Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      796


  2. MartinGIR

    MartinGIR

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      94


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      4 402


  4. Brzoosa

    Brzoosa

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      48


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.11.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo jak ta tama pęknie to będzie słabo
    6 punktów
  2. 5 punktów
  3. 4 punkty
  4. Czy wyrażony tu przez innych pogląd na temat Sramów podkopuje twój obraz świata? Kilka osób zasugerowało że, doświadczalnie, z ich życia rowerowego, sram to guano. Nie na jednej sztuce a na kilku, sztukach, modelach Możesz przyjąć że te opinie są uzasadnione albo posiłkować się statystykami z bike parków. Zastanawiam się nad twoją wiarygodnością jako opiniotwórcy jeśli masz wątpliwości jak dwutłoki zatrzymają 95+16 kilo masy w wymagających warunkach. Zakładając że żyjesz i jestes świadom swego istnienia dłużej niż 3 lata to zauważyłeś że wysyp czterotloków to okres 2-3 lat wstecz. Wcześniej ludzie też jeździli, też ważyli 95+16 i ... byli w stanie przeżyć. W jaki sposób? To pytanie czysto retoryczne. W dwóch screenach wynik porównania kilkunastu hebli, sporo czterotłoków i trochę dwu. Jeśli to nie pochłonie za dużo twojego czasu to skomentuj podane dane, np porównując xt do code r. Lub nawet deore do tego samego hebla. Moim zdaniem różnice pozwalające uznać że 95+16 zginie tragiczną śmiercią bo ma dwa tłoki a dotrze bezpieczne do celu bo jest "kodowany" jest ... sporne. Ja tak podsumuję: heble srama oferują niewiele wobec konkurencji, są, uśredniając, heblami dla zagorzałych majsterkowiczów a na rynku jest kilka opcji które pod każdym względem mają nad nimi przewagę.
    2 punkty
  5. Bo... u mnie mało śniegu okolice Starego Czarnowa.
    2 punkty
  6. 2 punkty
  7. Garmin Edge 1030 Plus 339,91 euro (ok. 1595 zł)z wysyłką: https://www.bike-components.de/en/Garmin/Edge-1030-Plus-GPS-Bike-Computer-p78239/
    1 punkt
  8. RD-M8000 GS za 221pln 😲 https://allegro.pl/oferta/przerzutka-tylna-shimano-xt-rd-m8000-gs-11-rz-12570613817
    1 punkt
  9. Banless -20% na wszystko. Polecam, od kilku lat jeżdżę na jego zębatkach.
    1 punkt
  10. Nie warto, bo przy obecnym kursie Euro wychodzi 1118,60 zł, a tymczasem w polskiej dystrybucji ten widelec kosztuje 1149-1229 zł: https://activia.sgl.pl/czesci/amortyzatory-suntour/epixon-xc/29-cali/89
    1 punkt
  11. 32 mm powinny być odpowiednie. . https://pl.aliexpress.com/item/1005004938977100.html?spm=a2g0o.ppclist.product.2.6aedrWzdrWzdms&pdp_npi=2%40dis!USD!US %2413.28!%249.96!!!!!%400b0a23a716693108800411878e1a8c!12000031088154662!btf&_t=pvid%3Ac87ee689-46a7-4cf0-865e-02d152e3e044&afTraceInfo=1005004938977100__pc__pcBridgePPC__xxxxxx__1669310880&gatewayAdapt=glo2pol4itemAdapt
    1 punkt
  12. https://www.facebook.com/groups/154825315188742/permalink/1060112211326710/
    1 punkt
  13. @RabbitHoodPrzecież kolega wyżej wpadł tu tylko poreklamować produkt a ty mu trudne pytania zadajesz... Te szptacz dodaj do 36 zł K.w. i masz sporo drożej niż na Allegro ze smartem. Żałosne są te próby udawania użytkownika kremu - z kilometra widać, że szefo kazał latać po forach i pisać to latasz i piszesz. Szkoda, że admini/moderatorzy nie łapią takich cyrków z marszu.
    1 punkt
  14. Możesz dowalić (ale bez przesady bo skompresujesz tulejkę pomiędzy łożyskami). Konstrukcja piasty jest tak przemyślana, że nie będzie prężyło łożysk wzdłużnie oraz wymiar nominalny zostanie zachowany.
