Skocz do zawartości

Ranking

  1. DK064

    DK064

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      109


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      1 901


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      4 373


  4. abra

    abra

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      408


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 19.11.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kuń, czorny jak smoła, pewnie osmogowany.
    12 punktów
  2. Bo dzisiaj z rana wyjechałem tylko po to (-3stopnie), by zrobić fotkę lokalnego Paris–Roubaix
    10 punktów
  3. No i zaczęło się zima wystartowała😭
    8 punktów
  4. bo nasi tu byli.. https://www.youtube.com/watch?v=KMSa_xb2h5U&t=1s (Salzburg)
    6 punktów
  5. Bo trzeba wjechac tu i zarobić kijem przez plecy ..... Zeby na zjeżdzie oglądać to : (to dwa zdjęcia zrobione w ciągu godziny i są nierozłączną całościa......) (hruby jesenik,praded 1492m)
    6 punktów
  6. Bo... - "Maślak, widziałeś?! Dętke łatał!!!" - "Chapeau bas!!!"
    5 punktów
  7. Bo usiadł pieseł na ramie i nie chce zejść
    4 punkty
  8. Bo jak przyjdzie Wigilia to pewnie będzie + 20.
    3 punkty
  9. Bo ten widok jest taki nierealny. Gran Canaria
    3 punkty
  10. 3 punkty
  11. 3 punkty
  12. Bo w lesie jesień ( tydzień temu ) .
    2 punkty
  13. Bo na Jurze dwa dni temu jeszcze było ciepło i słonecznie...
    2 punkty
  14. Bo lokomotywa z tunelu wyjeżdża. 😉
    2 punkty
  15. Bo tak stromo,że trzeba robić przerwy na wywietrzenie strachu z gaci .....
    2 punkty
  16. Kółka 650 b ez zasiłku od forumomałkowicza @rambolbambolktóre założyłem do 26era, na oponach 2,0, jest więcej przestrzeni niż przy 28'' z 42c Pozdrow'er
    1 punkt
  17. AbsoluteBikes w Pruszkowie, BikeAtelier, Kolarski.eu, RoadBike.pl (chociaż nie wiem czy jeszcze mają Orbeę). Dystrybutor to Polsport z Częstochowy (szkoda, że nie ten z Góry Kalwarii ), a ich sklep detaliczny to https://www.sklep.irowery.pl/, ten miałeś na myśli?
    1 punkt
  18. tam gdzie strzałka, to czasem nie ślad po lince?
    1 punkt
  19. O ile dobrze wyregulowany Nexus bardzo fajnie zmienia biegi, nie ma wystających na boki, łatwych do uszkodzenia elementów i jest dość bezobsługowy, to jednak ograniczony zakres przełożeń (nawet w porównaniu do układu 3x7 na wolnobiegu), większe opory generowane przez przekładnię planetarną, drogie naprawy gdy już coś się zepsuje, no i hamulec torpedo (jeśli jest, ja nie znoszę i parę razy o mało się nie zabiłem nawet wsiadając na taki rower gdy korba lekko się cofnęła i rower zaczął hamować) - to wszystko argumenty przeciwko temu rozwiązaniu. Widziałem już Nexusy ze skorodowanymi na sztywno zapadkami po jednym myciu myjką (a tych zapadek jest kilka kompletów). No i jeszcze utrudniona wymiana dętki w tylnym kole, w razie awarii w trasie (warto mieć wtedy dętkę typu "dwa końce"). Dlatego ja też odradzam tego Gianta.
    1 punkt
  20. Ja znalazłem G z oponami 28x35 ale to mała różnica , pomijalna dla prędkości . Na korbie 38zębów , z tyły 18 . I jaki tam jest Nexus 7 czy 8 bo to może być różnica . https://www.greenbike.pl/rower-miejski-giant-attend-cs-2-gts-2021-p-7042.html?gclid=EAIaIQobChMI38yf9OG6-wIVFASiAx007QqmEAAYASAAEgKDW_D_BwE Dobrze interpretujesz . Teraz najtwardsze przełożenie masz 42:11 = 3,8 Vs ok 3,3 w Giancie . Ale max przełożenie to nie wszystko , popatrz jakie będą przeskoki miedzy biegami w G , a jakie są w starym . Popatrz też jaki będzie najlżejszy bieg . Tu stracisz dużo . Aha , zmieniasz koła na większe więc różnica w V będzie mniejsza niż to wynika z przełożeń . Żeby określić prędkość trzeba wiedzieć z jaką kadencją jeździsz . W kalkulatorze domyślnie jest 90 . To sporo , ja ustawiłem 75 . To z kolei mało . Kasety 8s 11-32 nie ma ale możesz z 9s wyrzucić jedno kółko , a inne poprzesuwać . Zresztą dla obliczenia Max V wystarczy 42 i 11 . Aha 2 , a ten rower nie ma hamulca torpedo w piaście ? Generalnie zakwalifikowany jest jako rower miejski i ja tak go widzę . Na wycieczki osobiście wolałbym normalny napęd .
