli zdajesz sobie sprawę że będziesz miał za krótki łańcuch to może się udać. Zresztą łancuch by nawet nie wszedł na koronke 51. radziłbym nawet unikać 45z. Symulowałeś/liczyłeś sobie takie zestawienie? BTW Banless podaje u siebie średnice swoich blatów, będzie pomocne przy przymiarkach.
  5. Obawiam się że łańcuch może wisiec przy takim setupie. Zresztą przy przełożeniu 28x51 (ok 0,55) możesz zmielić bębenek. Korby DUB mają tą przypadłość że po pewnym czasie użytkowania odmówisz wszystkie zdrowaśki zanim odkręcisz ramię korby. od siebie bym sugerował pozostanie przy shimanowskim 24mm. chociażby z tej przyczyny że łożyska do suportu kosztują mniej niż czas poświęcony na czyszczenie starych. może ignorant ze mnie ale nie wiem jaki to rower. jeśli możesz napisz jaki suport i jaką oś ma aktualna korba.
  6. On robi dla 12s trochę węższą zebątkę by lepiej pracowała z napędami 12s od shimano. Taki blacik to koszt 139 PLNów.
  7. Jesienią pytałem dla siebie to było od 4,5 kzł za ramę pod 120mm i duże koło (29er). Mam nadzieję że moderator na mnie nie nakrzyczy za trochę reklamy. Nawiązałem kontakt z małą manufakturą zza Odry oferującą stalowe ramy z "współczesną" geometrią. Może nie są tak ekstrawagancie jak sherpy, gienki czy inne kony ale wydaje mi się że mogą być ciekawe. Cena za ramę w proszku zaczyna się od 750 EUR. Kwaśne rowery
  8. Producent zaleca najpóźniej po roku zrobić duży serwis, gdybyś zrobił po 2-3 też powinno jeszcze być ok. ale po 8 latach zdecydowanie nadaje się do rozbiórki i wymiany płynów i uszczelnień. Te uszczelki od samego "stania" się starzeją. sam zestaw naprawczy to kilka stówek, byle jakim olejem też nie zalejesz foxa. Wymiana uszczelki to "pudrowanie pryszcza".
  9. A tak zapytam, czy ktoś z was miał styczność z CST BFT? też dostępne w 29x3,0 i kosztuje te 130 PLN-ów wprawdzie tylko drutówka ale inne drutówki CST udało mi się założyć tubeles (m.in. Rockhawk i Heathen)
  10. Peugeot Partner/ Citroen Berlingo jeśli mabyć pakowne i rodzinne. Jest to wprawdzie już "autobus" jednak jeździ się tym z rowerami naprawdę nieźle. Regularnie pakuje na hak bagażnik z 3xmtb + przyczepa do środka.
  11. na łoeliksie sa mariny xxl na srednim kole. wprawdzie całe rowery ale jakbym szukał dla siebie to brałbym pod uwagę. aktualnie ujeżdżam Peak-a TA w rozmiarze XL i daje radę (203 cm i 97cm noga)
  12. można prosić o recepturę? Chciałbym się zabrać za czorne pedały shimano i zrobić je na błysk.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...