Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Czas przejazdu też jest przydatny. W zasadzie niczego więcej co wymieniłeś nie trzeba.
  3. Rozumiem że ten by się nadał? https://rower-sport.pl/pl/p/TREK-DUAL-SPORT-2-2022-Trek-Black/7585
  4. Cześć, szukam raczej podstawowego licznika bezprzewodowego, to co mnie interesuje: - łatwy montaż, - nieduży rozmiar, - niezacinający się, - wodoodporny, - funkcja: dystans całkowity, dystans dzienny, prędkość, prędkość max., prędkość średnia, godzina Pytanie czy coś jeszcze warto mieć? Najchętniej wydałbym około 100 zł, ale jeżeli warto dopłacić i z doświadczenia wiecie, że któraś funkcja z czasem mocno się przydaje, mogę dorzucić kolejną stówkę. Czy możecie coś polecić? Dziękuję!
  5. Neuron średnio się nadaje do bardziej wyczynowej jazdy. Dorzuciłbym jeszcze Rocbirda Trail Pro: https://velo.pl/gorskie/gorskie-zawieszone/trail-29275-fs/dartmoor/rocbird-trail-pro Tutaj recenzja wersji Enduro (ta sama rama, tylko z tylnym amortyzatorem o wymiarach 205x65 zamiast 185x50): https://www.1enduro.pl/test-dartmoor-rocbird-enduro-evo-2024/
  6. jak koło spotkało się z samochodem i masz obręcz do wymiany to szprychy też do wymiany, wątpię aby ktoś dobrze wymienił obręcz na starych szprychach powypadkowych w sumie to nawet wątpię aby dobry składacz kół chciał się podjąć wymiany na starych.
  7. mówisz i masz, z carbonowymi ramami kiedyś coś było o utracie wytrzymałosci po iluś latach, któryś producent podawał okres eksploatacji ramy carbonowej,
  8. Tak, Contact Speed od Conti nawet z domieszką techniki w błoto się nadaje,- testowane ostatnio w kiepskich warunkach , przy objeździe dość wymagającej trasy i jest jak najbardziej ok. W swojej szosie pod gravelowe gonki ultra, używam też Conti Ride Tour 700x28 i w błocie zachowuje to się również bardzo spoko, natomiast w piachu da się, ale jazda z rytmu i z kopyta jak to przy tak wąskich oponach, które potrafią wejść dość głęboko zanim znajdą coś twardego.
  9. Kompletna bzdura, nic nie przeskakuje kręcąc w tył na 10 czy 12ce, a linia łańcucha jest właśnie idealna bo wypada dokładnie w środku kasety, no i nie "nawalił podkładek" bo podkładka jak napisałem jest per gniazdo słownie jedna. Zarówno ta ze starej korby XT o grubości fabrycznej 5.25mm użyta do sprawdzenia, jak i ta szersza (nie grubsza!) dorobiona. Próbowałem też z podkładkami z korby podobnej, ale o rok młodszej bo tam był inny alu blat najmniejszy i podkładki 4mm, jednak po testach z podkłądką 5.25 pracuje to jeszcze lepiej. Ale pytanie nie było do kogoś kto będzie mi teoretyzował i pisał "pewnie jak..." bo teoretyków to można w necie na pęczki znaleźć, a do praktyka, kogoś kto jeździ na secie oryginalnym Shimano 40x10/51 i jego odczuciach na najmiększych biegach, ewentualnie kogoś kto ma set jak ja z 38ką Specialities, no ale to mało prawdopodobne.
  10. W tym budżecie ciężko o sensownego crossa który nie będzie ważył kilogram albo więcej od tego Treka, będzie na hydraulice, z fajną ramą i sensownym napędzie a nie jakiejś 3 rzędowej prehistorii. Tu masz jeszcze dość ciekawy rower w tym budżecie ale to MTB z dość miękkimi przełożeniami. https://www.decathlon.pl/p/mp/goetze/rower-gorski-meski-goetze-define-mtb-29-pro/_/R-p-00cb2bc5-8695-44d1-9274-f6dacf18d86d?mc=00cb2bc5-8695-44d1-9274-f6dacf18d86d_c1 Ogólnie o tanie sensowne MTB dużo łatwiej niż crossy z jakiegoś powodu.
  11. Okey a coś oprócz marki Trek? np https://sportano.pl/p/321505/rower-crossowy-kellys-cliff-90-dark?utm_source=google&utm_medium=free_clicks&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIjqn2n4-ZhQMV5U2RBR3waAJfEAQYDSABEgLZvvD_BwE
  12. Po pierwsze trudno rywalizować z markami wysyłkowymi a to w związku z pytaniem o dobry wybór. A wyczynowa jazda przynajmniej mi nic nie mówi konkretnego to po drugie. Natomiast kupowanie czegoś do ostrej jazdy z milionem skoku będzie miało konsekwencje w bujaniu się tym po mieście i jak rozumiem okołomiejskich Śląskich lasach. Canyon ma też Neurona, którym również można wyczynowo jeździć po górach.
