Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.03.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
18 punktów
-
Bo jednak nie wszędzie zima uciekła. Jedyna zaleta, że wbity rower stoi w pionie. Dziś +17C a i tak pchanko przez śnieżne zapadające się odcinki.9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
Bo wczoraj wracając do domu, tylko na innej drodze wydarł się na mnie jakiś typ z samochodu, bo musiał hamować, tak powiedział, to znaczy wydarł się z samochodu, myślał że wyjadę na drogę, nie moja wina, że można hamować rowerem przed główną drogą na przednim kole i się zatrzymać Bo lubię taki klimat wracając do domu, to znaczy z takim fajnym słońcem i ciepłym wiaterkiem ...6 punktów
-
6 punktów
-
Bo może nie takie efektowne góry jak u poprzedników ale też coś tam się rysuje w oddali 😉6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Nie do końca wiedziałem gdzie to wrzucić, Marin 4c w trochę innym wydaniu 😎4 punkty
-
2 punkty
-
Więc twierdzisz, że np. jak polejesz na stalową, dobrze odtłuszczoną patelnię wosk z pyłem PTFE, poczekasz jak zaschnie a następnie mechanicznie usuniesz wosk z patelni to zostanie na niej powłoka PTFE? Zeskrobiesz ją razem z woskiem. To samo jest w łańcuchach. Nie da się na zimno wytworzyć żadnej trwałej powłoki redukującej tarcie. Tylko film olejowy, który może być zawiesiną PTFE.2 punkty
-
M4C na elektronicznej grupie, cała reszta w karbonie za miliony monet, garbaruki, cane kriki, złote dodatki, byłby sztos. 🤗 Polska mentalność to gdy świeci słońce ale cień musi akurat padać na hak przerzutki.2 punkty
-
Pffffff, spadłem z krawędzi dywanu, prócz kony nie mam w żadnym stalowym wymiennych haków, śpię dobrze.2 punkty
-
O jeny, serio w wątku szufladkowo-wyzwolonym takie pytania? Nie wszystkim się spieszy niektórzy cenią sobie możliwość jazdy wszędzie. Wiele osób ma, używa i sobie chwali. Nie wiem co tam miałeś wypożyczone, ale masz pewność że opony były tubeless a ciśnienie dobrze dobrane? Faty są bardzo wrażliwe pod tym kątem i kilka PSI w złym kierunku może zepsuć dzień na rowerze. A poza tym - są miejsca i sytuacje, gdzie fat bije na głowę wszystko pozostałe, jest to jak służnie zauważyłeś śnieg, ale też piasek i drobne luźne kamienie - natomiast zdecydowanie nie jest to błoto na błoto najlepszy jest CX, wiem co mówię Jest to nisza która urozmaica świat rowerowy i tak jak żadnej innej nie należy jej poddawać w wątpliwość. Ja osobiście mógłbym do Twojego tekstu wstawić "gravel" w miejsce "fat bike" i w zasadzie reszta by się zagadzała Różni ludzie, różne priorytety.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Te widły od Stridslanda, co mają kryzys tożsamości i sądzą że są fletem 😍1 punkt
-
@keltu Przeraziły mnie komentarze o tym, że rama/geometria jest skopana i źle zaprojektowana. W moim przypadku nie chciałbym się bawić w wymiany kierownicy, mostkow czy czegokolwiek innego. Chcialbym aby rower byl gotowy od momentu zakupu. OP z tamtego watku i jego kontuzje plecow nie zachecaja. Do tego rozmiarowka podejrzana. Sam mam 189cm i nie wiem ktory musialbym ostatecznie wziac. Wg producenta XL, wg forumowiczow raczej L.1 punkt
-
Zrujnowałeś mój dzień 🤡 No dobra, nie dam tak rady, idę założyć nową kasetę do Żółtka.1 punkt
-
