Skocz do zawartości

Ranking

  1. Carraluch

    Carraluch

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      244


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      7 003


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      4 404


  4. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      3 776


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.10.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Żółty szlak z Hali Pisanej do Piwnicznej. https://pl.mapy.cz/turisticka?planovani-trasy&x=20.7566909&y=49.4708338&z=15&rc=9w0V-xUYhL&rs=coor&rs=&ri=&ri=&mrp={"c"%3A111}&xc=[]&rut=1 W planie był wjazd na Kicarz:
    16 punktów
  2. Bo C jak fortyfikacje: Srebrna Góra, fragment fortyfikacji, wzdłuż których poprowadzona jest trasa C.
    8 punktów
  3. 7 punktów
  4. Dzisiaj było tak, jak będzie tam, gdzie pojadą kiedyś bardzo grzeczni rowerzyści.
    7 punktów
  5. Bo miałem chwilę zwątpienia: Srebrna Góra, trasa C, kawałek przed krzyżowaniem z F.
    6 punktów
  6. Bo Złota Polska Jesień się zaczęła
    5 punktów
  7. Bo apropo pomnika. Nie dla plusôw tylko dokumentalnie, stąd trzy; miasto Prudnik hala sportowa i tablica i pomnik przed odsłonięciem. Pan Stanisław Szozda:
    4 punkty
  8. Bo po fajnym szuterku, to jak dzik w kukurydzę
    4 punkty
  9. 4 punkty
  10. Bo dawno nie jeździłem o zachodzie słońca
    3 punkty
  11. Krampidło po lewej w iXeLu niezrzeszonego dwumetrowca a prawe krampidło ma kiere Stooge’a. Na allegro podobne są Tomaselli za niegłupie talary...
    3 punkty
  12. Moja ulubiona nadmorska roślina - RABARBAR.
    3 punkty
  13. Bo "kaczka dziwaczka" na łabędziu...
    3 punkty
  14. Wesoło BRYKAJĄC po plaży na koniec lata.
    3 punkty
  15. Bo mnie tutaj jeszcze nie było... Fort V Borek Twierdzy Dęblin
    2 punkty
  16. Jeszcze zdjęcie od strony napędu by się przydało, aby było widać co to za korba i przerzutki.No i jaka piasta z tyłu i ile zębatek. Handlarz pewnie by go rozebrał na części, wypolerował i sprzedawał po kawałku. Na pewno w cenie złomu to tego nie oddawaj. Coś fajnego można na tym zbudować, np. hybrydę z prostą kierownicą.
    1 punkt
  17. wroblewski, tylko, że nowe kółka nie mają opisu ale działają. Rower skończony, prawie, bo zostało tylko bagażnik dokręcić ale czekam na adaptery. Reszta wyczyszczona, nasmarowana, co trzeba wymienione (linki, pancerze, wieszaki do hamulców, zębatka przód, kierownica, chwyty, niestety klamkomanetki - oryginały miały złamane klamki, opony z dętkami). Piastę udało się uszczelnić, sztycę poanodować, więc radość z nie wymieniania jest. Wszystko kręci się zaskakująco pięknie i chodzi bardzo bardzo cicho (głównie mam na myśli napęd, który spodziewałem się, że będzie głośny w tej wersji). Pełen uznania jestem dla przerzutki, która zmienia biegi wyjątkowo sprawnie. Kierownica też nie wiem czy finalna bo dojdzie jeszcze jedna z mniejszym gięciem ku kierowcy, chociaż ta siadła mi bardzo. Chodziło mi po głowie zostawienie oryginalnej ale jakoś do wizji nie pasowała jak zacząłem przymierzać. Na rowerze jeździ się bardzo wygodnie. Tak trochę dziadkowo ale chyba tak powinno być w przypadku roweru po piwo. Sam w sobie rower jest fajnie sztywny, a balonowate opony chyba robią robotę bo nierówności nie czuć. Na pewno nie będzie to ostatnia stalówka, którą się zająłem. Zdjęcia dodam później bo jakiś problem jest z zapodaj ale jakoś nie chcą one oddać tego jak rower wygląda w realu, mam wrażenie, że na zdjęciach ma inna geometrię, taka trochę koza chyba ruszyło
    1 punkt
