Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.03.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Jak ktoś Ci zarysuje samochód, to jego ubezpieczyciel wypłaci Ci stosowne odszkodowanie lub załatwi bezgotówkową naprawę - lakierowanie całego elementu/elementów. Wziąłbyś 50 zł? No chyba, że jeździsz Cinquecento, to wtedy faktycznie się opłaca, bo to więcej niż wynosi wartość auta. 😛3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Rozmiar koła nie wpływa na odległość siodła od pedałów. Jak masz problem z podparciem się przy zatrzymaniu, to po prostu trzeba zejść z siodła. Podaj jak mierzysz wysokość siodła. Od osi suportu, osi pedałów, do powierzchni siodła, do prętów mocujących? Jeżeli standardowo od osi suportu do powierzchni siodła, to masz zdecydowanie za wysoko.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Ja bym wziął 4,5. Przy 9 stopa ci będzie tak latać jakbyś w ogóle nie był wpięty1 punkt
-
1 punkt
-
Krótko: jeździć dalej, obserwować. Jak po kolejnym hamowaniu pójdą iskry z tyłu, dać nowe opony.1 punkt
-
Taka wiekowa Gazelle wpadła mi w ręce (rower kolegi z pracy) i usiłuję coś z tego wykrzesać. Brakowało linki od biegów, łącznika przy łańcuszku, przedni hamulec też odłączony, a ramię reakcyjne hamulca przypięte zipami. Gwint pod pedał w lewej korbie (jeszcze na kliny) uszkodzony, prawy też nie najlepszy. Rower ma piastę Sturmech Archer 3AB z hamulcem bębnowym. No i tylna obręcz nosi ślady jakiegoś "specjalisty", który prawie powyrywał nyple z obręczy. Oryginalnie tylne koło ma zaplot 3x (DS), 2x (NDS) i szprychy nie przeplatają się (chociaż widać kilka wymienionych i już z przeplotem). Masakra. Jak te piasty najlepiej zapleść? Piasta po podpięciu linki (kostką elektryczną, z braku oryginalnych części)działa, więc warto ją nasmarować i zapleść na nowej obręczy aluminiowej (np. Ryde ZAC19 widziałem już za 60 zł), tylko jaki zaplot zrobić, by to było trwałe? Cały rower (z tym zapięciem na bagażniku) ważył 19,3 kg. Sporo. Ale dużo da się zrzucić na kołach, wspornikach, oponach. Suport niestety wciskany, jak to w holendrach. Mufa 38 mm. Na szczęście Sunrace takie robi w wersji również na kwadrat (około 50-60 zł). Bo zamienniki korby na kliny obecnie to sama chińszczyzna i nie warto w to brnąć (choć obecny, oryginalny suport na kliny, też na łożyskach maszynowych, wciąż bez luzu). Od wewnątrz obręczy: Wnętrze tylnego hamulca (całkiem zdrowe okładziny, ale i tak słabo hamuje):1 punkt
-
Skoro sam na to nie wpadłeś, ani nikt Ci tego wcześniej nie wyjaśnił, to się poświęcę. Przychodzisz do nas z problemem. Powinieneś go opisać i określić jakiej pomocy oczekujesz. Zbędne elementy powinieneś pominąć ze względu na szacunek do czytających. Ludzie mają dziś niewiele czasu na głupoty a pisanie takich bredni z których nic nie wynika ani nikogo nie interesuje jest marnowaniem czasu każdego, kto wejdzie w ten wątek. Po raz drugi muszę też napisać, że w założonym temacie nie zadałeś żadnego pytania. Forum jest fajne. Forum pomaga. I w sprawach technicznie trudnych i w tematach prostych z którymi przychodzą często nowe osoby. Nie spotykam się z niewłaściwym traktowaniem nowicjuszy, każdy traktowany jest dobrze, pod warunkiem, że nie zachowuje się na starcie jak matoł. Chciałeś być zabawny? Nie wyszło. Zaprezentuj właściwy poziom, zadaj pytanie i gwarantuję, że uzyskasz odpowiedź.1 punkt
-
nie masz. bo strasznie ciężko miałbyś w życiu. 71cm to jest uśredniony przekrok osoby mającej ~150cm wzrostu A to jest kiepska rada... zakładając że jesteś idealnie w średniej to twój przekrok to 86cm a właściwa wysokość siodła 76cm. Oczywiście nie musisz reprezentować średniej - po to się ludzi mierzy żeby nie gdybać. Więc po prostu oszczędź sobie i nam czasu, załóż buty w których jeździsz na rowerze, weź książkę w twardej okładce, stań przy ścianie, dociśnij książkę do krocza - nie pieść się ma być wciśnięta jak jesteś tylko w stanie bez dyskomfortu - odznacz, zmierz i powiedz ile to jest. To Ci z dokładnością do 0,5cm powiemy na jakiej wysokości od osi suportu ma być wierzch siodła. A tego to zrób zdjęcie bo brzmi jak rower GRUBO za duży.1 punkt
-
