Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.01.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
10 punktów
-
Będzie dużo "bo" zaczynam: bo warszafka, bo malo już śniegu, bo kija szukałem, bo kij był daleko, bo udało sie postawić rower na kiju, bo zawsze chciałem tam zajechać i strzelić fotkę, ale jechałem dalej i mialem to w "pamięci", bo w końcu tam zajechałem i zrobiłem fotkę, bo od nowa wyliczanka, bo warszaf.... bo zdjęcie w końcu:9 punktów
-
8 punktów
-
Zawsze mi się Silverado bardzo podobało, w sumie chyba najbardziej z siodełek WTB. Kiedyś spróbowałem i musiałem sprzedać - za wąskie. Teraz, kiedy WTB oferuje ten model również w szerokości 142mm kupiłem ponownie A tak się prezentuje po montażu:7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Oooo... Tom z Łodzi znowu aktywny... A ty nie pożegnałeś się już z nami w poprzednim, wiekopomnym temacie ? Miałeś już tu nie publikować. Odpowiadając. Nijak nie postrzegają. To forum rowerowe a nie kurierskie. Kurierzy to nie kolarze tylko bidulki których jakiś podły sadysta posadził na te debilne wehikuły. Paczki mają dowozić a nie rozpływać się nad zaletami czy wadami elektryków. A fejsbukowy plankton intelektualny się podniecił i deliberuje. Z ciekawości, nastepny temat spłodzisz na temat kolarskiego pozdrowienia w kierunku ciemnoskórych dostawców jedzenia z "Pyszne.pl" ?2 punkty
-
Hej Kasia z Lublina, jeżdżę crossem. Amatorsko turystyka rowerowa, długie trasy w sezonie. W planach drugi raz R10 w wakacje. Może ktoś dołączy?:-)2 punkty
-
Mycie smoczycy po wczorajszych 10 km w śniegu. Potem okleiłem ramę w newralgicznych miejscach folią. Przykręciłem w piwnicy wieszak na rowery, po czy załadowałem na niego samochodowe bagażniki rowerowe a rowery jak stały, tak stoją2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Zamaist hardtail, może full? Marin rift zone 1. (W podstawowej wersji) Jak będzie kasa to dorzucić myk myk. https://hadronsport.com/rower-marin-rift-zone-1-l-grafitowy.html1 punkt
-
@forscherTam w sezonie jeżdzi "wąskotorówka" i dowozi ludzi nad zalew Chechło 😃, a okoliczni kolarze robią na tej rundzie test FTP, rozumiem że tez robiłeś 😎1 punkt
-
1 punkt
-
@Michal2008, swego czasu jak bujałem się ze wspomnianą przez ciebie podsiodłówką i na dętkach, to miałem dwa setupy. Pompka, to Lezyne Sport Drive HV. Nowa edycja Lezyne Pocket Drive HV jest krótsza. Teraz ją bym brał. No ale obecna cały czas działa Setup1: Setup2:1 punkt
-
@spidelli, Nie korzystałem, ale tak to wygląda: Planujesz całą trasę. Klikasz na "wyprawę wielodniową". Dostosowujesz sobie ile dni chcesz jechać, jaką masz formę itp: Dalej masz podsumowanie i wszystkie kolejne dni: Można wejść w każdy dzień osobno i poszukać noclegu w pobliżu miejsca, gdzie zgodnie z planem powinieneś zakończyć jazdę każdego dnia: Dodatkowo w Premium masz info o pogodzie na trasie, jeśli w trakcie planowania podasz czas wyjazdu i "mapy specyficzne dla rodzaju środka transportu" - czyli w praktyce, jeśli wybierzesz turystykę pieszą, to na mapie widać szlaki piesze, jeśli rowerową, to trasy rowerowe, a jeśli MTB, to single MTB z podanym stopniem trudności. Ja skorzystałem o oferty dla posiadaczy pełnej wersji Komoot: 96,99 zł za pierwszy rok, a potem 259,99 zł/rok. O ile pierwsza cena jest ok, o tyle 260 zł, to już gruba przesada i anulowałem subskrypcję.1 punkt
-
1 punkt
-
Chłopaki . Nie karmimy trolla .1 punkt
-
