Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11.07.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Bo ... dawaj dawaj, spójrz jakie kwiaty i nawet UFO na niebie. (ukwiecone Gorce)5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Czołem! W tym sezonie, na dorocznej wyrypce bikepackingowej postanowiliśmy razem z @Kreick wyeliminować najsłabsze ogniwo zestawu torbiarskiego, czyli bujaka-podsiodłowkę. W moim przypadku sprawa jest o tyle zagmatwana, że Puffin na zadku nie posiada oczek pod bagażnik, a rozwiązania "uniwersalne" dostępne na rynku powodują odruch wymiotny, stąd pomysł na kastoma. Pomysł rysował się następująco: bagażnik ma służyć jako platforma pod drybaga ~10l ma być możliwie lekki i minimalistyczny nie musi być odporny na ciężary (analogicznie do podsiodłówki - wożenie głównie ciuchów i innych lekkich rzeczy) dropper post friendly (w kolejnej wersji, bo prototyp wyszedł ciut za wysoko ) robię go samodzielnie A prototyp wygląda tak: Testuję od dwóch tygodni i jak na razie wszystko gra i buczy, ale konkretne testy terenowo-wyprawowe za dwa tygodnie. Zapraszam do dyskusji4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Stalowe bębenki HG DT Swiss. Dzięki Łukasz za pomoc w sprawie bębenków https://fitwheels.eu Dodatkowe opony kupione, chciałem więcej kupić kompletów, nie było, poczekam na następną dostawę. Nie wiem co się dzieje z częściami, dzwoniłem do DT Swiss w sprawie stalowych bębenków, będą ale trzeba teraz zamówić, będą gdzieś we wrześniu / październiku ? / co kiedy że ten ku@wa W następnym tygodniu przylezie całe pudło zapasowych części, bierz teraz bo potem nie wiem czy będzie i będzie chyba drożej ...3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Nie można mieć wszystkiego (napęd shimano + amortyzacja RS) więc jest napęd srama, ale amory RS. Ciut ciężej niż pierwotnie zakładałem, ale za to więcej radochy z jazdy. Stał na OLX i kusił... A na imię mu Canyon Lux Trial CF 82 punkty
-
@filipog44 sprawdziłem w archiwalnych mailach i robiliśmy dwa podstawowe serwisy, ostatni rok temu. W obu przypadkach to była formalność, bo rower Filipa za każdym razem wyglądał jakby świeżo wyjął go z kartonu. Niemal brak oznak jeżdżenia 🙂 Nie wiem co działo się od tego czasu, ale jeśli styl jazdy i podejście do sprzętu zostały utrzymane to wszystko powinno być w porządku. Nie wiem też co stwierdził ostatni serwis, w którym był amortyzator ale na pewno poważnie podszedł do swojej pracy i określił jaki zakres przeglądu jest potrzebny, ew. co trzeba wymienić. Ceny za pełen serwis nie wypada mi komentować - niech każdy oceni czy to dużo czy mało. Jeżeli w Gregorio stwierdzili, że taki zakres przywróci działanie amortyzatora to po prostu trzeba wykonać przegląd. Od Ciebie zależy gdzie, w razie czego wal na PW 😉2 punkty
-
2 punkty
-
Za oglądanie pompki schowanej w spodenkach pana Prawie Pro. :)))2 punkty
-
Też uważam, że nie powinno się porównywać gravela do szosy i mtb, bo w obu kategoriach odstaje, jednak z drugiej strony rowery szosowe i mtb są bardzo wyspecjalizowane w swoich kierunkach i chcąc łączyć oba "światy" gravel sprawdzi się lepiej. Jest po prostu najbardziej uniwersalny z tej trójki. Wg mnie gravelom najbliżej jest do crossów i jeżeli ktoś na takim rowerze jeździł do tej pory, a chciałby czegoś więcej to gravel jest dobrym kierunkiem. Gravela lubię za lekkość, zwinność, uniwersalną ramę, która pozwoli założyć opony jakie tylko chcę, czy zamontować bagażniki albo błotniki, albo obwiesci się koszykami na bidony i zestaw naprawczy. Gravela można zapakować na lekko i ścigać się na wyścigach ultra, albo objuczyć go sakwami i pojechać na wyprawę. Wiadomo, trzeba wybrać model rozsądnie (bo producenci gravelem nazywają już wszystko na trochę szerszych oponach) żeby ta rama nas nie ograniczała, czy napęd był odpowiedni do jazdy po nieutwardzonych drogach. W tych czasach gdy wszystkie typy rowerów są bardzo wyspecjalizowane, gravele pozowalają na dużo więcej i może też stąd ich popularność, do tego są naprawdę ładne i ich sylwetka wyróżnia się spośród rowerów z płąską kierownicą (ale to już kwestie subiektywne).2 punkty
-
2 punkty
-
Z w/w brałbym XTR. Te pedały oczywiście mają swoje wady jak każde, ale trwałość i bezproblemowość w trasie są wysokie. Warto po zakupie od razu poprawnie skontrować łożyska i wówczas będą na lata. Niestety nawet w XTR Shimano za mocno skręca konusy. Jeśli chodzi o wagę, aktualnie można je przerobić na tytanowe osie z dwoma łożyskami "maszynowymi" od włoskiej (jak dobrze pamiętam) firmy Meti. Fajne rozwiązanie, masa spada poniżej 260 gramów, ale cenowo wychodzi dużo drożej niż komplet nowych pedałów XTR 😉2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Już 2 razy musiałem takie stery szlifować i wszystko działa jak należy1 punkt
-
Ja miałem XPEDO przez 3 lata w góralu. Nic nie robiłem, działały. Może delikatny luz się pojawił ale nie korygowałem. Jak z trwałością nie wiem bo mi razem z rowerem ukradli i na test długodystansowy już się nie załapały. Jeśli chodzi o łatwość wpinania i wypinania to nie odczułem różnic względem XTR ,które mam w trekkingu1 punkt
-
Odnośnie tych tytanowych osi... W poprzednch modelach nie było tak różowo 😉1 punkt
-
Jeszcze zwróć uwagę jakiej szerokości masz obręcze, bo jeśli są wąskie - powiedzmy między 17, a 19 mm wewnętrznie, to byłbym ostrożny przy wyborze szerszych niż 2.1 -2.2" (warto też sprawdzić ile miejsca jest w tylnym trójkącie).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
2 dni walki, żeby przepchać przewód hydrauliczny w miejscu dla linki. No ale jakoś poszło, skończyło się wycinaniem ramy w mufie od wewnątrz. Serwisem łożysk suportu, wymianą wszystkich linek. Co mi do łba strzeliło, żeby te cholerne powlekane linki od shimano pchać w teflonowe pancerze Jagwire to niewiem...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00