Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      796


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      2 235


  3. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 910


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      10 150


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.04.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo pierwszy wyjazd po 17 dniach kwarantanny .
    10 punktów
  2. Tu od roku jest ściernisko i nie będzie San Francisco.
    10 punktów
  3. Bo ładnie było w poniedziałek...
    10 punktów
  4. Bo wiosenny listek na którym wiosenny pająk utkał wiosenna pajęczynę.
    7 punktów
  5. Bo rano była zima, a po południu przyszła wiosna
    6 punktów
  6. Bo znalazłem fotki z 2004 roku (pierwsze wyjazdy z aparatem, pierwsze fotki, pierwsze rozczarowania), teraz komórka za cztery stówy robi lepsze zdjęcia, niż stary aparat za 1200...
    5 punktów
  7. 4 punkty
  8. Bo raz na wozie raz pod wozem. Drewniana rzeźba upamiętniająca połamanego kołem kasztelana zamku Burg Isenberg, hrabiego Friedricha von Isenberga. Na czym polegało łamanie kołem?Kara polegała na tym że wpierw przywiązano delikwenta za nogi i ręce do koła, później łamano kończyny drewnianym lub metalowym drągiem a na końcu zaplatano je na szprychach i pozostawiano tak nieszczęśnika by skonał.
    4 punkty
  9. Bo, postój w miejscu postoju pojazdów
    3 punkty
  10. 3 punkty
  11. Bo nocami słychać jeszcze tętent końskich kopyt.Ruiny zamku Weitmar, początki budowli XIIw.
    3 punkty
  12. 2 punkty
  13. Na 6-tce też wszystko działa 😉. Fakt..., ale Locus i aparat świetnie działają 😛.
    1 punkt
  14. @spidelli Od Androida 7 w górę nie będziesz miał żadnych problemów z apkami.
    1 punkt
  15. Haczyk do łańcucha jest w wersji Mini 20 Pro. W instrukcji pokazany jest jako pomocny gadżet.
    1 punkt
  16. W SID/Reba naturalnie, że tak. Dodatkowo trzeba wypatroszyć tłok z popychaczem. Ale nie ma złego... przy okazji zrobisz serwis zerowy. Potrzebny olej 15WT oraz smar np. DynamicSeal do komory powietrznej oraz pod uszczelki.
    1 punkt
  17. - CO TY TAM ZNOWU KUPIŁEŚ?! - Kochanie! To na wakacje!!
    1 punkt
  18. @KrisKzazwyczaj lubisz się rozpisywać a tutaj kiepsko ci idzie rola adwokata diabła. To wynik braku wiedzy i dlatego piszesz w stylu masło maślane. Nadal przecież nie odpowiedziałeś co sądzisz o jawnym działaniu na rzecz zafałszowania obrazu oczekiwań społecznych w tej ankiecie. Budowa singli jest ściśle kontrolowana i jest pod takim samym nadzorem lokalnego leśnictwa. Nie ma tu mowy o jakimkolwiek braku dogadania się. Papierologia i wytyczanie to o wiele dłuższy proces niż sama budowa. W LP jest coś takiego jak Plan Urządzania Lasu. To się robi na 10 lat i w tymże planie są zawarte również kwestie nazwijmy to sportowo-rekreacyjne jak idzie o las. Jeśli PUL przewiduje ciągłe prace leśne na danym obszarze to się tego obszaru nie wyznacza pod inwestycje typu single. Lasy się zmieniają i zmieniają też kwestie społeczne. Kiedyś były czasy spokojne, potem przyszły wojny i komuna. Las był zwykłym rezerwuarem drewna i tyle. Potem przyszła transformacja i to co mamy w obecnych czasach. Czyli ludzie zaczęli się tym lasem więcej interesować. Czy to wycieczki czy ta jazda rowerem o której rozmawiamy. Czyli las zaczął też pełnić funkcję społeczno-rekreacyjną. I tu jest problem bo LP nie są do tej funkcji zupełnie przygotowane. My im tak naprawdę przeszkadzamy i jesteśmy intruzami. O ile jeszcze z 20 lat temu jak zaczęła się demolka to jakoś to szło to teraz są media elektroniczne, każdy ma w reku aparat i mają kłopot. Tej wojny nie są w stanie wygrać i tylko odkładają nieuniknione czyli pogardę dla tego zawodu. "Nic o nas bez nas" bo to my jesteśmy właścicielami tych lasów. Wśród ludzi z tytułami naukowymi z branży leśnej jest coraz częstszy pogląd, że LP nie mają absolutnie nic do gadania w kwestii urządzania lasu pod rekreację. To nie jest ich rola i mają tylko te tereny udostępnić. Mniej więcej tak jak udostępnili w każdym nadleśnictwie miejsce do biwakowania i rozpalenia ogniska. To ani mają nam wyjść naprzeciw oczekiwaniom a nie my mamy się dostosowywać. Budowa dzikich singli jest skutkiem takich a nie innych działań. Tak się nieszczęśliwie złożyło, że "dawniej" było po czym jeżdzić a nie było na czym. Obecnie biorąc pod uwagę aspekt techniczny współczesnych rowerów jest na czym ale nie ma gdzie. Szlaki zryte, sam tutaj narzekasz na popylaczy co za szybko na tych szlakach. Czyli szlaki zamknąć. Pewnym azylem miały być te single, gdzie nie wrócisz uwalony z błotska po zrywce jak świnia. Niestety tu też jest problem. Dzikie single też złe. To gdzie realizować swoją pasję mają dzisiejsi młodzi i nie młodzi ludzie? Pewnych procesów się nie zatrzyma tym bardziej teraz jak jest taki bum na rowery. Lawina ruszyła a ruch jest po stronie LP. Albo zaczną gospodarować rozsądnie i słuchać oczekiwać ludzi albo konfliktów będzie coraz więcej i będzie coraz bardziej ostro.