    1 punkt
  21. Tak to będzie wyglądało w Giancie . Nad wskażnikami V w km/h . Ustawiłem dość niską kadencję więc można jechać szybciej . Max przełożenie to 3,26 czyli średnio twardo . Teraz musiałbym wiedzieć jaki masz stary rower .
    1 punkt
  22. Ciekawe ile wytrzyma kombo bata z kluczem do kasety, sprawia wrażenie solidnego...zobaczymy po kilku odkrętach.
    1 punkt
  23. Ogólnie to co napisał kolega WaGiant. Ja dodam od siebie, że o wiele ważniejsze jest stopniowanie - czyli jakie są różnice między kolejnymi "biegami". Bo szybkość roweru bardziej zależy od ciebie - nawet na "miękkich" przełożeniach da się wykręcić niezłą prędkość. Jeśli mimo to taki nexus będzie "za wolny" to poprawisz to sobie zmieniając zębatkę przednią na większą bądź tylną na mniejszą.
    1 punkt
  24. Zdjęcie na szybko z pierwszej rundy. Masakrycznie zimno, wieje i śnieg wali po oczach że nic nie widać ... Dopiero w domu się zorientowałem że zdjęcie jest nie od tej strony bo nie widać napędu. Obiecuję się poprawić i wrzucę niebawem foto jak należy. 😋
    1 punkt
  25. Dodam tu, bo nie chce mi się zaśmiecać forum nowym wątkiem. Dzisiaj pierwszy raz "na rower" założyłem kurtkę "biegową" z deca którą kupiłam na przecenie za grosze z czystej ciekawości (https://www.decathlon.pl/p/bluza-do-biegania-meska-kalenji-warm-ocieplana/_/R-p-330464). I jest naprawdę niezła z małym mankamentem (jest krótka do pasa - z jednej strony nie ogranicza ruchu ale trochę to pupci wieje). Dobra wiatroszczelna przy -3 dała dzisiaj radę. Fajna sprawa na bardziej każaulowe wypady do biedronki po bułki i banana.
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Yari/Revelation lub jak wolisz lepszy tłumik to Lyrik/Pike na 27.5. Dokupujesz shaft solo air, przycinasz go na 100mm, gwintujesz i masz idealny wideł do dirtu. Najlepszy będzie Pike DJ ale do 3 tysięcy będzie ciężko
    1 punkt
  28. kilka ciuchów z BIMBER – Pędzimy w Beskidach. Dobre wykonanie, jak się spisują to okaże się w lato 🙂
    1 punkt
  29. Zrobiłbym inaczej niż kombinujesz, bo to raczej nie wyjdzie. Jeśli masz potrzebę jechać szybciej to zmień zębatkę na większą, na tyle na ile pozwoli rama. Dodatkowo doszłaby zmiana kasety (11-51), łańcucha i przerzutki tył. To chyba najlepsze co możesz zrobić.
    1 punkt
  30. Bo dzisiaj trochę słońca, trochę mgły.
    1 punkt
  31. Bo na odcinku 30 km: 1400 m w górę i po drodze 1 samochód, 2 motory i 1 rower, dużo słońca + 3 kozy - bo to La Cabra
    1 punkt
  32. Suport i mufę możesz zmierzyć, nawet suwmiarki do tego nie potrzeba. W przypadku suportu mierzysz długość osi, w przypadku mufy szerokość ramy w miejscu gdzie instaluje się suport. 73mm pasuje, z kolei jeśli chodzi o suport - to ciężko powiedzieć, bo jest rozmiar 113 i 118 Warto zmienić ten suport na coś lepszego, chociażby Shimano. Pod warunkiem że zostałbyś przy obecnej korbie. Nie jest to zła opcja, jeśli wszystko z nią okej, zmienić środkowy blat na niedrogi narrow-wide, 32T jeśli obecna środkowa zębatka Ci odpowiadała. Do tego nowy łańcuch i być może kaseta jak zużyta. Przednią przerzutkę demontujesz, w fullu to dobry pomysł. Pasowałoby tylko zmienić tylną przerzutkę na coś z mocniejszą sprężyną, ale przy 9 rzędach nie ma co wybrzydzać, można spróbować używanego XT, Deorki. Najlepiej coś ze sprzęgłem ale tutaj to chyba tylko Microshift Advent wchodzi w grę, a do takiej trzeba by zmienić także manetkę. Bo przy napędzie z jedną zębatką z przodu trzeba zadbać o odpowiednie napięcie łańcucha.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. 1 punkt
  35. Jak widać każdy inaczej widzi i używa jak komu wygodniej. Jeden licznik z GPS, zegarek, telefon, licznik zwykły za parę złotych. Najważniejsze żeby nie wkurzało podczas jazdy
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...