Skocz do zawartości
Trek Supercaliber 9.7 AXS - SPRZEDANY
Przez Hardcore90, 13.01.2021
  • 9 224 wyświetleń
  • 17 komentarzy
  • Rozmiar ramy L
  • Rama Karbon OCLV Mountain
  • Widelec RockShox Reba RL 100MM
  • Tylny amortyzator Trek Fox IsoStrut 60MM
  • Kierownica Bontrager RSL 750mm
  • Mostek Bontrager RSL 70mm
  • Sztyca RockShox Reverb AXS
  • Siodło Bontrager Aeolus Elite
  • Pedały Bontrager Comp Anoda
  • Manetki Sram XX1 AXS
  • Przerzutka przednia --
  • Przerzutka tylna Sram XX1 AXS
  • Hamulce Shimano XT M8120
    Tarcze XT RT86, 180/160
  • Dźwignie hamulca Shimano XT M8100
  • Kaseta/wolnobieg Sram XX1 XG 1299 10-50
  • Łańcuch Sram XX1
  • Korba Sram XX1, Oval AbsoluteBlack 32 PVD RAINBOW
  • Suport Sram DUB, 92 mm, PF
  • Obręcze Bontrager Kovee Elite 23 Karbon
  • Piasty Bontrager, 110x15, 148x12 Rapid Drive 108
  • Szprychy 28
  • Opony Przód - Michelin Force XC Kevlar 2.25 | Tył Michelin Jet XCR Kevlar 2.25
  • Dętki Mleko Bontrager
  • Rogi --
  • Linki/pancerze Bontrager
  • Zacisk sztycy Bontrager
  • Top Cap Bontrager
  • Stery Bontrager Knock Block
  • Gripy ESI Chunky

Komentarze



Fajnie, w końcu zaczynają się pojawiać na szlakach. Jak wrażenia z jazdy? A czemu już wymiana mostka i kierownicy?

Pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza

Widzę, że po AXS'sie nie starczyło już zielonych na lepsze hamulce niż MT500 :D A tak na serio, to niezły sprzęt ;)

Odnośnik do komentarza

Dzięki :)

Hebli nie ma na magazynie, więc musze się pomęczyć na razie z tym. Nie są wcale takie złe, no i maja mocowanie pod I-Speca.

Puki co wpadła sztyca regulowana :)

Teraz, Hardcore90 napisał:

Puki co

Póki co* xD

Teraz, Hardcore90 napisał:

Dzięki :)

Hebli nie ma na magazynie, więc musze się pomęczyć na razie z tym. Nie są wcale takie złe, no i maja mocowanie pod I-Speca.

Póki co wpadła sztyca regulowana :)

 

Odnośnik do komentarza

Wiesz ja mam w jednym xtr9100 a w drugim te właśnie levele i jestem bardzo zadowolony. Troszeczkę zmienili wygląd zacisków w 2020, wyglądają bardzo ładnie, jest jakaś gumka zasłaniająca podłączenie przewodu. Jedne i drugie są bardzo dobre. Po prostu. Generalnie zasada na forach jest taka - sram be mają być xt. 

Jestem zdziwiony standardem kół w Twoim rowerze. Bo tu nie ma boosta 110/148. Jakbyś chciał sobie zmienić w swoich kołach piasty na jakieś 240 i lekkie szprychy to są takie do dostania? Obręcze karbonowe już masz więc w przyszłości wchodzi w grę jedynie zmiana piast i szprych. Podejrzewam, że przy dt 240/areolite spadła by Ci waga kół o 400 - 450 g. To dosyć dużo. Ja sam tak zrobiłem z kołami od speca, obręcze były karbonowe ale piasty ciężkie 370 czy coś takiego i szprychy jakieś podstawowe dt swiss. po zmianie na to co wymieniłem przed chwilą mam 400 g mniej czyli finalnie 1400 g. To już jest w miarę dobrze. Początkowa waga była 1850g.

Są 240 w Twoim standardzie. Teraz dopiero spojrzałem.

Odnośnik do komentarza

Generalnie miałem do czynienia z rożnymi hamulcami sramowskimi i starszymi i z nowszymi, 4 tłoczkowymi i nowymi i używanymi i żadne mnie nie urzekły siłą hamowania.

Od 8 lat miałem 4-tloczkowe zee, może to jest powodem..

 

Co do kół, tutaj nie miałem zamiaru z nimi nic robi poza dołożeniem zapadek do rapiddriva - co już uczyniłem, były 54punkty zaczepienia, teraz jest 108. Tylne koło z kaseta, wentylem i opaską waży 1450g. Myślę ze do dość dobry wynik.

Boost110 oczywiście jest (zagapienie przy wpisywaniu)

Odnośnik do komentarza

Pierwsze kilometry za mną. Jest nieźle. W ogóle nie czuć że rower na tylny zawias. Jest naprawdę sztywno.

Odnośnik do komentarza

Inni użytkownicy, którzy śledzą



IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...