Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. polmaj

    [Gravel] Fuji Jari Carbon 1.1 2019

    Zastanowiłeś się czy nie obraziłeś kogos taka wypowiedzią i tak Fuji pozwala montaż tak szerokich opon ale musisz wydać kasę na dodatkowy komplet kół a w feralu tylko na opony
  3. slavi

    [Sprzeczka] spotkanie z innym rowerzystą

    A czerwony w którą stronę bo różnica
  4. wkg

    [Gravel] Fuji Jari Carbon 1.1 2019

    Piszesz o sobie. Ja napisałem co uważam - ty pozwalasz sobie na szczeniackie personalne dygresje. btw - w fuji wchodzi balon 2.0 ale na obręczach 27.5
  5. polmaj

    [Gravel] Fuji Jari Carbon 1.1 2019

    Czasami sam nie wiem co jest dla mnie dobre a ty mi sugerujesz że wiem co jest dla ciebie dobre , może brak mi klarowności wypowiedzi dlatego odnosisz wrażenie że piszę autorytarnie , śledziłeś dyskusję czy przeczytałeś moja wypowiedź i odebrałeś ja osobiście
  6. bazzz

    [Napędy 2x12 w Cube na 2020 rok]

    Kolego Mateusz, mądrze prawisz. Z wcześniejszych postów wynikają podobne wnioski. Dziękuje.
  7. Witam. Drobna sprzeczka z innym rowerzystą... Jestem na ścieżce rowerowej jako czerwona linia... inny rowerzysta wjeżdża jako niebieska linia we mnie... kto zawinił? Kto miał rację w sprzeczce?
  8. Mateusz30

    [Napędy 2x12 w Cube na 2020 rok]

    Jeżdżę na 1x11 schitmano. 34 z przodu 11-46 z tyłu. Na maratony idealny zestaw. Używam całego zakresu. Do turystyki górskiej robi się za twardo, to zmieniam blat na 30T. Przejście na 1x12 wiąże się z koniecznością kupienia nowego bębenka koło 300PLN, i w zasadzie całego nowego napędu za jakieś 2000. Zyskuję jeden lżejszy bieg, którego nie będę używał. Za 2000 można kupić wypasione obręcze karbo i zapleść koła na nowo. Teraz patrzę na cenę łańcuch 11rz. 46PLN za srama. Patrzę na cenę łańcucha 12rz schimano. Dziękuję, do widzenia. W przypadku napędu 2x coś tam przejście kompletnie nie ma sensu. Napęd 2x11 już jest ideałem. Nie zapominaj, że za 2 lata schimano wypuści napęd 2x14. Tylko proszę, nie pisz wtedy takiego samego posta.
  9. PiotrKaaaaaaaaaaa

    [Gravel] Fuji Jari Carbon 1.1 2019

    Powołujesz się na to tylko jak ktoś sugeruje coś innego niż tobie pasuje, a sam piszesz autorytarnie jakbyś wiedział co dla innych jest lepsze. Ja również uważam, że *domyślne* wkładanie korby szosowej w gravelach to pomyłka. Nawet w szosach chętnie bym widział miększe przełożenia. Nie każdy ma tyle czasu, chęci lub możliwości żeby wyrobić sobie nogę. A w przypadku graveli to szczególnie, bo tam nie tylko chodzi o nachylenie, ale jest też jazda w terenie, lub z ciężkim rowerem (wiele/większość graveli ma mocowanie na sakwy!). A co do młynka to nie rozumiem czemu z tego się śmiejesz. Powinno się kręcić z wysoką kadencją, tak jest zdrowiej dla stawów.
  10. Mateusz30

