Skocz do zawartości
Rondo Ruut AL2
Przez Eathan, 11.05.2023
  • 1 909 wyświetleń
  • 6 komentarzy
  • Kolor Czarny
  • Rocznik 2023
  • Waga 10
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis --
  • +1 pomógł 1

Komentarze

Na ten moment brak modyfikacji. Rower kupiony na próbę. Jak spasuje to zaczną się zmiany. 

Odnośnik do komentarza

No dobra. Po tym jak pojeździłem chwilę na GRX to jednak zupełnie inna klasa i działa to (dla mnie) dużo lepiej. Poza tym zabawa z hamulcami mechanicznymi też nie jest dla mnie. Dlatego rodzi się plan wymiany napędu na GRX 1x11. Wydumałem sobie, że zacznę od korby. Fabryczne FSA strzela i pomyślałem, że można by ją wymienić na GRX-a i pożenić czasowo ze zmieniarką APEX 1. 

Pytanie, czy to zadziała? 

Odnośnik do komentarza

Na pokład wjechała pierwsza zmiana. Nowe opony. Wybór padł na Continental Terra Trail z brązowym boczkiem. Całość podana na mleku Stan's i doprawiona wentylami Trezzado (były pod ręką). Zmiana zdecydowanie na plus.

20230621_180121.jpg

Odnośnik do komentarza

Na GRXa chyba na razie nikt nie narzeka, więc pewnie kombinacje warte zachodu. Opony szer. 40 zakładałeś ? Mam 37 i są dla mnie ewidentnie za wąskie. 

Odnośnik do komentarza

Miało nie być modernizacji przed końcem roku, ale jednak się złamałem. Na pokład wjechała Korba GRX 600 w układzie 1x. Przez 300 km korba jeździła z przerzutką APEX 1 i działał to bardzo sympatycznie. Zmiana zdecydowanie na plus. Zapomniałem zwarzyć, ale korba była wyraźnie lżejsza od poprzedniej. 

 

20230705_161714.jpg

Następna zmiana jest w trakcie realizacji. Kupiłem pełnego GRX-a. Wybór budżetowy:

- przerzutka GRX 812 (zależało mi na kasecie 42T), czasowo będzie na kasie fabrycznej SunRace, (chyba że nie będzie działać), 
- klamki 1x11 GRX 600, 
- zaciski GRX 400, zostają fabryczne tarcze (chyba że nie będzie działać), 

Niby byłyby już fotki, ale niestety czekam na owijkę, poprzednia nie bardzo przeżyła odwijanie. 

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Marin Muirwoods
      Przez: jendrzych · 04.12.2023
      Zawadiacki Zbójaszek!
    • Marin Muirwoods
      Przez: leejoonidas · 25.11.2023
      Wideł to stal z Axle to Crown 420mm i 45mm offsetem. Opona max. jaka wchodzi w ten wideł to 2,5". Wideł jest wsadzony w główkę ramy o kącie 67,5 stopni.
    • Marin Muirwoods
      Przez: grzesiowu · 24.11.2023
      Hej ... napisz coś o widelcu bo pewnie wiele osób to interesuje. Rowerek fajny 🙂
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 24.11.2023
      Faktem jest że zaciski do MTB Trp Spyke potrzebują więcej ciagu linki niż zaciski Trp Spyre ale nie jest to aż taka duża różnica aby nie dało się tego ustawić z klamkomanetkami szosowymi, efektem większego ciągu linki jest większa siła hamowania, dodatkowo zaciski  Trp Spyke są masywniejsze, o 4mm grubsze co może jeszcze zwiększać sztywność zacisku. Koło bez problemu da się zablokować z górnego chwytu. 
    • Octane One Kode
      Przez: RafalxM · 24.11.2023
      TRP Spyke  w połączeniu z 105 R7000 ?    I nie brakuje ciągu linki??  da się 'zablokować koło' ?
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 24.11.2023
      Z tyłu jest GRX812.
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 23.11.2023
      Dzięki. Tak to są TRP Spyre  z klamkomanetkami 105 R7000, jednakże lepsze są TRP Spyke które mam podłączone w drugim rowerze do tych samych klamkomanetek, siła hamowania jest według mnie o 50% większa. Do BB5/7 nie mam porównania. Kaseta to M8000 11-40 z zębatką 34T, dla mnie taki układ do jazdy w terenie jest optymalny. Ramka mieści oponę 47 tak z przodu jak i z tyłu. U mnie są oponki do cyklocrossu 35 bo to jest rower przełajowy. 
    • Octane One Kode
      Przez: RafalxM · 23.11.2023
      @leejoonidas bardzo ładnie 1. widzę heble TRP SPYRE -  masz porównanie do BB5/BB7 w sile hamowania?  2. jaka to seria klamkomanetek? 3. kaseta na oko 40T?  jaka tam przerzutka jest z tyłu?  4. ile ta rama mieści fizycznie gumy z tyłu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...