Skocz do zawartości
Trek Supercaliber 9.7 AXS
Hardcore90
Przez Hardcore90, 13.01.2021
  • 1 813 wyświetleń
  • 12 komentarzy
  • Kolor Marigold to Radioactive Red Fade
  • Rocznik 2021
  • Waga 11800
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Nowa maszynka do wszystkiego.
    Przyszłe modyfikacje: mostek, kierownica, tarcze, siodło..

    Więcej zdjęć niebawem.

Komentarze



KrzysiekCH

Napisano

Fajnie, w końcu zaczynają się pojawiać na szlakach. Jak wrażenia z jazdy? A czemu już wymiana mostka i kierownicy?

Pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Hardcore90

Napisano

Jeszcze na nim nie jechałem..

Chce zamontować system Blendr'a a to wymaga zmiany właśnie mostka i kiery.

Odnośnik do komentarza

Widzę, że po AXS'sie nie starczyło już zielonych na lepsze hamulce niż MT500 :D A tak na serio, to niezły sprzęt ;)

Odnośnik do komentarza
Hardcore90

Napisano

Dzięki :)

Hebli nie ma na magazynie, więc musze się pomęczyć na razie z tym. Nie są wcale takie złe, no i maja mocowanie pod I-Speca.

Puki co wpadła sztyca regulowana :)

Teraz, Hardcore90 napisał:

Puki co

Póki co* xD

Teraz, Hardcore90 napisał:

Dzięki :)

Hebli nie ma na magazynie, więc musze się pomęczyć na razie z tym. Nie są wcale takie złe, no i maja mocowanie pod I-Speca.

Póki co wpadła sztyca regulowana :)

 

Odnośnik do komentarza
marcusling

Napisano

A czemu nie Level Ultimate? Miałbyś manetkę i klamkę na jednej obejmie. 

Odnośnik do komentarza
Hardcore90

Napisano

Nie przepadam za hamulcami sramowskimi. Jak się nie mylę to można manetkę sramowska połączyć z i-spec'em.

Odnośnik do komentarza
marcusling

Napisano

Wiesz ja mam w jednym xtr9100 a w drugim te właśnie levele i jestem bardzo zadowolony. Troszeczkę zmienili wygląd zacisków w 2020, wyglądają bardzo ładnie, jest jakaś gumka zasłaniająca podłączenie przewodu. Jedne i drugie są bardzo dobre. Po prostu. Generalnie zasada na forach jest taka - sram be mają być xt. 

Jestem zdziwiony standardem kół w Twoim rowerze. Bo tu nie ma boosta 110/148. Jakbyś chciał sobie zmienić w swoich kołach piasty na jakieś 240 i lekkie szprychy to są takie do dostania? Obręcze karbonowe już masz więc w przyszłości wchodzi w grę jedynie zmiana piast i szprych. Podejrzewam, że przy dt 240/areolite spadła by Ci waga kół o 400 - 450 g. To dosyć dużo. Ja sam tak zrobiłem z kołami od speca, obręcze były karbonowe ale piasty ciężkie 370 czy coś takiego i szprychy jakieś podstawowe dt swiss. po zmianie na to co wymieniłem przed chwilą mam 400 g mniej czyli finalnie 1400 g. To już jest w miarę dobrze. Początkowa waga była 1850g.

Są 240 w Twoim standardzie. Teraz dopiero spojrzałem.

Odnośnik do komentarza
Hardcore90

Napisano

Generalnie miałem do czynienia z rożnymi hamulcami sramowskimi i starszymi i z nowszymi, 4 tłoczkowymi i nowymi i używanymi i żadne mnie nie urzekły siłą hamowania.

Od 8 lat miałem 4-tloczkowe zee, może to jest powodem..

 

Co do kół, tutaj nie miałem zamiaru z nimi nic robi poza dołożeniem zapadek do rapiddriva - co już uczyniłem, były 54punkty zaczepienia, teraz jest 108. Tylne koło z kaseta, wentylem i opaską waży 1450g. Myślę ze do dość dobry wynik.

Boost110 oczywiście jest (zagapienie przy wpisywaniu)

Odnośnik do komentarza
Hardcore90

Napisano

Wpadły nowe hamulce.. Na tarcze czekam.

Odnośnik do komentarza
Hardcore90

Napisano

Pierwsze kilometry za mną. Jest nieźle. W ogóle nie czuć że rower na tylny zawias. Jest naprawdę sztywno.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • woojj
      Stanton Sherpa, stalowy 29"
      Przez: woojj · 06.03.2021
      Bomba panie !!! Pięknie pomalowany i poskładany. 
    • mechanikrowerowy1986
      Kross Vento 7.0 2018 Ultegra Disc
      Przez: mechanikrowerowy1986 · 05.03.2021
      Super maszyna.....
    • Saszkiner
      Accent Peak Carbon
      Przez: Saszkiner · 04.03.2021
      Mój już gotowy, Hamulce są, kiera Aluminium i na razie mostek 90, pojeżdze i zastanowie sie nad czymś mniejszym. Po kilku jazdach na tym , wsiadłem na swojego starego Krossa - miał być tzw bułecznik, już cieszy sie nim nowy właściciel 😉  
    • kwadrat200
      Accent Peak Carbon
      Przez: kwadrat200 · 02.03.2021
      Hej, też już trochę pojeździłem i rama mogłaby mieć przyjemniejszą geometrię - tak jak piszesz, jest narowista. Ale nie jest to bardzo męczące, wymaga tylko przyzwyczajenia i większego ogarniania. Miałem do wyboru też inny, używany rower o trochę nowocześniejszej geometrii, właśnie na Foxie i X01, ale miał do wymiany niedługo napęd i Reba przemawiała dla mnie na plus - można ją serwisować w domu. Ja mam hample Srama, to już któryś rower objeżdżany przeze mnie z tymi hamulcami i wbrew
    • ZieleniakRM
      Freeway
      Przez: ZieleniakRM · 28.02.2021
      Super, też marzył mi się jakiś na pasku, ale może kiedyś. 
    • Teodoryk
      Rockrider XC 900S
      Przez: Teodoryk · 26.02.2021
      190 /92
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 26.02.2021
      na razie jest jechane na szutrach i asfaltach czuć, że wybiera. Komfort jest jak najbardziej, trzeba sie jeszcze pobawić reboundem no i wyjechać w teren.
    • marcusling
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: marcusling · 25.02.2021
      Sztywność sztywnością ale jak z komfortem?. Czy wali po tyłku jak na HT a te 60 mm to prawie nic nie daje? Jak to wygląda w praktyce? Sztywność sztywnością ale jak z komfortem? Czy te 60 mm cokolwiek daje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...