Skocz do zawartości
Accent Peak Carbon boost
Przez c1ach, 06.05.2023
  • 1 869 wyświetleń
  • 5 komentarzy
  • Kolor Ocean Blue
  • Rocznik 2023
  • Waga --
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Bardzo fajna nowość na rok 2022/23 od Accenta w kolorze Ocean Blue.
    Obecnie zajeżdżam na nim osprzęt NX z innego roweru, ale docelowo chcę spróbować elektronicznej przerzutki GX i kół z wysokiej półki.

Komentarze

  • Mod Team

Czyli póki co składak z kołami ze Scott'a ;) - zresztą nie wiem dlaczego, ale rama nieco mi go przypomina (karbonowa wersja)...
Kupiłeś samą ramę, czy gotowca pod przekładkę ?
Amor też ze Szkota :icon_wink:

Odnośnik do komentarza

@KrissDeValnor kupiłem ramę i to praktycznie od ręki, jednak biznesem życia tego nie nazwę 😆 Dobrze wykonana i polakierowana, nie narzekam póki co. Jedyne co mam zamiar zmienić to poprowadzić pełny pancerz przerzutki. Zastosowałem plastikowe rurki dostarczone z ramą. Ostatnio coś robiłem przy hamulcu i widziałem zwiniętą w harmonijkę rurkę przy wejściu do pancerza, czyli gdzieś w ramie jest już goła linka.

Ogólnie wróciłbym do geometrii Scale z 2022, mniej nerwowo się zachowywał na stromych ściankach. W Accencie trzeba odwrócić mostek na minus, bo inaczej leci się do tyłu.

Odnośnik do komentarza

Bardzo ładna ta rama, nie wiedziałem,że taki kolor jest dostepny. Wyszedł bardzo ładny rower🙂

Odnośnik do komentarza

"- Siemka ludkowie jaki rower najlepiej kupić?

- Niebieski."

A tak na poważnie ładnie to wyszło ... przez ostatnie naście lat Accent zrobił spore postępy.

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Marin Muirwoods
      Przez: jendrzych · 04.12.2023
      Zawadiacki Zbójaszek!
    • Marin Muirwoods
      Przez: leejoonidas · 25.11.2023
      Wideł to stal z Axle to Crown 420mm i 45mm offsetem. Opona max. jaka wchodzi w ten wideł to 2,5". Wideł jest wsadzony w główkę ramy o kącie 67,5 stopni.
    • Marin Muirwoods
      Przez: grzesiowu · 24.11.2023
      Hej ... napisz coś o widelcu bo pewnie wiele osób to interesuje. Rowerek fajny 🙂
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 24.11.2023
      Faktem jest że zaciski do MTB Trp Spyke potrzebują więcej ciagu linki niż zaciski Trp Spyre ale nie jest to aż taka duża różnica aby nie dało się tego ustawić z klamkomanetkami szosowymi, efektem większego ciągu linki jest większa siła hamowania, dodatkowo zaciski  Trp Spyke są masywniejsze, o 4mm grubsze co może jeszcze zwiększać sztywność zacisku. Koło bez problemu da się zablokować z górnego chwytu. 
    • Octane One Kode
      Przez: RafalxM · 24.11.2023
      TRP Spyke  w połączeniu z 105 R7000 ?    I nie brakuje ciągu linki??  da się 'zablokować koło' ?
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 24.11.2023
      Z tyłu jest GRX812.
    • Octane One Kode
      Przez: leejoonidas · 23.11.2023
      Dzięki. Tak to są TRP Spyre  z klamkomanetkami 105 R7000, jednakże lepsze są TRP Spyke które mam podłączone w drugim rowerze do tych samych klamkomanetek, siła hamowania jest według mnie o 50% większa. Do BB5/7 nie mam porównania. Kaseta to M8000 11-40 z zębatką 34T, dla mnie taki układ do jazdy w terenie jest optymalny. Ramka mieści oponę 47 tak z przodu jak i z tyłu. U mnie są oponki do cyklocrossu 35 bo to jest rower przełajowy. 
    • Octane One Kode
      Przez: RafalxM · 23.11.2023
      @leejoonidas bardzo ładnie 1. widzę heble TRP SPYRE -  masz porównanie do BB5/BB7 w sile hamowania?  2. jaka to seria klamkomanetek? 3. kaseta na oko 40T?  jaka tam przerzutka jest z tyłu?  4. ile ta rama mieści fizycznie gumy z tyłu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...