Skocz do zawartości
Pivot Mach 5.7 Carbon (custom build)
Przez Brombosz, 10.12.2022
  • 1 305 wyświetleń
  • 6 komentarzy
  • Kolor Szaro-niebieski mat
  • Rocznik 2015
  • Waga 12
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Po pęknięciu ramy KTMa w maju 2022 przyszła pora na nowy sprzęt. Większość części pasowała, resztę trzeba było dokupić... Ale wyszło tanio, ładnie i zgrabnie. Zastosowanie to samo co w poprzednim rowerze, czyli szybko i mocno, ale jeszcze nie enduro.

Komentarze

Sam DW link bez żadnych problemów, zero luzów, zresztą rower jest cały czas na chodzie i nic się dzieje, a przestałem w niego inwestować kilka lat temu. Musiałem jednak od samego początku, regularnie co dwa lata wymieniać tuleje dampera bo łapały luzy...

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, KrzysiekCH napisał:

Musiałem jednak od samego początku, regularnie co dwa lata wymieniać tuleje dampera bo łapały luzy...

A to akurat normalne. Mam tego spory zapas. :) Trochę boję się jedynie tego karbonu i ewentualnej walki z łożyskami w ramie.

Co do DW-linka to w instrukcji serwisowej są pokazane dwa sposoby montażu łożysk z tuleją w środku. 

DW-Link-config.jpg

 

Wiesz może o co w tym chodzi? Z tego co zauważyłem, różnica nie wpływa ani na geometrię, ani nie jest to element konwersji z 26" na 27,5". Wstępnie przypuszczam, że chodzi tylko o wymiar zamontowanych łożysk, ale dokładnych informacji się nie doszukałem. Ciekawe czy w tej ramie wersji alu, też jest taka zagadka. ;) 

Odnośnik do komentarza

Nie kojarzę, żeby były jakieś dwie opcje u mnie :-). Ale, tak jak napisałeś - wygląda na to, że różnica jest tylko w tych dwóch łożyskach - dwa "cienkie" zamiast jednego "grubszego". Nie pamiętam ile było u mnie.

Odnośnik do komentarza
W dniu 28.12.2022 o 23:44, KrzysiekCH napisał:

Nie kojarzę, żeby były jakieś dwie opcje u mnie

Tak sobie z ciekawości poczytałem i wychodzi na to, że u ciebie jest całkiem inny DW-link. :) Ciekawe czy da się tam porobić jakieś mody z podmianką z poszczególnych modeli, np. z Firebirda?

DWlink-pivot-alu.jpg

Dobrze, że Pivot takie informacje udostępnia. W poprzednim rowerze (KTM), z jednej ramy mogłem zrobić 5 różnych rowerów. ;) Od XC do enduro... a informacji od producenta jakiejkolwiek brak. Trzeba było samemu wszystko mierzyć i liczyć, a jak doszły do tego rozkminy nad kinematyką pracy tego zawieszenia, to robił się całkiem niezły rebus.

Tu pozostaje mi ufać zdjęciom. Dzięki za odpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Trek FX1 Disc
      Przez: bob555 · 21.03.2023
      1. Korba noname 46/30 zmieniona na Alivio HollowTech 40/30/20 2. Opony 38/622 na 40/622
    • Kross Vento 5.0 2023
      Przez: Dezent · 20.03.2023
      Witam bliźniaka 😊
    • BH Ultimate RC 7.5
      Przez: eckonom · 09.03.2023
      Jesteś zadowolony z tego rowerku? Prezentuje się całkiem dobrze, lepiej niż na zdjęciach z katalogu ;) 
    • Orbea Oiz M-Pro 2023
      Przez: TheJW · 04.03.2023
      Kriss, edytowałem, bo wywaliłem dętki i zmieniłem opony. I teraz znów zmieniam, bo doszły czujniki i koszyki na bidon, a ja podaję wagę roweru do jazdy, a nie bez pedałów, koszyków, uchwytów, czujników itd... Nawet powietrza z kół do ważenia nie spuściłem! Nie mogę edytować komentarza, a zapomniałem odpowiedzieć na drugi... (może można je jakoś połączyć?) @artie ja jestem silnikiem! Takim dieslem o niskiej sprawności.
    • Orbea Oiz M-Pro 2023
      Przez: artie · 04.03.2023
      tyle cebulionów a gdzie silnik?
    • Orbea Oiz M-Pro 2023
      Przez: KrissDeValnor · 03.03.2023
      Znów się przyczepię, ale nie edytowałeś wagi ? Może mi się wydaje/jestem zmęczony, ale nie było 11770 ? Ostatnio w rowerach za bardzo nie siedzę, ani mi się nie śnią, ale jakoś tak zakodowałem Jeżeli coś zmieniłeś, to napisz co konkretnie.
    • Orbea Oiz M-Pro 2023
      Przez: KrzysiekCH · 03.03.2023
      Gratulacje, super rowerek 🙂
    • Agang Patriot
      Przez: Falconek · 02.03.2023
      Na początku trochę trzeszczały, teraz jest ok. Górna miska jest słabo uszczelniona a jej kształt sprzyja spływaniu wody pod uszczelkę. Po kilku dniach jazdy w deszczu łożysko zardzewiało. Poza tym generalnie bez problemów. Miski montował mechanik w lokalnym sklepie, o ile wiem nie miał z tym problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...