    1 punkt
  19. Panie/Panowie udało się wyrwać CN-HG701 + Spinka 😉 Niby nic wielkiego, ale... 118,9 plnów (już z przesyłką). No i największy fun, nie wierzyłem do momentu otwarcia przesyłki -> cyklomania.pl 😁
    1 punkt
  20. Ciekawe. Bo ja nigdy żadnych większych różnic nie zanotowałem jeśli chodzi o dokładność. Na załączonym obrazku masz np. mój bolt vs. edge 830. A już takie rozstrzały o jakich mówisz to widze tylko na zapisach z telefonu Nawet poczciwe Mio tak mną nie rzucało żebym był raz na jednym raz na drugim brzegu rzeki.
    1 punkt
  21. Jako, że nie lubię zmieniać czegoś, co jest sprawdzone i dobre, po raz trzeci: zębatka owalna Banless 34t
    1 punkt
  22. Bo dwie wieże: Maszt radiowo telewizyjny w Chwaszczynie oraz maszt/wieża GSM z platformą widokową na górze Donas.
    1 punkt
  23. https://mapy.lasyiobywatele.pl/zanim-wytna-twoj-las.html
    1 punkt
  24. Klasyka - tak się właśnie zachowuje najtańsza stal. Każda stalowa, mocno wysunięta sztyca jaką miałem w końcu stawała się małym lub większym bananem. Za to kiedyś z braku laku i nadmiaru kierownic przeciąłem taką stalową na pół i używałem jako sztycy. Akurat miała 25,4 z jednej i 22,2 z drugiej pod jarzmo. Gięcie robiło za offset i po zimie nie zauważyłem żeby się powiększało.
    1 punkt
  25. Skąd w Tobie tyle nienawiści ? To już któryś raz gdy ludzi dobrej woli nazywasz "oszołomami". Pewien "oszołom" bez znajomości realiów przybił kartke na drzwiach katedry w Wittenberdze. Zmienił świat. Nie cały niestety
    1 punkt
  26. Fani tytanu są? https://www.olx.pl/d/oferta/ritchey-ti-cross-brakeaway-rower-przelajowy-szutrowy-CID767-IDIV1uF.html#d635a6dc24
    1 punkt
  27. Bo jeszcze niedawno... Niestety budowa obwodnicy rozpruwa okolice brutalnie i nieubłaganie... znikają miejsca które mijałem od małego jadąc na rower... znikają utarte ścieżki... cóż postęp.... potrzebna drogą... I i tak żal...
    1 punkt
  28. Często powtarzany i nieuzasadniony mit. Tzw. lepsza modulacja polega na konieczności użycia dużo większej siły na klamce aby uzyskać ten sam efekt spowalniania roweru. Osobiście miałem większość hamulców ze średniej i wyższej półki jaka istnieje na rynku i absolutnie nie zgadzam się, że shimano deore+ działają 0/1 czy też mają złą modulację. Kwestia opanowania tej czynności i przyzwyczajenia.
    1 punkt
  29. Bo wczoraj piękna wiosna... ...a dziś śniegu napadało
    1 punkt
  30. Uprzedzam, mocne. Stoicie? Usiądźcie. Siedzicie? Połóżcie się... Żeby nie było, że nie ostrzegałem. https://www.olx.pl/d/oferta/super-rower-trekkingowy-CID767-IDJdpaf.html#a48016af92;promoted
    1 punkt
  31. Giant TCR Advanced Pro Team. Przyjemny rowerek, wygodnie się jeździ (w porównaniu do mojego CXa to prawie jak szosa endurance :-) ) Jest stosunkowo lekki jak na swoją cenę, do tego watty w korbie i dobre koła. Generalnie cała na ultegrze.
