Skocz do zawartości

Ranking

  1. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      763


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      2 225


  3. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      7 120


  4. szymku

    szymku

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      211


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.10.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. 11 punktów
  2. Zwyżkę, ambona ma zadaszenie. A przynajmniej tak każą lokalne strzelby. Bo kontynuujemy...
    10 punktów
  3. Bo mam nadzieję, że uda się dokończyć remont: PS. ścieżka nie urywa się, to tylko algorytmy uzupełnienia obrazu przy składaniu z kilku zdjęć się pomyliły.
    9 punktów
  4. Szerokość rozstawu toru 1435mm, chyba, że gdzieś się wygiął, to inna
    8 punktów
  5. 8 punktów
  6. Bo często spotykane na plażach w Noordwijk.
    7 punktów
  7. 5 punktów
  8. Bo magiczna droga: Wiślana Trasa Rowerowa, EV9, ocinek między Kiezmarkiem a Szewcami Gdańskimi, Błotnikiem. Niebieska nawierzchnia upamiętniająca dawny przebieg Wisły. Odblaskowe wykończenie robi spore wrażenie, błyszczało jakby się po lodzie jechało, aż człowiek lekko zesztywniał w obawie przed poślizgiem. Dodatkowy efekt, to pojawiająca się tęcza. Ciekawe jak to wygląda nocą.
    5 punktów
  9. Bo taką sobie ścieżkę przypadkiem odkryłem 😜
    4 punkty
  10. Bo pokłonił się słońcu.Pierwszy raz tej jesień zmarzłe rano na rowerze.
    4 punkty
  11. Czarne nogi żony.... znaczy duchoty nie ma.
    3 punkty
  12. Ledwo dobranocka się skończyła, a na dworze już noc.
    2 punkty
  13. Bo wylazły chmury zza gór W Masywie Śnieżnika. Zdjęcie zrobione na Trójmorskim Wierchu
    2 punkty
  14. Cześć! Pomorze Zachodnie to jeden z dwóch regionów w Polsce, jakie konsekwentnie i aktywnie rozwijają swoją sieć tras rowerowych. Najpopularniejsza jest oczywiście nadmorska Velo Baltica, czyli część europejskiego EuroVelo 10 na Pomorzu Zachodnim. Do tego Blue Velo, które ma być końcówką ogólnopolskiej trasy wzdłuż Odry, a także Trasa Pojezierzy Zachodnich, która... będzie jedną z moich ulubionych, gdy ją dokończą. Czwartym jest właśnie Stary Kolejowy Szlak, który dzięki odświeżonym inwestycjom sprzed lat i jeszcze planowanym robotom, powinien niedługo być jednym z popularniejszych w całej rowerowej stawce w Polsce. O Starym Kolejowym Szlaku na blogu piszę tutaj 👇 Stary Kolejowy Szlak na Pomorzu Zachodnim. Rowerem nad Morze Bałtyckie (Znajkraj) ... a na całą sieć tras rowerowych Pomorza Zachodniego możecie rzucić okiem na oficjalnej mapie: https://trasyrowerowe.wzp.pl/ I tradycyjnie niżej, wyciągając dla Was rowerowe smaczki, choć tym razem nieco skromniejsze, mocno monotematyczne. Te największe w przypadku Starego Kolejowego Szlaku to oczywiście zamiana zlikwidowanych linii kolejowych w drogi rowerowe. Nie tylko nie ma w Polsce szlaku, który posiadałby ich więcej, ale nawet jeden z odcinków SKS jest być może najstarszą inwestycją rowerową w Polsce o tej skali. To naturalnie na pewno już znana wielu Wam droga rowerowa ze Złocieńca do Połczyna-Zdroju - z krótką odnogą koło tego ostatniego to 35 kilometrów nieprzerwanego asfaltowego dywanika. Ciekawe, że droga rowerowa, mimo że pochodzi z 2002 roku (!), to trzyma się w całkiem niezłej kondycji. Potem jest niestety przerwa, której na razie nie ma w planach robót, czyli jakieś 30 kilometrów do przejechania między Połczynem-Zdrojem a Białogardem. A kilka kilometrów od Białogardu, w Karlinie, znów zaczyna się przyjemna jazda aż do Zieleniewa pod Kołobrzegiem, skąd do samego Kołobrzegu są miejskie drogi rowerowe. Tyle pokolejowych klimatów, reszta trasy to na razie spokojne drogi publiczne i leśne. Praktycznym rozwiązaniem jest rozdzielenie końcówki szlaku w Białogardzie na dwie odnogi. Ta podstawowa biegnie przez Karlino po pokolejowej drodze rowerowej do Kołobrzegu - jest wyżej na zdjęciach. Ale druga, alternatywna końcówka, odbija do Koszalina, skąd przez Mielno można dotrzeć do Kołobrzegu po