Odwiedziłeś forum rowerowe, to już coś 🤗1 punkt
-
https://www.olx.pl/d/oferta/scott-speedster-20-gravel-przelaj-disc-tiagra-10x2-kola-28-CID767-IDOuYbR.html#10472e35c11 punkt
-
@Wojcio wkładasz kij w mrowisko 😉 Trochę już siedzę w temacie i niestety nowe piasty Shimano (nawet te z wysokiej półki typu XT) przypominają te, które kiedyś były produkowane w Malezji. Czy tanie i kiepsko wykonane. Jedyne trzymające dobry poziom do Dura Ace i XTR (nawet fabrycznie są dobrze skontrowane), ale w najnowszych wypustach różne opinie zbierają bębenki. Na pewno Shimano na jeden duży plus. Nawet jak będziesz miał kwadratowe kulki (z przymrużeniem oka), to dojedziesz do domu. Będą działać źle, ale raczej dowiozą Cię tam gdzie potrzebujesz w każdych warunkach. Piasty na "maszynach" jak łożyska staną albo się rozsypią będą bardziej problematyczne, ale mówimy tu o ekstremalnych sytuacjach. Niemniej jak kupisz Shimano i właściwie zakontrujesz przed pierwszą jazdą, mają szansę przeżyć właściciela.1 punkt
-
Wygląda na to że syn koleżanki ma pecha skoro Ona akurat Ciebie na doradcę wybrała.1 punkt
-
Wziął miarkę, idiota, nie znając metodologii wykonywania pomiarów, zmierzył "po rurze" i wyszło mu 53cm Wchodzi gladkie 35, z tyłu ma więcej luzu niż z przodu Attain jest spoko i kupisz go za dobrą kasę. Trochę drożej wyjdzie giant contend. Na rynku są też Defy/Roubaix/synapse ale te z kolei nie mają sztywnych osi.1 punkt
-
To już wie tylko sprzedający o co mu chodzi... A Ty szukaj ramy zgodnie ze swoim wzrostem i przekrokiem i tym co podaje producent, bo pisze prawdę. Rama z naklejką 53 ma długość horyzontalną 537mm, rama która ma naklejkę 56 ma tę wartość równą 560mm. https://www.cube.eu/pl/2022/bikes/road/road-race/attain/cube-attain-race-blacknwhite/ - o ile się nie mylę, to geometria aluminiowych attainów nie zmienia się pomiędzy rocznikami ani nawet między wersjami. Do attaina wejdą spokojnie opony 32C, wchodzą 33C cx'owe czyli z bieżnikiem - czy 35C gładkie to nie wiem (albo inaczej - nie sprawdzałem ale sądzę że tak). Tu jest jeszcze jeden kolega który ma/miał attaina i wiedzę nieco większą niż przeciętna - pewnie się wypowie.1 punkt
-
Jak w tanich rockriderach, mnie też razi ale mam to w 4liter'ach, nie każdy jest idealnym, równość uprawnienia dla wszystkich ram z wymiennym i nie hakiem.1 punkt
-
Apropo Marina, Surly, niewymiennych haków ... Mój marIN murINwoodsTM został dawcą części do roweru o oficjalnej nazwie Kung-Fu Pawian. Faza malowania zakończona, ale jeszcze sporo do zrobienia. Malowanie robione ręcznie, z pełnym pietyzmem i staranością, pełen custom. Będzie miejski bezkompromis na półtłustych oponach z odpowiednim zapleczem transportowo-bagażowym. Jaram się jak Rzym za Nerona na myśl o tym co nadciąga. Geo w Surly (wiecie którym) jest piękne, są piwotki które będa miały zastosowanie, stal jest w łapie wyraźnie lżejsza i "dżwięczy" a nie głucho dudni, są haki poziome czyl to co tygryski lubią najbardziej. Ech, ach, ja pie@#%^^... poezja, wiosna, miłość w oczach. Czarną ramę 19 cali ze sztućcem, sztycą i sterami od Marin Muirwoods na sprzedanie będę mieć. Tylko poważne ofery na PRIV poproszę.1 punkt
-
@skom25 nie miałeś przerwy od forum robić? Mnie w marinach drażni jedno, i oczu kąpiel nie pomaga - nie mogę patrzeć na te seatstaye obniżone! Poza tym klasa fursko, commutowałbym1 punkt