    1 punkt
  32. Mój Octane One Kode Frameset Octane One Kode przerobiony pod pasek Napęd Rohloff Speedhub 14 + Ghebla Pasek Gates Carbon CDX zębatka 19 Korba Octane One ( kwadrat ) zębatka 50 T Klamkomanetki Campagnolo Hamulce TRP Spyre C Siodełko na razie WTB Opony Continental Speed Contact 700/35 C Waga (rower jak na zdjęciu) 12,83 kg
    1 punkt
  33. Ja jadąc Odra-Nysa ruszyłem z Liberca i te kilkanaście pierwszych kilometrów tylko irytowały mnie kolejnymi słabymi nawierzchniami. Dopiero przed Żytawą Czesi zaczynają o trasę dbać. Podsumowując - jeśli komuś nie zależy na zaliczaniu całych szlaków, to moim zdaniem czeski odcinek można ze spokojnym sumieniem pominąć. Za to sama Żytawa i ładna, i ciekawa (zasłona wielkopostna w kościele-muzeum), i z przyzwoitym kempingiem w mieście. Generalnie to świetna okazja by zobaczyć, w jakich warunkach jeździ się turystycznie w Europie. Dobra trasa na taki pierwszy długi raz albo gdy ktoś szuka kolejnych celów po Wiślanej Trasie Rowerowej czy Velo Dunajec. No i gdy skończy się remont mostu w Siekierkach (pierwsza fota), będzie jeszcze więcej możliwości szybkiego zaglądania nad Odrę z tras Pomorza Zachodniego. Szy.
    1 punkt
  34. Gdyby kogoś interesowało, to wrzucę opis jak wyglądała trasa. Dzień pierwszy ZGORZELEC-FORST (107 km), godzina 10:00 przyjazd do Zgorzelca pociągiem. Pierwszy problem, za duże obciążenie u kolegi spowodowało wygięcie bagażnika przy przesiadce w Węglińcu na Zgorzelec. Metodą „druciarstwa” rowerowego rozwiązujemy problem w godzinę. Start 11:00. Po kilku płaskich i pięknych kilometrach problem...droga w remoncie, objazd. Docelowo po około 20 km wracamy na szlak. Płasko, ciepło pogoda idealna. Z powodu opóźnień założonych 140 km nie udaje się osiągnąć, nocleg w miejscowości Forst na polu namiotowym, 15€ za osobę, jest dostępny barek z piwem i wodą, aneks kuchenny i prysznic. Dzień II FORST- SŁUBICE (108 km) wstajemy rano pakujemy się i 9:00 start. Teren płaski, pogoda dopisuje, nie ma wiatru. Temp. około 20c, w Kostrzynie zjazd do Mc uzupełnienie kalorii i jazda dalej. Cel to pensjonat w Słubicach, dojeżdżamy na spokojnie około 18:00 Dzień III SŁUBICE-KRAJNIK DOLNY (127 km) szybka pobudka, pakowanie rowerów, zakupy w Chacie Polskiej (woda to towar deficytowy na tej trasie) i ruszamy. Idziemy ogniem nogi same niosą. Pogoda znowu dopisuje. Przerwa w Frankfurcie nad Odrą. I dalej przejazd z niewielkimi opadami do pensjonatu (pokoje nowe, cena 45 zł - petarda, rowery w garażu. Tu spotykamy grupę 3 rowerzystów jadących tą samą trasą ( spotkamy się jeszcze raz w pensjonacie w Ueckermunde, ale oni o tym jeszcze nie wiedzą) Dzień IV KRAJNIK DOLNY- UECKERMUNDE (128 km) Wstajemy już automatycznie, start 9:00, cel Ueckermunde (koledzy są ambitniejsi cel Świnoujście) ten odcinek jest zdecydowanie najtrudniejszy, najwięcej podjazdów i parę km szutrem przez las. Wiatr cały czas w twarz, ale konsekwentnie jedziemy do celu. Przyjazd do pensjonatu w Ueckermunde g. 19:30. Po około 30 minutach przyjeżdża ekipa atakująca Świnoujście, za mocno wiało, odpuścili bo nie warto. Kolacja, piwo i spanie. Rano przeprawa do Kaminke Dzień V UECKERMUNDE- ŚWINOUJŚCIE. (6,5 km) wstajemy wcześnie przeprawa z Ueckermunde do Kaminke startuje o godz 8:10, następny 15:30 są wyjątki ale w określone dni. Dojazd z pensjonatu do portu trwa około 5 minut. Koszt przeprawy z rowerem 26€ z Kaminke już kierujemy się do Świnoujścia gdzie dojeżdżamy do promenady, pamiątkowe zdjęcia i piwo w barze na plaży. Jeśli komukolwiek pomogłem bardzo się cieszę. Oczywiście pozdrawiam.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...