  13. Wydaje się, że nie ma głupich pytań ale tu zaczynają się głupie odpowiedzi. Jeszcze chwila i będzie dywagacja nad przydatnością kilkuletniego roweru do użycia. A może pęknie zaraz rama albo opona wybuchnie. Ot problemy dzisiejszego świata rowerowego
  14. Tu chyba jest https://mistralsport.pl/rower-trek-dual-sport-2-viper-red.html
  15. siema -na ebay znalazłem coś takiego może sie przyda https://www.ebay.com/itm/324019958417
  16. Dzisiaj
  17. Ale żeś tych podkładek nawalił. Jak zrzucisz łańcuch na najmniejszą zębatkę 10t i zaczniesz kręcić do tyłu to łańcuch chce wskoczyć na wyższą zębatkę 12t, pewnie jak jest na zębatce 12t i nadal kręcisz do tyłu to łańcuch próbuje wskoczyć na zębatkę 14t. Z tym przesuwaniem linii łańcucha nie ma co przesadzać bo przy normalnym pedałowaniu do przodu szlifujesz łańcuchem sąsiednie zębatki na grubość i to te które najczęściej używasz, czyli w zakresie najmniejszych w kasecie 12,14,16,18t.
  18. jak najbardziej to data produkcji kask nie psuje się jak mięso rozumie jakby leżał na magazynie 20 lat a inaczej jakbyś go ciągle używał a on leżał w magazynie pozdro
  19. https://e-plastics.eu/aktualnosci/degradacja-tworzyw-sztucznych,425 Co kto lubi. Jeżeli kask ma chronić, a nie być ozdobą, to chyba warto się nad tym zastanowić. Kołpaki samochodowe. Jak kupiłem, były elastyczne. Po dwóch zimach, podczas zakładania po prostu zaczęły pękąć jak szkło. Nie, nie zakładałem ich jak było -20 stopni. Elementy z tworzywa w modelach RC. Znany jest fakt, że po kilku latach nawet w pudełku, części robią się znacznie bardziej kruche. Elementy wewnetrzne i zewnętrzne w samochodzie. Spróbuj rozłożyć nowy samochód, a spróbuj taki który ma X lat i stał na słońcu. Wystarczy chociażby zobaczyć stan plastikowej ramki do tablicy rejestracyjnej. Nie twierdzę że kask nagle się rozpadnie. Twierdzę że degradacja plastiku to fakt i może okazać się, że po X latach nawet ten mały % może mieć znaczenie.
  20. Z tego co piszą na forum to są punkty Hermes, tzw. PaketShop.
  21. No właśnie. "Może". Bez niezależnych badań można traktować to tylko jako zalecenie. A że nikt takich badań nie przeprowadził to też daje do myślenia.
  22. Różnica około 750zl ponieważ Treka w lokalnym sklepie mogę mieć za 2500 gotowego do jazdy a tamten z wysyłką 3250, ale skoro będzie sporo lepszy to może się zdecyduję Dzięki za pomoc
  23. yep, ogólnie opłaca się koła lub amortyzatory jak jakaś drobnica przerzutka, manetki etc to trzeba mieć fart żeby były z 2-3 rzeczy na kuponie (ceny bez kuponów są takie sobie) wtedy się to jakoś opłaca, chyba że bierze się też coś na handel ... czas realizacji zawsze dłuższy niż podają, sama paczka idzie z 10 dni od nich kurierem/pocztą, o gwarancji zapomnij jak będzie problem z paczką zapomnij o supporcie, jak anulują zamówienie bo jednak mają burdel na stanie to ci oddadzą $ za 2 miesiące ... no risk no fun no ale 50% ceny niższe. Odpukać na niemalowane zamówiłem z 10 paczek i poza długim czasem oczekiwania na razie ok. Zamówiłem miesiąc temu z czasem oczekiwania fox 32 orange factory za 350e ~~ czas oczekiwania 40 dni pewnie do wakacji dojedzie co do forum https://www.mtb-news.de/forum/t/rcz-angebote-achtung-unsicherer-shop.938113/page-324 zasada jest bardzo prosta najczęściej są kody 8-9 rano a potem 17-18 wystarczy spojrzeć w tych godzinach, czasem 1h później
  24. No ale czego się spodziewasz? Że się nagle rozpadnie? Zmian nie widać. Może się okazać, że przy wypadku nagle będzie to miało znaczenie.
  25. Trek DS2 Gen4 powinien się znaleźć w granicach 2600-2700 zł, XL będzie ok.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...