  18. Najważniejszy parametr: oddychalność. W przypadku roweru wydajność membran musi być bardzo duża. I do struggle to regulate my body temperature when riding, so I did find it pretty warm and sweaty. to info na temat leatt'a. So far – I’m really happy to have got my hands on the MT500. It’s kept me dry on the commute and the trails, I haven’t over-heated on long draggy climbs and it looks good in the pub. to o endurze. Dane na papierze to 23k leatta vs 60k endury. Opisy powyżej potwierdzają różnice.
    1 punkt
  19. Tribana można traktować jako wycieczkowca do wpakowania jakiejś opony 32 i toczenia się a nie typową szosę. Cena nie bierze się znikąd, ten rower jest pełen budżetowych podzespołów, tak naprawdę wyłącznie te klamki + przerzutki 105 się wyróżniają. Badziewna, ciężka rama, brzydkie spawy. Słabe koła, słabe opony, ciężkie mostki/sztyce/kiery. Kiedy były tańsze to jeszcze jakoś się to broniło i było dobrym wyborem dla kogoś, kto musiał mieć nowy a nie miał konkretnych wymagań, po podniesieniu cen przestały być już bardzo atrakcyjne. Są jeszcze ciągle na rynku te centuriony https://szybkierowery.pl/produkt/centurion-gigadrive-carbon-ultegra-rozmiary-od-46-do-62-2/ choć nie wiem czy nie bezpieczniej iść w alu jeśli ma być głownie trenażer
    1 punkt
  20. Po raz kolejny napiszę swoje zdanie na temat Tribana jako jego użytkownik (dokładnie modelu RC500): nie ma nic za darmo. Decathlon nadmiernie oszczędza na wszystkich komponentach, których nie kupuje od renomowanych producentów. Koła, opony, siodełko nadawały się tylko do wyrzucenia. I teraz z roweru, który kosztował 2800 zł (cena sprzed roku) wyszło około 5000. A to nadal ciężki kloc z Sorą i hamulcami mechanicznymi Tektro. Bez sensu, skoro za około 6000 zł mógłbym dzisiaj kupić (czasem się już pojawiają) lżejszego o dobre 1,5 kg Canyona na Tiagrze, z którego nie trzeba by było na starcie niczego wyrzucać.
    1 punkt
  21. No same pozytywy jak na pierwszy tydzień, potwierdza się to co pisałem wcześniej po testach. Jedyne co mnie trochę zaskoczyło to dźwięk piasty, w tym co testowałem był raczej cichy a ten co kupiłem wyje jak karbonowe koła za 5k , muszę poszukać albo nawet maila do producenta napisać jak to nasmarować żeby było cichsze. Pojeździłem trochę na płaskim, trochę podjazdów. Na podjazdach realizm raczej anegdotyczny ale się pocę i nogi palą więc jest ok. Włączyłem sobie ostatnio jakąś krótką trasę 12km z podjazdem 250m, no co za sadyści tam trasy robią, 6km podjazd 120m potem 2km z górki i 4km 130m podjazd z czego ostanie 400m 10-13%. Ja z Mazowsza więc wrażenie to na moich nogach zrobiło Ogarnę trochę co i jak i sobie jakiś plan treningowy narysuje żeby na wiosnę jak pojadę ze znajomymi do Karpacza coś gdzieś pojechać a nie tylko wejść na śnieżkę i jeść oscypki. Zapięty mam w trenażer MTB bo próbuje żonę zarazić (MTB jeszcze jej pasuje ale szosa jest za mała) mam tam 44-34-24 i 11-32 10t więc dramatycznej różnicy względem mojej emeryckiej szosy nie ma 50-36 i 11-32 11t. jakiegoś za 100pln z allegro mam i się okazało, że jak nie leży na kablu 1-1,5m od trenażera to czasem gubi zasięg.
    1 punkt
  22. Bo na rajdzie mówili że będzie barszcz
    1 punkt
  23. Bo to na pewno jedno z kilku najbardziej efektownych miejsc na rowerowych szlakach na polskim wybrzeżu: ... czyli drewniana kładka między Solnym Bagnem a wodami Bałtyku niedaleko Kołobrzegu. Można dotrzeć do niej Starym Kolejowym Szlakiem, o którym piszę na forum: Szy.
    1 punkt
  24. @Q_u"To jakiś pogrzeb?" Zwykła zbiorowa stalowa mogiła. Bo nie uczęszczane przez rowery leśne ścieżki wzdłuż morza. Pozdrow'er
    1 punkt
  25. Skoro na tej stronie wątku kolejowe klimaty, to ja też wrzucę coś pod parą
    1 punkt
  26. Bo ostatnio miałem lenia, ale się wreszcie wybrałem pojeździć.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...