-
primo części zawsze można przełożyć do takiej z wymiennym hakiem secundo, ahh ta polska mentalność... terzo, może dla Ciebie kupa kasy to dla kogoś drobne (;1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Opony wchodzą bez problemu 38c, na zimę wrzuciłem Gravelkinga SS na przód właśnie w tej szerokości (z tyłu zostawiłem WTB 34c z zeszłego sezonu, ale 38 też przymierzałem i jeszcze zostaje sporo luzu). Teraz planuję zmienić z powrotem na 28c, w sumie cokolwiek by nie założyć to będą lepsze od fabrycznych. Z gravelowymi oponami na nowych kołach to naprawdę fajny rower turystyczny, natomiast trzeba pamiętać, że koszt tych przeróbek był dość duży. No i trochę wstyd teraz pokazywać się z jakimkolwiek sprzętem z Decathlona...1 punkt
-
Weź to nasmaruj, nie skrecaj za mocno i wio, nic przez sezon się nie powinno wydarzyć zuego.1 punkt
-
@CassieK https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-speed-king-cx-pd18764/1 punkt
-
Ale na co mają być bardziej odporne? Na podjazdy to właśnie wąskie są lepsze. Ale jeśli chcesz np lepszego komfortu jazdy (będzie trochę bardziej tłumiło na wybojach) czy kontroli na sypkiej powierzchni to spokojnie możesz przejść na opony 32 - to takie optimum dla graweli a i na szosie pojedzie szybko. Ale jeśli stabilnie ci się jedzie w terenie - nie łapiesz poślizgów nie znosi cię itd. to sama wymiana dla wymiany jest zbędna.1 punkt
-
Napędu na pewno nie będę wymieniał, hamulce są słabsze od hydraulicznych budżetówek Tektro które miałem wcześniej w innym rowerze ale w sumie przy mojej wadze gimnazjalisty (72 kg) nie narzekam specjalnie, poza tym mechaniki mają swoje zalety co mi się najbardziej rzuciło w oczy to jak łatwo je wyregulować żeby nie ocierały o tarczę.. z hydraulikami zawsze coś mi tam punktowo obcierało jakby tłoczki nierówno odbijały i w sumie nic się z tym specjalnie nie dało zrobić poza kompletnym rozebraniem i serwisem. Do siodełka po ~150km już się prawie przyzwyczaiłem więc w sumie też na razie nie zmieniam.1 punkt
-
Opon jeszcze nie wymieniłem ale przymierzam się do 35mm. Conti Speed King CX, zwijane więc wagowo nie najgorzej a i cena nie zabija.. budżetowo może drutówki CX Comp1 punkt
-
Zamawiałem w kilku miejscach Marina FC. Kilka miesięcy temu, w miarę otrzymywania kolejnych dostaw, odzywały się do mnie sukcesywnie różne sklepy. Z jednym wyjątkiem. Motorland nie odezwał się w ogóle i milczy do dzisiaj pomimo że jak się zapisywałem na ten rower byłem drugi w kolejce na wybrany przeze mnie rozmiar i kolor. Zakup zrealizowałem wysyłkowo tutaj bo dostali je najwcześniej: WYGODNE ROWERY Poznańska 115, Skórzewo, 60-185 Po pewnym czasie poprosiłem o pomoc w rozwiązaniu drobnego problemu technicznego i drogą mailową uzyskałem wyczerpującą odpowiedź. Także dodatkowy mały plusik za to że komuś się chciało i udzielił mi porady.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Leżę i płaczę ze śmiechu, z ciebie, który nie widzisz ironii wyczuwalnej z kilometra. Wiadomo, gość, który min. dwa razy przejechał Wisłę1200, pomorską, carpatie i masę innych ultra nie ma pojęcia o ograniczeniach rowerów jakie posiada, to wszystko jest w jego głowie1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00