Skocz do zawartości
Accent Peak Carbon boost
Przez c1ach, 06.05.2023
  • 1 891 wyświetleń
  • 5 komentarzy
  • Kolor Ocean Blue
  • Rocznik 2023
  • Waga --
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Bardzo fajna nowość na rok 2022/23 od Accenta w kolorze Ocean Blue.
    Obecnie zajeżdżam na nim osprzęt NX z innego roweru, ale docelowo chcę spróbować elektronicznej przerzutki GX i kół z wysokiej półki.

Komentarze

  • Mod Team

Czyli póki co składak z kołami ze Scott'a ;) - zresztą nie wiem dlaczego, ale rama nieco mi go przypomina (karbonowa wersja)...
Kupiłeś samą ramę, czy gotowca pod przekładkę ?
Amor też ze Szkota :icon_wink:

Odnośnik do komentarza

@KrissDeValnor kupiłem ramę i to praktycznie od ręki, jednak biznesem życia tego nie nazwę 😆 Dobrze wykonana i polakierowana, nie narzekam póki co. Jedyne co mam zamiar zmienić to poprowadzić pełny pancerz przerzutki. Zastosowałem plastikowe rurki dostarczone z ramą. Ostatnio coś robiłem przy hamulcu i widziałem zwiniętą w harmonijkę rurkę przy wejściu do pancerza, czyli gdzieś w ramie jest już goła linka.

Ogólnie wróciłbym do geometrii Scale z 2022, mniej nerwowo się zachowywał na stromych ściankach. W Accencie trzeba odwrócić mostek na minus, bo inaczej leci się do tyłu.

Odnośnik do komentarza

Bardzo ładna ta rama, nie wiedziałem,że taki kolor jest dostepny. Wyszedł bardzo ładny rower🙂

Odnośnik do komentarza

"- Siemka ludkowie jaki rower najlepiej kupić?

- Niebieski."

A tak na poważnie ładnie to wyszło ... przez ostatnie naście lat Accent zrobił spore postępy.

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: KrissDeValnor · 09.11.2024
      Nie no, jak ma być siła, to od razu 42, albo i 44 
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 08.11.2024
      rama ma boosta, przód miałem fabrycznie markhora pod szybkozamykacz QR 😮  złożyłem zestaw kół pod ten amor z adapterem 15x100 wiec przy wymianie amora nie chwiałem już zmieniać piasty czy dawać jakiś adapterów dlatego mam rebę 15x100. co do dętek to mam mieszane uczucia, akurat wczoraj oglądałem dętki schwalbe extra light 140g  mam już łatki itd. w butylu więc teraz znowu bawić się w tpu... ale jest to do rozważenia. Jakie dętki polecasz TPU?
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 07.11.2024
      Twój nie ma boosta? Jak chcesz zbijać na kołach to może zamiast mleka dętki TPU po 60g sztuka, względem mleka to jakieś 100-150g zysku na obu kołach.
    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: michalr75 · 07.11.2024
      Zobaczymy jak to będzie jeździć z blacikiem 40T (na razie jest mizerne 36T).
    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: KrissDeValnor · 07.11.2024
      Tylko uważaj, żebyś za szybko do ultra nie doszedł 
    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: michalr75 · 07.11.2024
      @KrissDeValnor jak się okazuje dystans pod 30km tez jest do ogarnięcia bez boleści całego ciała
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 05.11.2024
      no to by się mniej więcej zgadzało,  jeszcze ja mam rebe 15x100, boost tam pewnie minimalnie cięższy jest jak już szukamy gramów. zakupiłem też na przyszły sezon sztycę karbonową merida expert to się urwie kolejne 100-150g. Zastanowię się może nad tubeless-em 😮 fajnie żeby pojawił się wynik poniżej 11 kg  
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 05.11.2024
      2x11, XTM8000 Koła +200, rama +300, Korba +200, przerzutka + 150 = w sumie prawie kg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...