Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.11.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
4 punkty
-
wygląda(brzmi) to na ukryte lokowanie produktu ... 😶3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
https://pl.aliexpress.com/item/1005009882768615.html?spm=a2g0o.productlist.main.2.4dda7222CsHonR&algo_pvid=f2f519be-110c-44bd-80ed-521547b27670&algo_exp_id=f2f519be-110c-44bd-80ed-521547b27670-1&pdp_ext_f={"order"%3A"14"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!PLN!123.74!108.75!!!236.01!207.41!%4021038e1e17616652786738163e0c1f!12000050469430039!sea!PL!0!ABX!1!0!n_tag%3A-29910%3Bd%3A157a65cb%3Bm03_new_user%3A-29895%3BpisId%3A5000000187476169&curPageLogUid=FxxNo7CLz2zm&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009882768615|_p_origin_prod%3A#nav-specification1 punkt
-
Przejrzyj tematy z CSC, wrzucałem link do tych end capów. Co prawda do 272, ale do 245 też powinny podejść.1 punkt
-
Szerokość montażowa piasty przedniej dla 100mm sztywnoosiowego i szybkozamykaczowego jest jednakowa. Wałek z aliexpress protestuje brakujące końcówki do szybkozamykaczowego haków. Z tyłu sztywnoosiowe haki są szersze. Żeby wsadzić szybkozamykaczowe koło trzeba zejść 7mm z szerokości piasty. Rozginając tylne widełki o 7mm traci się równoległość haków piasty.1 punkt
-
No, ale trzeba przyznać, że chwilę to trwało zanim pojawił się ww produkt 👍😁 Należy się pochwała za profesjonalizm 👍1 punkt
-
Pan właściciel powiedział, że to eMka. Potwierdza się, że rozmiary podawane na OLXie są umowne1 punkt
-
1 punkt
-
Jesli tylna piasta ma wymienne end-capy to trzeba zmirnić pod standard QR. Czasami (np. Novatrc) konieczna zmiana osi.1 punkt
-
W Rose trwa wyprzedaż poprzedniej generacji: https://www.rosebikes.de/sale/fahrräder?sf=1&category[]=1210#product_list Zamówiłem nowego Topstone'a Nie mam nic przeciwko składaniu roweru od zera, praktycznie każdy mój rower to na koniec frameset, ale nie ma potem problemu z odsprzedażą, a spróbuj za rok-dwa sprzedać takiego chińczyka.1 punkt
-
Nareszcie jakis ciekawy temat Jeśli masz możliwości, umiejętności - budowałbym samemu. Nie musisz iść na żadne kompromisy. Na karbonowych kołach i z elektronicznym napędem (nie znam nikogo, kto by chciał wrocić do linek mając elektronikę). Cube to skreśl od razu. Jeśli już - Focus ma wypuścić w nowym roku nowy model gravela, ktory podobno jest super (opinia tych, ktorzy widzieli pokazy) A dlaczego nie porozglądasz sie po "butikowych" markach? Koloride, Racccon, Antymateria, Loca... no troche tego jest. Zobacz moze tez Scott'a (tego kolorowego, nie pamietam nazwy, ETNH na nim jezdzi) - w Kato jest sklep. A "legenda środowiska" Canyon? Albo w sumie moze dołóż "pare euro" i poczekaj na promo w 3T? Stare modele Rose mial taki sklep na Podhalu chyba gdzies - oni sie mocno reklamowali, znajdziesz bez problemu.1 punkt
-
Fajnie się składa, że założyłeś temat bo miałem podobne rozkminy i decyzja już zapadła, rower zamówiony i czekam na dostawę. Za 2-3 tygodnie (mam nadzieję) wystawiam mojego Backroad'a na sprzedaż. Ale po kolei. Schowek w ramie - macałem w wielu rowerach, nawet w Enve MOG 🤠, dla mnie super sprawa, rozwiązuje każdorazowe pakowanie pompki, multitoola i innych szpei, a nie lubię torebek podsiodłowych. UDH - osobiście nie przywiązuję się do tego pomysłu, będzie to będzie. T47 - mam w szosie i kurde zastanawia mnie internetowy hype. Suporty są drogie, najtańszy kosztuje 4x Shimano i każdy producent robi miski pod inny klucz. W Backroadzie siedzi pressfit i ZERO problemów. Nowy Backroad - jest cięższy niż mój, do tego malowania z pupy, taki niemiecki gust, odpuszczam. Niestety niemieccy recenzenci twierdzą, że rama jest sztywniejsza niż poprzednik, dla mnie kolejny minus. Orbea Terra - spójrz na poprzedni model, jest sporo promocji, a malowania są wspaniałe, na żywo robi jeszcze lepsze wrażenie. Poprzednia Terra jest na dodatek lższejsza niż obecna i ma bardziej klasyczną geometrię. Jedyny minus dla mnie: brak gwintów na płetwę, ale za to schowek jest. Nowy Checkpoint - chwilowo się zakochałem, ale rama nie przewiduje montażu napędu 2x, a póki co jest to dla mnie napęd idealny. PS. Z moim Backroadem zszedłem do 8,3 kg na GRXie Di2 2x12 i jak patrzę na gravele na nowy sezon to trudno znaleźć model, który można doprowadzić do takiej wagi, dominują gravele z nadwagą.1 punkt
-
1 punkt
-
