Skocz do zawartości

Ranking

  1. MartinGIR

    MartinGIR

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      94


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 901


  3. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      2 225


  4. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      930


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.05.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nowy dodatek do stajni. Moj pierwszy elektronik i szosowe tarcze - oficjalnie wkroczylem w 21-szy wiek . (Sorry za lancuch na malym talerzu).
    12 punktów
  2. Bo pół litra, rower i Mały Szyszak w tle.
    9 punktów
  3. Bo na dalekim planie truskawki...
    8 punktów
  4. Bo bobrów nie było ale mega skarpa.
    7 punktów
  5. Tego....... Uwaga..... to nie będzie informacja o kolejnym IleśtamPlus . Każdy kolejny wpis o : - bagażniku/ bagażnikach - sakwie/sakwach - torbie/torbach - siodełku/siodełkach - dzwonku/dzwonkach - oponie/oponach - koszyku na bidon/ koszykach na bidon/koszykach na bidony - bidonie/bidonach/butelce/butelkach - innych gratach będzie skutkował : - skasowaniem posta - ostrzeżeniem - blokadą na czas jakiś - banem Mam wrażenie ,że niektórzy nie rozumieją znaczenia słowa Galeria. Jeśli ktoś nie zrozumiał, to zapytania proszę wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej .
    4 punkty
  6. Jako odtrutkę na zdjęcia z folią bąbelkową, paletami i parkującymi samochodami wrzucam zdjęcie kompletnego roweru w środowisku naturalnym.
    4 punkty
  7. Bo patrzenie na zielone uspakaja i oczy odpoczywają .
    4 punkty
  8. Żeby ulubiony wątek nie osunął się w czeluści forum, świeżynka z Australii - Egress ledwie 8.5kg Columbusa i węgla Z włoskim mostkiem Intend: podwójnie bujany Curve z Melbourne Titaniumowy Battlecat z prototypową kierownicą Walmer
    3 punkty
  9. Bo urocze bajorko w Falmirowicach. A potem gnałem w deszczu do domu
    2 punkty
  10. Doczekałem sięCzas na testy.Pierwsze zdjęcie.
    2 punkty
  11. Szczerze mówiąc to on wygląda jakby przed chwilą wyszedł spod myjki
    2 punkty
  12. bo chmury Pilsko i Romanka z prawej
    2 punkty
  13. ...bo mimo że pogoda słaba, to rowery kolorowe
    2 punkty
  14. 2 punkty
  15. Bo pogoda dzisiaj dopisała. Trasa wokół Za lewu Sulejowskiego.
    2 punkty
  16. X-Caliber od 2018 roku to fajna rama, mieści opony 29 do 2.4 i 27.5 do 2.8, do tego jest względnie lekka. Poza tym jest to dokładnie ta sama rama co Roscoe, co wskazuje na to że bez szkody można tam wsadzić widelec do 120 mm. Jak dla mnie kąty i reach też ma bardzo ok jak na ramę do XC. QR z tyłu bym się nie przejmował, jeśli nie ważysz 90kg+ to z tyłu nie masz szans wyczuć różnicy w sztywności (co innego z przodu, ale to da się zmienić). Zależy też co chcesz docelowo osiągnąć – jeśli to ma być trail / XC to rama się według mnie sprawdzi bez zarzutu. Ale jeśli chcesz zrobić z tego enduro, to lepiej sprzedać
    1 punkt
  17. Upchnąć by się dało montując end capy od 135x10 tyle że chyba nikt nie robi thru bolta pod 141mm
    1 punkt
  18. Z tego co wiem to są już Shimano Deore pod ten standard. Możesz takie piasty zrobić także modyfikując piasty DT Swiss za pomocą oryginalnych end capów. Kupujesz piastę pod boost 148x12 i zakładasz do niej end capy od 135x5 i gotowe. Czy warto ten rower tak mocno modyfikować to już musisz sobie sam odpowiedzieć bo jak policzysz koła, amor i hamulce to uzbiera się spora kwota a nadal będziesz mieć rower z 'takim sobie' napędem. Składając na DT Swiss ma o tyle sens że później możesz je włożyć do ramy z boostem 148x12
    1 punkt
