Skocz do zawartości

wojtekkrakow

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 363
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana wojtekkrakow w dniu 12 Października 2012

Użytkownicy przyznają wojtekkrakow punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    K

Ostatnie wizyty

7 901 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika wojtekkrakow

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

56

Reputacja

  1. Nie mam takiego parcia na góry żeby chodzić po nich na piechotę Tak biało było tylko na szczycie, w drodze na górę jeszcze jest sucho i jesiennie, tylko zimno już strasznie bo koło zera.
  2. Cóż. Półtora roku używania za mną. Kolejne klocki zajechane, choć ostatnie spieki dawały rade bardzo długo, brakowało mi tylko w nich mocy na zawołanie, rozgrzane działały lepiej. Po za tym awarii brak, przez ten czas tylko raz płyn wymieniałem. Klamka chodzi lekko, małe skrzypienia z przed paru miesięcy same ustały. Do przeciętnej mocy już dawno się przyzwyczaiłem, na tyle że o tym po prostu nie myślę, w gruncie rzeczy, balans ciałem, technika jazdy, samego hamowania i tak jest ważniejsza Oczywiście używany 100% czasu w Beskidach.
  3. Tylko stolice? Bo ja bym chętniej zobaczył Kraków . Zresztą Kraków jest całkiem udany pod tym względem. Na rowerze jeździ tam więcej ludzi niż np w Bielsku, co mnie zawsze dziwiło, bo tu góry pod nosem.
  4. Na błoto się nie nadaje to fakt, ale na suchym dobrze trzyma. A co do zużycia, może za dużo asfaltu? Ona ma miękką mieszankę gumy więc tam szybko się ściera, no ale w końcu to opona w teren.
  5. Bo one hamuję naprawdę nieźle, złe opinie biorą się z trwałości. Bo z tymi hamulcami jest sporo problemów, wiadomo nie u każdego, ale jednak.
  6. Dawno tu nie zaglądałem Mija dokładnie rok i jak dotąd bez zarzutu. Siła nie powala, ale nawet w górach daje rade, powiedzmy że te minimum zapewnia. No ale J3 które wcześniej miałem też opadu szczęki nie powodowały. Za to narzekam na tarcze Accent Blade, falowane tarcze coś się gryzą z tymi hamulcami, po pierwsze klocki nie obejmują całej powierzchni tarczy, co trochę dziwi. Po za tym raz odpowietrzane były i ciągle bez awarii, optycznie też zużywają się dużo mniej niż Avidy. Generalnie jestem zadowolony, choć jak skoczy im drugi rok, to przesiadam się na coś bardzo mocnego, już bez kompromisów, niemniej jako budżetowe hamulce sprawdzają się dobrze.
  7. O widzisz, dobrze że mi przypomniałaś, bo mi ostatnio chodzi coś po głowie aby odświeżyć kilka filmów, tylko nie miałem weny na tytuł, choć za Lynchem aż tak nie przepadam, tak ten film lubie.
  8. Zdjęcie nie oddaje najlepiej światła, nie mogłem wstrzelić się z ustawieniami foto. Albo prześwietlony środek albo ciemne boki. Generalnie na żywo jasność jest podobna, ale znacznie większy zasięg i szerokość, i nie ma takiego odcięcia tylko sporo jeszcze po bokach miękkiego światła. Lampka to Solarforce L2 a raczej obudowa tylko, zmodowana przez grega z forum swiatelka.pl 1 dioda XM-L katalogowo 800-900lm, ale świeci na tyle szeroko że komfort mam na szlakach większy niż na 3x XPG 1100lm, które świeci jaśniej, ale wężej i ma mocne odcięcie i po bokach nic nie widać.
  9. A mi klamka zaczęła lekko skrzypieć, cicho i mało wyczuwalnie ale coś mruczy mi i mnie to denerwuje . Ale jeszcze nie usuwałem tej "awarii" . Zajme się nimi po zimie.
  10. Przód 180mm Accent Freezer / tył 160mm Avid G2
  11. Ten test jest o kant d. rozbić, ciężko wnioski wyciągać. Jechałem na SLXach, ale dawno i krótko i ciężko odnieść różnice, więc ja się tego nie podejmę. Natomiast co do Deorek, to regulacja jest tylko odległości klamki od kierownicy, punkt hamowania się nie zmienia, zmienia się zakres pracy klamki, może łapać wcześnie lub tuż przy samej kierownicy, ale to tylko odległość klamki. I chyba faktycznie się zapowietrzyły, będę się bawił nimi w weekend.
  12. To wiem, zgadza się, ale nie spodziewałem się aż takiej różnicy, klamka zapada się do kierownicy.
  13. Muszę troche ponażekać hehe Pierwszy raz nie jestem zadowolony, do tej pory wszystko grało, ale przy mrozach, klamka zapada się i hamulca po prostu brak. Nie wiem czy to wina innego rodzaju płynu hamulcowego niż w Avidach, ale jest jak jest. Na szczęście na lodzie i śniegu nie jest mi potrzebna zbyt duża siła hamowania więc paradoksalnie nic mi z tego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...