    1 punkt
  15. Musisz zmieścić się w hakach, czyli piasta po skręceniu ma mieć 142mm szerokości - więc trzeba skręcać aż osiągniesz ten wymiar Ale to moje domysły, nigdy nie zmieniałem osi w całości, za to niejednokrotnie zmieniałem endcapy - które są na wcisk, więc sugeruje to że skręcenie osi w palcach, czy wspomożenie się kluczem ale z momentem rzędu kilku Nm powinno wystarczyć.
    1 punkt
  16. No cóż, zostało to już dość dawno odkryte. Nie łudziłem się zbytnio że pozostanie to w tajemnicy, bo przecież nie będę zmyślał że jeżdżę innym rowerem w innych rejonach Polski. Styl pisania także ciężko zmienić No i nie ma co się czarować. Mimo że chyba sporo pomagałem, to się okazuje że sam pomocy potrzebuje jeszcze częściej. Im więcej się nad czymś zastanawiam, tym pojawia się więcej pytań.
    1 punkt
  17. Sprzedałeś wadliwe hamulce, jak ci nie wstyd? 😉
    1 punkt
  18. I to jest bardzo dobra rada. Jak pójdziesz na kompromis, to zawsze będziesz maiła z tyłu głowy że to nie to co chciałeś. Jedyny kompromis jaki musisz osiągnąć, to z Twoim portfelem . Sam jeżdżąc do tej pory szosowym gravelem, ulepiłem fula enduro i od wiosny zaczynam zabawę w górach.
    1 punkt
  19. Sapim d-light przód + tył po stronie napędowej sapim race.
    1 punkt
  20. Moje doświadczenia były podobne. Rozmowa jak z osobą, która płaci za każdy znak w wiadomości. Od razu sobie odpuściłem bo gdyby cokolwiek się stało i musiałbym koła odsyłać to po cholerę mi przechodzenie drogi krzyżowej próbując się z gościem skontaktować.
    1 punkt
  21. Miałem tylko na myśli wskazanie, że da się jednak min przyzwoitości zrobić poniżej 1k. IMHO budżetowe obręcze dt bez X w oznaczeniu to nic specjalnego jak na taką kasę. W tych co pokazałeś na b-d nie ma nic ciekawego - problematyczne mavici, miękkie fulcrumy i customowe na upierdliwych piastach shimano.
    1 punkt
  22. O LADACZNICO! JA CHĘDOŻĘ! Ten temat... OSIEM stron i nikt nie odpowiedział na podstawowe pytania OPa. Więc ja to zrobię. 1. To jak rower zachowuje się na asfalcie zależy głównie od zastosowanych opon. Nawet ęduro krowa 2x180 skoku zapodaje jak kozica jak się jej zapoda laczki do XC. Nie rozmawiamy o _sensie_ tego, ale o samym fakcie. 2. Fulle nie są wolniejsze od sztywniaków. Przynajmniej, nie w jakoś oczywisty sposób. Im bardziej ciekawy teren, tym bardziej okazuje się, że full jest szybszy. 3. Fulle _wydają_ się wolniejsze bo na fullu zawsze w miejszym lub większym stopniu się płynie. Nie ma tego bezpośredniego połączenia z glebą. Podobnie, full zawsze się odrobinę kłania podczas jazdy na stojaka. Im więcej skoku tym ten efekt jest bardziej wyczuwalny. 4. Blokady służą głównie do poprawy samopoczucia rowerzysty. Jako, że fulle nie są jakoś dramatycznie wolniejsze, to też ich zablokowanie ich nie przyśpiesza. 5. Full wymaga bardziej intensywnego utrzymania. Masz 10k na rower, to pewno Cię stać. 6. Rowery XC nie mają alternatywnej gejometrii z kosmosu. 99% tych rowerów jest sprzedawanych panom po 40 z szalejącym kryzysem wieku średniego. Zawsze można mostkiem/kierownicą ze wzniosem dostać dobrą pozycję. 7. Do fulla ciężko przymocować niektóre akcesoria - takie jak błotniki Czyli - chcesz fulla, kup fulla. Krosiwo 2x100mm lub jakieś dałnkantry 2x120mm i wsio. Ustawisz zawieszkę pod siebie, dostosujesz siodło/kierę/mostek i będzie dobrze. Jedynie kupując bierz pod uwagę, że jeżeli nie orasz roweru w górach, to modny napęd 1x12 okaże się dość kosztowny w eksploatacji. Upewnij się, że rower który kupisz łyka zębatkę 36T lub 38T na korbie. No i także weź pod uwagę, że 'kaliber' roweru rośnie ze skokiem zawieszenia, i już rowery ~140 skoku są sprzedawane z oponami do jazdy w górach, co zwykle oznacza, że używanie tego poza nimi to droga przez mękę. Poza tym, różnica pomiędzy grawelem a krosówką to róznica pomiędzy pepsi a coca-colą. Niby różne, ale to kwestia gustu - rowery są przeznaczone do tego samego.