  19. Full, ale jaki - Cjell Mone (Mone Bikes) z Nowego Meksyku Spętane, tytanowe szprychy Kaos ...i mocarz pospawany przez Łukasza Lafana z Canberry na Rohloffie (Fikas bikes) ...i wlew do zbiornika na paliwo (Lukas nie sprecyzował, na jakie)
    1 punkt
  20. Biorąc pod uwagę rozstrzał cenowy, jakościowy, możliwość zakupu w kraju, Chinach czy opcje zasilania i szybkość w jakiej zmieniają się tańsze modele to nie ma chętnego na takie zabawy. Nawet jak powstanie to będzie narzekanie że nie ma podanych parametrów. Uzupełni się to pewnie ktoś się doczepi że to suche dane, a testy ? I tak możemy ciągnąć i ciągnąć. Poszukaj sobie coś marki XANES, na forum kilka modeli było omawianych. Kosztują grosze i można jeszcze często na promocje trafić. Jak chcesz koniecznie jakąś latarkę jak piszesz, i jest to na zasadzie byle by była, to za 5 zł w biedrze masz podobne cudo https://diodek.pl/tania-latarka-za-5-zl-czy-warto-ja-kupic/ a na popularnym portalu możesz i taniej ją dostać. Niestety nie wiem jak po deszczu by było, nie testowałem.
    1 punkt
  21. Bo mi się taki rowerostopowicz trafił
    1 punkt
  22. 1 punkt
  23. Bo helou, a co mnie tu podgląda?
    1 punkt
  24. Bo ładnie zaświeciło. Dziś w okolicach Poznania - wszystko po kolei i cyklicznie: zachmurzenia, przelotne opady, przejaśnienia, a co do temperatury i wilgotności - sauna...
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Kurcze u mnie nigdzie tych truskawek, za to takie kowadło wisiało mi nad głową...
    1 punkt
  27. 1 punkt
  28. Patent się sprawdza. Można mocować same szyny, butle itp. w różnych pozycjach. Na zdjęciu szyna średnia i długa zamocowane tak, żeby zmieściła się torba wewnątrz trójkąta. Pasującej torby nie znalazłem, ale pozycja została.
    1 punkt
  29. Bo góry, morze truskawek, rower, ja i dwa latające cholerstwa.
    1 punkt
  30. Ja też używałem motocyklowego, i problemu nie było, w trakcie aplikacji konsystencja wody. Jak wytrzesz szmatką do sucha to problemu nie będzie. Roztopione dwa wkłady ze zniczy, plus łyżka dodatku dwusiarczku molibdenu do silników. Inni dodają olej parafinowy itp. Wadą jest uciążliwość aplikacji, bo wosk trzeba roztopić, a dodawanie większej ilości oleju parafinowego do wosku, powoduje że łańcuch łapie brud. Ps. Nie możliwe że ten temat jeszcze jest aktywny.
    1 punkt
  31. witam na poczatek klasyfikacja modeli wg suntour: NCX D.. +2 liczby to wersja z blokadą ręczną i zdalną (rura sterowa siwa-stal STKM) ncx e (z droższej stali Cr/MO-sterówka czarna) ncx s (powietrzne) NRX D najtańsze I NAJCIĘŻSZE NRX E (z droższej stali,bywaja golenie górne alu) o ok.100gr lżejsze NRX S (powietrzne-golenie górne alu) ok 1700gr. rocznik 2010 i starsze golenie górne czarne po 2010 stebne najczęściej opisy w sklepach sa chaotyczne i sprzedawcy sami nie wiedzą co sprzedają NCX wystepuje w rozstawie goleni 108 i 112mm i wersja D (czyli najnizsza z tłumikiem olejowym) waży realnie ok 2,2kg fi goleni 28mm NRX natomiast ma rozstaw goleni 120mm i waży 2,15-2,20kg w wersji drl lub dlo różnice w budowie są na pozór nieistotne ale NCX jak i XCR 26" ma ślizgi goleni z plastiku (niewiem jakie ma NRX Dlo) fi goleni 30 a NRX w wersji wyższej E LO ma prowadnice mosiężne jak w drogich wykonaniach konkurencji wiec bedzie o wiele trwalszy ,jak i sterówka jest mocniejsza z Cr/MO waga 2kg na NRX ELO jest teraz cena(w pewnum sklepie na sieci) = NRX DLO generalnie NRX WYGLĄDA POTĘŻNIEJ a na żywo rewelacyjnie (idealny do crosa)i łatwo go podciągnać pod 29er NCX wygląda delikatnie i pasuje do koncepcji waskich kół ,bo sam jest wąski i smukły błotnik drutowe da sie do obu przykręcić
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...