    [full do maratonu] geometria/rozmiar, do 20000

    Jeszcze się taki nie urodził, co by udowodnił, że full będzie na płaskim szybszy. Na fullu zawsze jedzie się z większą mocą i zawsze będzie się wolniejszym. W necie są testy porównawcze sparka i odpowiednika HT. Na odcinkach 10min jazdy full zawsze przegrywa na pętli XC. Zarówno na płaskim nierównym terenie, jak i na podjazdach. Przegrywa czasowo i tym, że jedzie się z większą mocą. Zawias zawsze będzie pochłaniał sporo WATów. Wielu ludzi będzie tak samo szybkich na HT w dół, jak na fullu. Kwestia umiejętności. Jeśli jechać tak przez 2h, czyli mniej więcej tyle, ile trwa mega, to różnica czasu będzie rosnąć geometrycznie, bo dojdzie zmęczenie. Nikt nie uciągnie 20WAT więcej przez 2h. I na fullu poleci się kilkanaście miejsc w dół. I nie opowiadajcie, że na zjazdach można odpocząć na fullu, bo to bzdura. Na obu rowerach pracuje się tak samo. Odpoczywa się na górskich wycieczkach. Na maratonie w górach full lepiej zjeżdża, ale to bez znaczenia, bo stracisz na podjeździe dużo więcej czasu. Czas zjazdu to kilka minut, a pod górę jedzie się większość czasu. Nie ma szans odrobić czegokolwiek na zjazdach. Płynna jazda po płaskim, to tylko autosugestia. Wystarczy sobie czasy i moc pomierzyć. Jest płynniej, ale wolniej i z większą mocą. Full jest wygodniejszy, ale wymaga więcej mocy, jest cięższy i zawsze będzie wolniejszy w ogólnym rozrachunku. Brutalna prawda jest taka, że w fullu za 20 patyków nadal ograniczają zwyczajnie ciężkie koła. Realnie można było w tej cenie złożyć rower grubo poniżej 9kg z ultra lekkimi kołami, na którym faktycznie można by poczuć różnicę na podjazdach i przy przyśpieszaniu po płaskim. Full xc może się sprawdzić na niektórych trasach world cup. Ale nie da przewagi na żadnym maratonie w Polsce. Ludzie jeżdżą, bo chcą. Uzasadnianie tego w inny sposób, niż wygoda nie ma podstaw.
  11. TjakTomek

    [2020] Trek Roscoe

    Faktycznie rozmawialiśmy o tym. Procaliber to jednak rower dla innej grupy docelowej. Ciekawy jestem czy ten Isospeed coś daje? Czy więcej niż plusowa opona z tyłu? Zresztą nie ważne, nic od nich nie kupię bo musiałbym wydać 25k żeby zmiana miała sens a to jest poza moim zasięgiem.
  12. Dzisiaj
  13. whiteindian

    [Uchwyt rowerowy] na telefon jaki wybrać?

    Czyli co tylko 85?
  14. sznib

    [Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie

    Bo coś niewyraźna droga przede mną
  15. TjakTomek

    [2020] Giant nowa kolekcja

    Za Giantem warto rozejrzeć się u naszych południowych sąsiadów. Mają wersje niedostępne u nas a także inną kolorystykę. Tak było z Trancem w ostatnich dwóch latach.
  16. polmaj

    [Gravel] Fuji Jari Carbon 1.1 2019

    Czy ja pisałem gdzieś o korbach do gravela , ja za taką cenę wolę korbę na łożyska zewnętrzne i bralbym dziurawego apexa (co ciekawe u Fuji ten napęd występuje w modelu który kosztuje 6300 ) , i tak będę szybszy bo nogę mam silną Wyobraź sobie że są ludzie co jeżdżą np w Wisła 1200 a tam teren jest różny ,gravel jest powszechnie reklamowany jako rower który poniesie cię poza asfalt a na tych cienkich opiniach trafisz teren sypki i prowadzisz rower , na oponach 2 calowych jedziesz , nie musisz jeździć na nich cały czas ale masz możliwość je założyć a w Fuji nie , faktem jest że Fuji są drogie w stosunku do tego co oferuje ,regulowana sztyca czemu nie , pewnie są ludzie co tego potrzebują i są gotowi za to zapłacić , masz prawo do swojego zdania ale inni też no chyba że uważasz że tylko ty masz rację to może zmień nick na Napoleon wtedy ludzie będą wiedzieć żeby nie wdawać się z tobą w dyskusję
  17. Pany, proszę nie offtopowac w tym temacie. Do dyskusji jest cały dział "hamulce", tutaj piszemy wg. schematu, jak w pierwszym poście.
  18. Janu_sz