@Tyfon79 Pracowałem w serwisie i mimo totalnego braku miejsca w szczycie sezonu dawaliśmy radę przechowywać bez uszkodzeń zarówno rowery klientów, jak i nowe na sprzedaż, więc "twój argument jest inwalidą". Wystarczy odrobina chęci i uwagi, zamiast rzucania rowerów byle jak jeden na drugi, upychania ich na siłę. Nikt nie twierdzi, że zrobili to umyślnie i z premedytacją, ale skoro przyznali się do wpadki, to powinni przyjąć ją na klatę. Zdarza się. W każdym biznesie. Jakby to był nowy samochód, to bym go po prostu nie odebrał. Żądałbym dostarczenia nowego, pełnowartościowego. Może dla Ciebie zakup nowego roweru to pierdnięcie, a auta zmieniasz co trzy lata. Gratuluję! (nie równa się zazdroszczę) Jak ktoś wydaje ciężko zarabiane przez wiele miesięcy pieniądze na wymarzony rower, to chciałby się nim nacieszyć, a nie odbierać go z serwisu z poobdzieranym lakierem.1 punkt
-
Nie sądzę by robili celowo, raczej przez zaniedbanie. Niemniej od profesjonalisty wymaga się wysokiej jakości usług, a w przypadkach takich jak opisywany profesjonaliści mają wykupione ubezpieczenie OC.1 punkt
-
Do planowania tras to tylko BRouter z tego linku Klient przeglądarkowy BRouter (damsy.net) Wszelkiej maści trasy, ścieżki masa ustawień, warstw itp. Nawet segmenty Stravy są aktualizowane. Działa na przeglądarce także na androidzie.1 punkt
-
1 punkt
-
@skom25 Ja napisałem co ja bym zrobił No to właśnie, mógłby opuścić te 200PLN 😜1 punkt
-
My też nie mamy pojęcia. Takiego długiego zdania w opisie tej trzymającej w napięciu "historyi' dawno nie widziałem 😀.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To już lepiej nie wziąć nic niż jałmużnę w postaci 50 zł. Przy ewentualnej sprzedaży roweru te rysy zabolą znacznie, znacznie mocniej niż 50 zł. Miałem identyczną sytuację, ale serwis zachował się honorowo: zaproponowali polakierowanie widelca w profesjonalnym zakładzie, skończyło się na tym, że kupiłem widelec (z tego co pamiętam z 50% rabatem) u producenta roweru, przedstawiłem fakturę i serwis zwrócił koszt zakupu.1 punkt
-
I dlatego uważam, że dystansów z trenażera nie powinno się dodawać w temacie odnośnie dystansów 😜1 punkt
-
1 punkt
-
Typowo - serwis ma mało miejsca na magazynowanie rowerów, a przed sezonem wszyscy przypomnieli sobie o przeglądach, więc rowery stoją upchnięte jeden na drugim. 50 zł to śmieszna kwota. W obecnych czasach na dwie dętki lub wentyle tubeless Ci nie wystarczy. Ja bym ich cisnął, szczególnie, że przyznali się od uszkodzenia. No chyba, że jesteś tym "bezproblemowym" typem człowieka, który nie szuka zwad i przyjmuje, co los przyniesie, wybaczając bliźniemu drobne błędy, blablabla. Jeśli chciałeś się upewnić, czy widelec nie jest uszkodzony inaczej, niż wizualnie - nie, nie jest. Zniszczony został jedynie lakier i nie wpływa to na jazdę czy bezpieczeństwo. Zabezpieczyć możesz - jak wyżej - lakierem do paznokci. A jak rozwiążesz sprawę z serwisem, to już Twoja sprawa...1 punkt
-
Jeśli wymienia się całe pęknięte elementy (zamiast glutować pęknięcie) i potem poddaje ramę obróbce termicznej to raczej nie ma powodu do obaw. Gorzej że przyczyną pęknięcia niejednokrotnie wynika z błędów konstrukcyjnych lub użytkowych - to oczywiście może owocować ponownym pęknięciem.1 punkt
-
Po 3 latach przerwy po pęknięciu ramy w Grand Canyon. Nie mogłem się przemóc co do 29", zbyt mała zwrotność względem 26, ale widocznie próbowałem złych rowerów. Niemalże brak różnicy względem poprzedniego co do zwrotności, bardzo poztytwinie zaskoczony prędkością, przyspieszeniem i wybieraniem nierówności.1 punkt
-
Sunrace są ok. Do 11rz włącznie działają tak samo dobrze jak shimano.1 punkt
-
1 punkt
-
Pojemność m6000-gs to 41T a taki config napędu to 51T. To przerzutka do 2x10. Być może taki zakres obskoczyłaby m8000-sgs ale i tak działając mocno poza specyfikacją.1 punkt
-
Gaz, ropa, węgiel za miliardy dolarów - ok. Rowery, ubrania, batoniki, cegły - zbrodnia wojenna. Podziwiam podejście1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć Możesz zerknąć na Unibike Viper GTS oraz na Rometa Orkana 8, który ma powietrzny amortyzator. Co do rozmiaru to sporo zależy długości nogi. W przypadku Unibike to pomiędzy 21 a 23, a w przypadku Rometa 22, ale nie wszystkie modele mają ten rozmiar.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00