Jak kupowałem xringa do mykmyka kilka miesięcy temu to znalazłem tylko jedną ofertę na Allegro za 10zł i się cieszyłem że tanio, bo poza tym znalazłem tylko w dwóch sklepach online za 20-25zł i drugie tyle wysyłka. W praktyce jakby było miejsce na montaż (xring potrzebuje więcej miejsca, bo jest szerszy) to by uszczelniło i działało. A że, jak pisałem, zwykłe oringi trzymają latami, to na wynik eksperymentu "które lepsze" musiałbyś dłuuugo poczekać.1 punkt
-
Autorze kolejnego tematu z grupy specjalnych: kilka tygodni temu pieprznąłeś focha obwieszczając odejście. Wg mnie takie deklaracje albo się wprowadza w życie albo się ich nie publikuje. Tak robią dorośli, czytaj- dojrzali - ludzie. Spłodziłeś kolejny fascynujący temat - a uważam tak po sugestii, gdybam że mającej odniesienie do rzeczywistości, że takich pojazdów jest dwa. Obecność na forum jest z wyboru, oznacza to że utrzymanie aktywności nie wymaga pisania żeby cię gugle nie wykopało. Zazwyczaj sugestia dawana ludziom która brzmi "trzymaj poziom " nie oznacza żeby trzymać jakikolwiek poziom. Zastanawiam się czy nie masz naprawdę ciekawych doświadczeń rowerowych którymi możesz się podzielić albo przyzwoicie sensownych pytań odnośnie rzeczy realnie wnoszących coś w twoje rowerowe życie.1 punkt
-
Ja mam inny. W przypadku takich ocieplaczy ważny jest rozmiar wewnętrzny - by klamek i przerzutek można było komfortowo używać. Dodatkowo rozmiar dziury w którą wkładasz ręce- by można było szybko i sprawnie wyjmować ręce. Powiem, że takie rozwiązanie jest mega. Żadne rękawice nie dadzą takiego komfortu cieplnego.1 punkt
-
Kupiłem ta dedykowaną do mtb, czyli HV. Sorry, mój błąd 😉1 punkt
-
Pod siodełko to jedynie nabój. Już lepiej coś przy bidonie przymocować o nieco większej pojemności.1 punkt
-
Można kokoś nie lubić ale na tą chwilę prezentujecie tu niektórzy czyste chamstwo i poziom mułu. Jak wam nie pasują tematy to wypad i już. Nie trzeba ani czytać ani komentować bo przyganiał kociołek.... z tym porównaniem FB do ścieku. Co do tematu kurierka ma o tyle wspólnego z "nami" geniusze, że ma wpływ czy wrócisz cały do domu czy nie. Pracuję na Rynku Krakowskim więc doświadczam ciągłej walki by bezpiecznie wrócić w obie strony z domu. Robi tak sporo ludzi bo inaczej niż salwowanie się ucieczką czy jak ja łażeniem blisko ścian budynku się powoli nie daje. Raptem kilka dni temu byłem światkiem o milimetry takiego dzwonu na Siennej, że głowa mała. Więc sam pomysł uważam za absurdalny ale nie jako taki tylko jak to zwykle z powodu czynnika ludzkiego. Może w Suchej albo innej Skawinie jest inaczej ale tą robotę w dużych miastach w dużej mierze wykonuje spora patologia jak chodzi o zachowanie życiowe. Druga sprawa sama profesja, specyfika, tempo działa na niekorzyść rozwoju tej branży w zaprezentowany sposób.1 punkt
-
Te z linka nie, natomiast miałem kiedyś coś takiego innej firmy do motocykla i było ok. Dokonując wyboru zwróć uwagę na rozmiary, linka wrzuciłem przykładowo.1 punkt
-
To jest temat na Główne Forum? Wrzuć to do działu o elektrykach albo na jakies forum dla kurierów 😅 Już widze radosc kuriera po przesiadce z busa na rower . Zimą ☠️1 punkt
-
Jakoś super źle ta kaseta nie wygląda (ale też nie potrafię powiększyć zdjęcia). I tak musisz kupić nowy łańcuch, więc nic nie szkodzi zrobić próby.1 punkt
-
1 punkt
-
Jak chcesz mieć zrobione dobrze, to Dandy Horse albo z @Punkxtr się dogadaj. Tylko wiesz, dobrze =/= tanio.1 punkt