    [1000zł - 2500zł] górski/MTB

    Chyba tylko to mi przychodzi do głowy: https://www.unibike.pl/fusion29.html Z czasem licz się z wymianą amortyzatora.
  19. kenzo

    [2020] Giant nowa kolekcja

    Rozważałem zeszłoroczny (pomarańczowy model) ale do PL przedstawiciele Gianta nie chcieli go dla mnie sprowadzić
  20. Wczoraj
  21. MD11

    [2020] Giant nowa kolekcja

    Nie wiem jak inne, ale Revolt 2020 bez cen, a w zasadzie z cenami zagranicznymi, to wisi na amerykańskiej stronie już chyba od maja 2019. Oni tam wtedy mają "Early Release". Na pewno na początku czerwca już na nich jeździli: Stąd też poniekąd wynika brak GRX-a, bo wtedy jeszcze nie był dostępny. Niestety kolory na sezon 2020 są moim zdaniem dużo gorsze niż rok wcześniej. Analogiczny model 2019 wyglądał tak: Mam wrażenie, że to taka ogólna reguła - kiedy wchodzi nowy model roweru to jest ładny i ma równy osprzęt, ale są problemy z jego dostępnością, a kolejne edycje mają już zepsute malowanie, bo przecież "trzeba było coś zmienić", a że było dobrze, no to zmieniają na gorsze. To samo było z Meridą Big Nine. Rozważałem jej zakup jak wchodził nowy model, to jeszcze przed sezonem nie było ich w sklepach, a rok później już napisy szare zamiast białych, jakiś budżetowy Manitou zamiast chwalonego Fox-a itd.
  22. wkg

    [Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie

    I mieszkaj potem wśród komarów
  23. Sansei6

    [Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie

    Bo taką chatę można sobie kupić za Nobla.
  24. Kółka przerzutki Tacx z Deca. Tanie ale nie wiem jak z trwałością bo za uszczelnienie robi tylko RS od łożysk. Sztyca Thomson Elite. Schwalbe RoRo Liteskin która się co chwila dziurawi a podobno nie sposób jej zamleczyć
  25. wkg

    [Gravel] Fuji Jari Carbon 1.1 2019

    Pytanie też po co komu balon 2" do gravela. To już dziedzina mtb ... brakuje tylko myk-myka i kąta główki 65
  26. ExtraThicc

    [Gravel] Fuji Jari Carbon 1.1 2019

    Apex ma dziury i za dużo niepotrzebnych kompromisów. Ciekawe jakie korby? Bo do czasu GRX nie było żadnej taniej (do wykorzystania w rowerze za <5000) gravelowej korby na zintegrowaną oś, jeżeli były podziel się jakimś przykładem. Poza FSA Omega za ~100euro + suport za 25, nie przypominam sobie żadnego zestawu. Nie będę szybszy bo 50 zębów szosowej korby będzie bezużyteczne na 2" balonie, chyba że jeździsz z kadencją 40.
  27. radarrr

    [licznik/pulsometr] parowanie

    Witam, może się podłącze pod temat. Zakupiłem czujnik do pomiaru tętna na klatkę piersiową. Czujnik to Suunto ANT. Jest nowy i nieużywany. Ale problem jest taki że nie mogę sparowac czujnika zarówno z licznikiem gssport 580p i telefonem Samsung Galaxy S9+, obydwa urządzenia nie widzą czujnika. Czujnik obsługuje ant, zarówno telefon jak i licznik też. Co może być przyczyną? Sprawdzałem na 3 różnych bateriach i dalej się nie łączy. Jakieś pomysły?
  28. Brombosz

    [Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie

    Bo duch faceta z obrazka podobno straszy na okolicznych zjazdach. https://pl.wikipedia.org/wiki/Diabelska_Kręgielnia
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×