Ramy od wielu producentów w wykończeniu "raw" tak wyglądają i nie jest to żaden powód do reklamacji - sam miałem/mam kilka ram w takim rodzaju wykończenia podobnie wyglądających. Nikt poważny, kto ma trochę pojęcia, nawet nie pomyśli, żeby robić z tego problem przy ewentualnym zakupie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kilka dość standardowych przykładów znalazłem. Czym większa rama tym większa tendencja że ktoś tak ma zrobione. Zazwyczaj okolice 58-63cm rowery są tak przerobione ale i mniejsze ramy się zdarzają. Takie mostki jak w dwóch ostatnich fitnessbikeach polecam. Ale kupując nowy to nad tym bym się bardzo mocno pochylił - https://allegro.pl/oferta/xlc-st-100-31-8-0-90-mostek-podwojnie-regulowany-11734921248 Zupełnie zmienisz pozycję i odciążysz sobie dłonie. Aż ci 4 litery zaczną drętwieć (żartuję z tym) - będziesz mieć szosę trekkingową a Dolny chwyt w z takim mostkiem będzie tam gdzie obecnie jest górny. Plus bliżej ciebie kiera - sam sobie dopasujesz.1 punkt
-
Rower jak na moje standardy dość nowoczesny. Osprzęt wydaje się być spoko, ale nie w tym problem jak czytam. Cierpnące dłonie - może jest sposób by się ich pozbyć inaczej niż amputacja. W Holandii sporo kolarek jest przerobionych w dziwny sposób, dodana jest przedłużka widelca i mostek regulowany często. Wszystko aby wywalić kokpit jak najwyżej do góry i przy okazji przybliżyć do korpusu. Sam mostek regulowany mógłby tu dodać dużo w kwestii rąk. Albo taki okolice 100mm i z 60° regulacją, albo pójść nawet w dłuższy - skoro byś chciał problem drętwienia wyeliminować i ustawić go do góry ile wlezie. Podeślę ci innym razem fotki / screeny jak takie szosy wyglądają. Może baranek z ekstramalnie wysokim kokpitem ci ułatwi dobór pozycji.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Z głową do góry to pełna racja. Na ostatniej przyjemnej nocnej eksploracji zauważyłem, że żeby docenić co jest rzeczywiście dookoła muszę się po prostu zatrzymać. Na 40mm można przelecieć właściwie po wszystkim, tylko to się robi wyłącznie dla samej jazdy. Ze stalą już kilkakrotnie się przekonałem, że ta estetyka tak pociągająca kończy się po pewnym dystansie i przychodzi chęć lekkości. Ale ta estetyka przebija wszystko.1 punkt
-
To jest bardzo proste, musisz jedynie wykreślić ze swojego słownika pojęcia takie jak "średnia prędkość" czy "dzienny dystans" i już. Drugi krok to barankowa apostazja, głowa do góry, cyc do przodu, pozycja wyprostowana, zaczynasz zauważać piękno mijanych okolic itp, itd. Potem zauważasz, że jednak nie potrzebujesz mieć czterech różnych chwytów na kierownicy, wystarczy jeden, który jest wygodny. Od tego całego rozglądania się coraz bardziej korci zjeżdżanie w nieznane zakątki okolicznego lasu, czyli szerokopojęta eksploracja - dochodzisz do wniosku, że w sumie to jednak grubsza guma byłaby fajna, bo przejedzie po wszystkim, a nie tylko po żwirze o ściśle określonej gradacji. A stal? Stal jest głównie ze względów estetycznych1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zdecydowanie przepaść od jakiś alimianych DT( zwłaszcza w tej cenie) , a skoro piszemy D272 to tylko jeden( zresztą właściwy i słuszny wybór) na ratchecie 54T , gdzie waga 1280, czyli znów nie ma podskoku Teraz jest coś takiego i parę gram cięższe na piaście https://pl.aliexpress.com/item/1005009048028716.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreOtherSeller.25.5bb8f149uuO6W6&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=56bf13c6-6794-4744-ac7f-0568be2c1404&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:56bf13c6-6794-4744-ac7f-0568be2c1404,tpp_buckets:668%232846%238113%231998&pdp_ext_f={"order"%3A"605"%2C"eval"%3A"1"%2C"sceneId"%3A"30050"%2C"fromPage"%3A"recommend"}&pdp_npi=6%40dis!PLN!1314.72!1221.24!!!1314.72!1221.24!%402103846917616610356174222e3e41!12000049830356413!rec!PL!!ABXZ!1!0!n_tag%3A-29910%3Bd%3Aa269d695%3Bm03_new_user%3A-29895%3BpisId%3A5000000190292983&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller|query_from%3A|x_object_id%3A1005009048028716|_p_origin_prod%3A Gdzie DT za 1,5 kloca będzie nadal do tego przepaść. Endy osobno i jak wspomniane było, to już nie są tanie rzeczy, ale nadal? Nie ma konkurencji Przecież wysyłka jest z Polski, znaczy Europy, to jaki strach?1 punkt
-
A słyszałeś o czymś takim jak... LUSTERKO? 😉 P.S. Jak skręcasz to ty masz się upewnić, że nikt cię nie omija/wyprzedza, czy to "obcisły", czy auto. Wyciągnięcie ręki, o ile to robisz, nie daje ci pierwszeństwa i nie uprawnia do wykonania manewru.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