-
Tak, coś w ten deseń - tylko albo nawiguję do tego punktu, a potem wracam na trasę, albo po prostu jadę na azymut. Może to zdjęcie coś zobrazuje: szczegółowy widok mapy jest na powiększeniu z podziałką 3km. Czyli na ekranie mieści się na szerokość jakieś 10km. 5 po prawej, 5 po lewej. Więc do takiej odległości wyświetlają się różne miejsca, zaznaczone na mapie UMP. Widok po lewej. Ale zmniejszając powiększeni o jeden stopień mapa staje się mniej szczegółowa - jak ta po prawej. Mając większy ekran i większy obraz bardziej szczegółowej mapy mogę sobie ciekawych punktów po drodze znaleźć więcej. To jest clue tematu, co kupić żeby tego ekranu mieć więcej - i czy ma to być dotykowe, czy z fizycznymi przyciskami też da się żyć.1 punkt
-
Tymczasowy upgrade tylnej przerzutki w rowerze młodego z Altusa na Alivio1 punkt
-
1 punkt
-
Skoro tu jednak jesteś, to się odniosę. Po prostu zakładasz śmieciowe tematy. Albo o kiepskich gadżetach, albo sensacyjne rodem z brukowca, tak jakbyś szukał atencji. Jest temat o znalezionych rowerowych rzeczach w internecie, tam spora część twoich tematów może trafić. Możesz też założyć temat o rowerowych gadżetach i tam wrzucać te wszystkie wyszperane ciekawostki. Tak samo te tematy, że ktoś kogoś pobił, ktoś kogoś przejechał. Czemu mają służyć, jaką wartość wnoszą na forum? To tylko sensacja rodem z brukowców, pretekst żeby sobie upuścić frustracji. Dużo lepsze byłyby materiały z dobrze opracowanymi poradami jak sobie radzić z agresją na drodze, jak unikać wchodzenia w konflikt, jak obniżać poziom stresu, co stoi za bardzo szybkim nakręceniem się w kłótni na drodze. A to że ludzie zaczęli ci jawnie to wytykać, to po prostu oznaka przelania się. Równie dobrze mogliby słać masowo raporty i moderacja by ci te tematy usuwała, wtedy byś narzekał, że się na ciebie uwzięli.1 punkt
-
@Thomlodz po prostu produkujesz tematy i myśli sprzed 10-15 lat. Owszem, są tu osoby ogarnięte np. w tematyce retro na przykład, ale Ty masz na odwrót, piszesz jakbyś sam pochodził z retro czasów i obudził się że kaski nowoczesne wynaleziono...1 punkt
-
Pozdrawiam z Kanady. Dzisiaj 3 godzinny trening, niezwykle cieplo -1 jak na ta pore roku. Pozdrawiam I zapraszam na moj kanal na YouTube kolarzZkanady 😀1 punkt
-
Z wypisywania bzdur cię rozliczamy... To jest forum , więc jak ktoś takowe brednie tu opowiada , to musi się z takim rozliczeniem liczyć .1 punkt
-
1 punkt
-
Nie trafiłem w sieci na podobny poradnik, a poniżej opisany problem występuje dość często. Otóż używając niewłaściwych narzędzi lub mając pecha można zniszczyć gniazdo na klucz, pozwalające odkręcić kasetę SRAM XD. Oczywiście najłatwiej jest kupić nowy bębenek, ale to dodatkowy koszt do drogiej kasety. Jak go uratować? Potrzebny będzie Dremel z końcówką tnącą do metalu, dwa śrubokręty i ew. młotek. Zaczynamy od usunięcia największej, aluminiowej zębatki. Najpierw pomagając sobie mocnym śrubokrętem podważamy zaczepy łączące ją ze stalowym "pająkiem". Następnie Dremelem obcinamy zębatkę jak najbliżej bębenka, dzięki czemu możemy ją usunąć. Dalej zabieramy się za stalową część. 