OpisKross jak kross, nabyty "rozumem". Rocznik 2018, rama z karbonu T784, ta sama zresztą, którą kross tłucze do dziś min. w modelu team edition. Geometria, powiedzmy, że klasyczna i agresywna. Stosunek stack(579)/reach(398) to 1,45 czyli porównywalnie z obecnym tarmac'iem czy tcr'em. Rower na dzień dzisiejszy uzbrojony w pełną ultegrę, fabryczne klamki i hamulce rs685 wymienione na R8020+8070. Korba 52-36 175mm, kaseta 11-28 (niedługo wylatuje na rzecz 11-32). Koła (fabryczne) to znane i lubiane DT Swiss P1800 SPLINE, centerlock i sztywne osie, według producenta waży to 1667g. Opony z pierwotnych schwalbe one v-guard folding 25c wymienione na veloflex corsa sps 28c i w sumie nie widać różnicy w szerokości. Kierownica, mostek i sztyca to alu komponenty zipp. Mostek 110mm, kierownica 440/460 szerokości- te dwa elementy również zostaną wymienione na krótsze/węższe. Tarcze to XTR/Saint SM-RT99. Wizualnie spoko, 2-3 małe odpryski bazowego lakieru w miejscach podatnych na uderzenia kamyków.
Rower w fabrycznej specyfikacji waży 8,05 kg, czyli to samo emondą sl6 pro na kartonowych kołach za 19 kafli. Wydaje mi się, że całkiem nieźle jak na budżetowy karbon na tarczach, alu koła a przede wszystkim największy dostępny rozmiar.
Update: wpadł inny kokpit, kierownica bontrager aero vr-cf 420 i mostek bontrager xxx alu-karbon 90. Kierownica ma duży reach więc mostek musiał być wymieniony, względem poprzedniej konfiguracji skróciłem rower o 12 mm, powinno być idealnie.
Ponoć sie da kolorowi przyjaciele wyprodukowali juz adaptery, ruscy to zmotali ale wieje to trochę januszowaniem, wolalbym gdyby to byl adapter pasujacy bez totalnych przerobek na zasadzie plug and play. Wiec na razie zostawiam bieżącą konfiguracje i wkopuje sie w ogrom wiedzy internetowej co z tym fantem mozna zrobic
update
Pomalu sie zmienia rowerek kilka rzeczy juz idzie z internetow zamowione kosze na bidony elite kolo przednie w kwietniu bedzie tylne ( alex rims + no
Ponoć sie da kolorowi przyjaciele wyprodukowali juz adaptery, ruscy to zmotali ale wieje to trochę januszowaniem, wolalbym gdyby to byl adapter pasujacy bez totalnych przerobek na zasadzie plug and play. Wiec na razie zostawiam bieżącą konfiguracje i wkopuje sie w ogrom wiedzy internetowej co z tym fantem mozna zrobic
ogolnie, inaczej byc na razie nie może gdyż heble 6100 sa w systemie ispec ev a ten z kolei jesli chodzi o manetki tylko system 2/12 wiec troche mnie Siemano zawiodlo w tej kwesti gdyż po części wymusza na mnie teraz wymiane napedu by wykorzystac 100 % potencjalu ispec. Trudno na razie musi tak być, naped zjade będe myślał.