nowej EuroVelo 10 i wrócić do Białogardu "pod prąd" zamykając coś, co nazwaliśmy "balonikiem na sznurku". A że akurat ten fragment EuroVelo 10 między Mielnem a Kołobrzegiem to jeden z najlepszych, z kilkoma ukończonymi fragmentami izolowanych dróg rowerowych, to całość takiej wycieczki jaką proponujemy na blogu robi się naprawdę przyjemną, w ogromnej częsci pozbawionej ruchu samochodowego, sprawą. To kilka zdjęć z tej części trasy EuroVelo 10, czyli dawnego szlaku R10 - największe wrażenie robią chyba zdjęcia drewnianej kładki oddzielającej Solne Bagno od Morza Bałtyckiego (na końcu): Krajoznawczo - jest co oglądać, choć sam Stary Kolejowy Szlak to zdecydowanie przede wszystkim przyjemność jazdy rowerem, zwiedzania i wielkich odkryć nie ma wiele. Moża poza Połczynem-Zdrojem, który w moich oczach wypadł bardzo ciekawie i z przyjemnością do niego wrócę jadąc kiedyś znów po SKS. I jeszcze ciekawostka na koniec. Jeden z chyba czterech (trzech?) dworców przy linii Złocieniec-Połczyn został dobre kilka lat temu zamieniony na pensjonat. Czy zaglądają tam głównie rowerzyści - nie wiem, ale dla mnie jest wymarzonym miejscem na taką rowerową bazę przy popularnym szlaku. Stoi tuż przy drodze rowerowej, w środku jest pięknie urządzony i oferuje średnio-wyższy standard bardziej wymagającym gościom, a tych namiotowych przyjmuje na trawie wokół. Fajna rzecz, naprawdę pięknie utrzymana i chyba nawet mikole patrząc na te zdjęcia tak bardzo nie cierpią. Na zakończenie myśl nienowa, ale taka, która musi być powtarzana często i głośno - dlaczego tylko dwa z szesnastu województw tak działają? 😪 Szy.
    1 punkt
  15. Nie polecam ci zakładać łańcucha 9s do kasety 10s,na zębatkach korby 10s łańcuch 9s nie powinien zrobić większego wrażenia ale na kasecie 10s już tak dlatego że odstępy między koronkami są miejsze niż w kasecie 9s, zakładając szerszy łańcuch będzie on ciaśniej spasowany między koronkami co będzie skutkowało głośniejszą pracą napędu i większym tarciem. Wózki przerzutek 10s a przynajmniej przednich są węższe niż przerzutek 9s i zakładając łańcuch 9s do przerzutki 10s możesz mieć problem z regulacją na skrajnych przełożeniach. Generalnie nie wiem czy jest sens zakładania łańcucha 9s do napędu 10s,odwrotnie na pewno tak,ja zawsze zakładam łańcuch o jeden "rozmiar" mniejszy, obecnie mam łańcuch 11s na napedzie 10s i słyszę tylko szum wiatru, działa pięknie i płynnie. Kup dobry łańcuch 10s i będziesz zadowolony,jego żywotność zależy w dużej mierze również od ciebie
    1 punkt
  16. A widzisz, człowiek się uczy całe życie.
    1 punkt
  17. Ale tez z linka nie waży 11kg, recka pod aukcją: "Waga roweru jest niezgodna z opisem. Rower waży 13 kg po zamontowaniu przedniego koła z tarczą i ośką oraz pedałami, a wiadomo, że na jednym kole się nie jeździ. Nie rozumiem czemu zatem wprowadza się w błąd klienta, gdyż 11 kg ma sama rama z jednym kołem. Te dwa kg to dla mnie duża różnica, bo faktycznie był to czynnik, który najbardziej przyciągnął moją uwagę do oferty. " Ogólnie nie licząc ramy z karbonu to typowa budżetówa, amor atrapa, piasty na kulkach itd.
    1 punkt
  18. Niezaprzeczalnie pięknie i jesień taka łaskawa.
    1 punkt
  19. Bo jazda w górach smakuje jakby lepiej
    1 punkt
  20. bo rudy to fałszywy, jesienią tylko rudy fajny
    1 punkt
  21. Jesień - a my dalej BRYKAMY po plaży.
    1 punkt
  22. Bo chycona z kamerki żona, na romecie, nad morzem, bez kasku, z przyczepką, pod wiatr 🙃 Pozdrow'er
    1 punkt
  23. Singlowy zjazd z Przehyby do Przysietnicy.
    1 punkt
  24. @WawrzulaJakie parametry ekspozycji? Bo zaułki Gdańska: Kanał Raduni przy zbiegu ul. Elżbietańskiej i Na Piaskach.
    1 punkt
  25. Bo ścieżki przyrodnicze są fajne, "Torfowiska Karsibór"
    1 punkt
  26. Bo bunkrów nie było ale i tak było zajefajnie:
    1 punkt
  27. Gdzie kolega tak pięknie szczytował? Wczoraj Beskid Niski, okolice Radocyny. Rano mgły i zimno, później słońce i wiatr.
    1 punkt
  28. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...