3 ostatnie zębatki są przyklejone do aluminiowego walca nakręconego na bębenek. Obcinamy więc łączniki pomiędzy rzeczonymi koronkami, a resztą stalowego pająka. Po tym możemy go już usunąć. Dalszym krokiem jest odklejenie 3 najmniejszych koronek od aluminiowego walca. Najłatwiej zrobić to kładąc zębatki na górze imadła (bębenek znajduje się między szczękami) i delikatnie puknąć w zewnętrzne łożysko. Klejenie jest na tyle słabe, że nie jest to trudne. Wcześniej trzeba jeszcze obciąć rant walca przy najmniejszej koronce kasety. Na koniec Dremelem wycinamy dwie równoległe do bębenka linie (w odstępie ok. 1,5 - 2 cm) dbając o to, aby nie pociąć bębenka. Następnie pomiędzy liniami robimy dwa nacięcia prostopadłe i śrubokrętem staramy się podważyć powstały w ten sposób zewn. prostokąt. Kiedy to się uda, usuwamy wewnętrzny, a na końcu środkowy. Pod nim znajduje się gwint bębenka, więc zachowujemy szczególną uwagę. Po wszystkim walec będzie miał kształt litery "C", rozpręży się i zdejmiemy go z bębenka. Gotowe!1 punkt
-
Zrób jazdę testową. Jak się nie uda pożyczyć od znajomych, to trzeba wydać kilka stówek w wypożyczalni. To będzie chyba najlepsze rozwiązanie, samemu doświadczyć jak się na takim rowerze jeździ (najlepiej wypróbować kilka różnych). Ciężko określić nie wiedząc co masz i do czego się przymierzasz oraz jak jeździsz. Jeżeli masz jakiegoś taniego, zajechanego crossa, to będzie zysk na nowym sprzęcie, który po prostu jest nowy. Jeżeli dodatkowo kupisz coś lepszego, to zyskasz na wadze. Jeżeli masz wypasionego lekkiego crossa, to kupując podobnej klasy sprzęt zyskasz trochę na masie i możliwości bardziej opływowej sylwetki. Jeżeli jeździsz dosyć szybko, średnio utrzymujesz na asfalcie tempo >30km/h, to w dolnym chwycie powinna być zauważalna różnica. Jeżeli jeździsz <25km/h to zysk z aero będzie minimalny. W terenie pewnie się straci, głównie przez brak amortyzacji (o ile masz teraz). Trzeba też przyzwyczaić się do innych klamek hamulców, w górnym chwycie mogą być mniej efektywne od tego co masz. Średnio gravele mają szersze opony, więc tutaj może być lekki zysk, pewnie straci się lekko na mniej agresywnym bieżniku ale znowu kwestia co masz obecnie. Średnio w crossach napęd ma szerszy zakres, masz czym dokręcić z górki, masz czym podjechać strome wzniesienia. Obecnie jest moda na napędy 1x, co przełoży się na średnio mniejszy zakres i trudność w doborze ciasno stopniowanej kasety na asfalt. Także dużo aspektów i czynników, ciężko ocenić ile by taka przesiadka dała ile zabrała bez wiedzy co masz i jak ambitnie jeździsz. Mocno uogólniając i uśredniając, gravel jest bardziej przesunięty w stronę równych dróg względem crossa.1 punkt
-
Mały offtop ale chciałem tylko napisać że mam obecnie założone Speedrockery na gravelu i muszę powiedzieć że jestem lekko zszokowany jak stabilnie się to trzyma na tych rzepach niemal jak zespawane 😁, prawie miesiąc temu je założyłem i nie musiałem ich poprawiać ANI RAZ ani z tyłu ani z przodu i przy tym nie wydają żadnych dźwięków. Wcześniej na innym rowerze miałem Bluemelsy i podobne odczucia, jednak SKS to jest jakość lepiej zapłacić raz a dobrze. A nawiązując do tematu mi to w zupełności zwisa, podobnie jak kolarska i wokół rowerowa "moda".1 punkt
-
Witam serdecznie. Artur z Płocka, obecnie ujeżdżam Lazaro Senatore V3 od sześciu lat, staram się korzystać z roweru całym rokiem jak oczywiście pogoda pozwoli, obecnie myślę o gravelu jako drugim rowerze 😃 ale jak to będzie to się zobaczy. Pozdrawiam1 punkt
-
Cześć wam. Mam na imie Jacek. Okolice Siedlec. Na rowerze w dłuższe trasy wybieram się od kilku lat. Jeżdże na crossówce. Czekam z utęsknieniem na otwarcie sezonu.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00