    1 punkt
  23. no i się temat urwał w sierpniu 2021 ? Podobno to prawda, że karbonity się starzejooo ... zawodowy kolarz wyczuje różnicę w przekazywaniu mocy na 5 letnim karbonie ....i nowym karbonie. Jestem tym faktem tak poruszony, że zamierzam sobie kupić rower karbonowy i jeździć nim intensywnie przez 5 lat i czy będę choć w minimalnym stopniu wyczuwał różnicę ? Niby rower prosta rzecz, a jest tyle niuansów. Pytanie, czy warto inwestować w drogi karbonowy rower, skoro po 5 latach trzeba myśleć o kolejnym ? I co wtedy z osprzętem, może wówczas wystarczy kupić już tylko karbonową ramę i komponenty przełożyć samemu dzięki temu wymiana nie będzie już tak kosztowna a i dużo frajdy przy składaniu nowej zabawki :)?
    1 punkt
  24. Nie jesteś jedyny. Ostatnio pytalem się nawet Wicha I Foniki czy warto kupić aktualnego SIDa i zdecydowanie odradzali - wyłącznie dla cierpliwych gotowych często odsyłać na gwarancję (ja wiem, że zaraz wyskoczy ktoś i powie "u mnie działa" niemniej biorąc pod uwagę jak dużo tego Wichu przerabia mozna mu zaufać). Być może naprawili wreszcie problem z luzem na tulejach ślizgowych, który pojawiał sie bardzo często.
    1 punkt
  25. A do mnie dzisiaj dotarło nowe siodełko Selle Italia X-LR Ti316 Superflow 😁 Jaram się 🔥
    1 punkt
  26. WItam ponownie. Za pierwszym razem amorek poszedł na reklamację. Został naprawiony(prawdopodobnie odpowietrzony). Po powrocie blokada była ale systematycznie znikała. Po około 3 tygodniach przy zablokowanym widelcu amorek zaczyna blokować w połowie. Pakuje w pudełko i jedzie ponownie do serwisu Rock Shox''a. Zapewne jak nie wymienią tłumika to bedę sie bujał tak co miesiąc. Ale coż zobaczymy co bedzie dalej , jeśli problem będzie wsytępował będę walczył od zwrot gotówki. Pozdrawiam
    1 punkt
  27. Ostatnio składałem kilka budżetowych zestawów na chińskich piastach ztto oraz obręczach dartmoor tomcat. Nieco ponad 700zł. Lekkie, mocne koła, obręcz 28mm wewnętrznie. Jeden z zestawów tłucze syn od około 3m-cy w mocno targanym w terenie ścieżkowcu. Jak tak patrzę na te koła to szczerze zaczynam zapominać o swissach, których do tej pory miałem kikadziesiat już różnych kompletów. Cena robi robotę a jakość jest wystarczająca
    1 punkt
  28. Przymiarka kół 650b z oponą 2,0 do ramy sprzed matrixa Po dwóch latach dojrzałem żeby wymienić żonie matrycę w lapku, zajęło to 10 minut Przedmuchałem piecyk Obsadziłem siekierę Pozdrow'er
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Bo białego mało, ale zawsze coś... Choć palce u rąk znowu mi cierpią, ale dla widoczków zawsze warto
    1 punkt
  31. Bo u mnie odwrotnie dzisiaj, nie padał śnieg, słoneczko,fajna pogoda, w ryj nie wiał śnieg ... Fajny piesek
    1 punkt
  32. Tak jest napisane w specyfikacji: dedykowana długość osi - 123 mm, linia łańcucha - 50 mm. Z mojego doświadczenia wynika, że to normalne zjawisko. Korby sportowe zakłada się na osie ok. 110 mm, budżetowe - ok. 120 mm. Maja inne przetłoczenia tarcz.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...