Skocz do zawartości
Kross Level R8
Przez filipog44, 05.08.2022
  • 1 619 wyświetleń
  • 4 komentarzy
  • Kolor czarno-srebrno-grafitowy
  • Rocznik 2017
  • Waga 11
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Przypadkowo, zamiast kilka zdjęć, usunąłem z garażu cały rower, zatem dodaję go ponownie :)

    Rower kupiłem fabrycznie nowy, wiosną 2017 r.
    W pierwszej kolejności postanowiłem rozszerzyć napęd o dwie zębatki z przodu, bo choć fabryczny napęd 1x11 był fajny, to jednak jego zakres był dla mnie zbyt wąski - przy jazdach, powyżej 50 km/h kończyły się przełożenia :)
    W kolejnym sezonie, 2018, wymieniłem fabryczne hamulce Shimano M396, którym momentami brakowało mocy, na SLX M7000, aby były zbieżne z resztą podzespołów.
    Wymieniłem również chwyty.
    Fabryczny amortyzator RockShox Reba RL uległ trzykrotnej awarii w pierwszym sezonie użytkowania. Co jakiś czas zdarzał się nagły ubytek ciśnienia ok. 20 psi. połączony dodatkowo z upośledzeniem pracy (stawianie oporu w pierwszej fazie ugięcia i nagłe zapadanie po mocniejszym nacisku). Dodatkowo, uszczelka lewej goleni została wypchnięta. Został naprawiony w ramach gwarancji (we wrześniu 2017).
    Usterka powtórzyła się we wrześniu 2018, amortyzator został ponownie zareklamowany i wówczas został wymieniony na nowy egzemplarz.
    W sierpniu 2020 r. wymieniłem go na nowego Foxa 32.
    W międzyczasie wymieniłem również opony i w takiej konfiguracji rower jeździ obecnie :)

Komentarze

Dawno tak zmotanego krossa nie widzialem, robiles sobie sam czy kupiles w tej wersji ?

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 15.09.2022 o 22:49, Hools napisał:

Dawno tak zmotanego krossa nie widzialem, robiles sobie sam czy kupiles w tej wersji ?

 

Dzięki za komentarz :) 

Fabrycznie był tutaj napęd 1x11 - ja dodałem przednią przerzutkę i zamieniłem fabryczną przednią zębatkę 34T na dwie: 28T i 38T, aby poszerzyć zakres przełożeń. 

W kolejnym sezonie wymieniłem hamulce na SLX M7000, bo fabryczne były słabe, a te pasują do reszty podzespołów. 

Seryjny amortyzator miewał awarię i został wymieniony na nową Rebę, ale 2 lata temu sprzedałem go i kupiłem nowego Foxa 32. 

Poza tym wymieniłem jeszcze opony i gripy na Esi Chunky. 

W dniu 15.09.2022 o 22:49, Hools napisał:

Dawno tak zmotanego krossa nie widzialem, robiles sobie sam czy kupiles w tej wersji ?

 

Dlaczego zmotanego? 

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Cannondale Topstone Carbon 2 Lefty
      Przez: Hardcore90 · 21.10.2022
      Właśnie z takimi komentarzami można się spotkać na ścieżkach rowerowych hehe. Jest to jeden z najsztywniejszych amortyzatorów na rynku. Do tego jest jeszcze Lefty Ocho stosowany do XC, którego można zobaczyć bardzo często na podium w Scalpelach. Fabryczne wartości PSI są wg. mnie mocno zawyżone, domyślne pod moją wagę jest za twardy. Po dobrym ustawieniu bardzo fajnie wybiera i mocno czuć odciążenie na rękach.  Polowałem na Topstona na lefciaku już od jakiegoś czasu, w końcu się u
    • Cannondale Topstone Carbon 2 Lefty
      Przez: kipcior · 21.10.2022
      Lefty zawsze mi się kojarzy z inwalidą wojennym   A jak się spisuje ten amor?
    • Radon Jealous AL
      Przez: filipog44 · 19.10.2022
      Przepiękny, aż miło zawiesić oko. Podzespoły dobrane ze smakiem, gratuluję!
    • Kross Level R8
      Przez: filipog44 · 19.10.2022
      Aaa, rozumiem  
    • Kross Level R8
      Przez: Hools · 05.10.2022
      Zmotanego w sensie niefabrycznego,
    • Canyon LUX CF 7.0
      Przez: schwinn0 · 02.10.2022
      Na liczniku już okolice 3 tys. km zatem czas na serwis amortyzatorów. Demontaż i wysyłka do Wichu Workshop. 2 tyg i amortyzatory wróciły w znakomitej formie. W damperze został wymieniony shaft - reszta to standardowy przegląd po 125h pracy.
    • Canyon LUX CF 7.0
      Przez: schwinn0 · 27.09.2022
      W tzw międzyczasie interwencja u dystrybutora Hayes zaowocowała dostarczeniem nowego kpl endcapów wraz z uszczelnieniem 😁
    • Canyon LUX CF 7.0
      Przez: schwinn0 · 27.09.2022
      Jakiś czas temu przydarzyła się niewielka awaria. Coś zaczęło mi dziwnie piszczeć w przednim kole. Okazało się, że przyczyną był pęknięty oring endcapa koła przedniego. Szybko udało się dopasować zamiennik w pobliskiej hurtowni Jakiś czas temu przydarzyła się niewielka awaria. Coś zaczęło mi dziwnie piszczeć w przednim kole. Okazało się, że przyczyną był pęknięty oring endcapa koła przedniego. Szybko udało się dopasować zamiennik w pobliskiej hurtowni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...