Skocz do zawartości
Accent Peak Carbon
kwadrat200
Przez kwadrat200, 05.01.2021
  • 312 wyświetleń
  • 2 komentarze
  • Kolor Czarno czerwony
  • Rocznik 2019
  • Waga 10
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis --

Komentarze

kwadrat200

Napisano

Hej!

Na początku roku sprzedałem poprzedni rower z myślą o zmianie sprzętu - niedługo później przyszła pandemia, zmieniły się priorytety, kasa gdzieś się rozeszła i cały sezon pomykałem na szosie nie mając xc.. Niedawno zacząłem szukać mtb, ale większość rowerów albo nie miała sztywnych osi, albo napęd 2x10, albo były zajechane.. Trafiły się dwa nad którymi się zastanawiałem i nie mogłem się zdecydować. Z opresji wybawił mnie znajomy, który miał do sprzedania Accenta, prawie nówka, przejechane 500km, na gwarancji. Pojechałem do niego i wróciłem z rowerem. :D 

Seryjny Accent Peak Carbon 2019, rozmiar M, Reba, GX Eagle, sztywne osie, katalogowo 10.3kg

Dzisiaj objazd, 40km, niecały 1000 w pionie i banan na twarzy. :) W tym momencie wszystko seryjne, w najbliższej przyszłości muszę wyrzucić dętki i zalać koła mlekiem, pokombinować z wrzuceniem hamulca i manetki na jedną obejmę i ustawić sobie trochę lepiej pozycję.

Rower fajnie jeździ, jest sztywny, chociaż trochę narowisty i nerwowy. Może to też kwestia pracy z ustawieniem i dopasowaniem. :) 

Jedyną rzeczą która mnie smuci jest sama zmiana roweru i porównanie go z poprzednim - miałem xc alu 27.5” bez sztywnych osi, na Rebie i XT M8000 2x11 który z małym przebiegiem sprzedałem za mniej niż połowę ceny Peaka, a różnica w jeździe nie jest tak zauważalna jak sądziłem, że będzie po zmianie na lżejsze 29”, z napędem 1x12 i sztywnymi osiami..

Rower wczoraj nabyty, dzisiaj objeżdżony i po prawie roku bez roweru górskiego (nie licząc jakichś małych epizodów) dał mnóstwo frajdy :D

 

 

28069D41-BF26-4048-989F-3F9501F37FBB.jpeg 772B6B98-F168-40F9-95E1-9EF78F281D97.jpeg 6B22C8C5-62EB-4298-9E8E-16C4C8E1AB10.jpeg E00F4FC1-10A4-4E1D-B6D8-5B7A596B03F0.jpeg 48AE39AA-1112-406E-8EF2-0F518886B46A.jpeg 9D4D533D-4CD8-4844-AB7A-0BA8450DD434.jpeg785C9FC4-9249-4F62-8FCA-E331D8CDCDDE.jpeg 7A1A8290-A575-4E85-934F-C41F3F4321AD.jpeg 5054C76D-411E-492D-9C32-CC900C59CACB.jpeg

Odnośnik do komentarza
Saszkiner

Napisano

Zrobiłem podobny zakup, ten sam kolor, czekam jeszcze na dostwe hamulców. 
 mój też na GX, ale Amortyzator FOX CTD, hamulce będa Shimano M6100, 

Rama narowista - ale do okiełznania. Sztywna

Na razie zrobione ze 100 km, jeszcze na starych hamplach M355 i kierownicy (z poprzedniego roweru), opony juz zalane mlekiem.
Jestem ciekaw wagi końcowej.

Zdjęcia z v.01

image.thumb.png.35543619a8e9889b92c63db0d567a88c.png

w V.02 juz będzie inna kierownica i mostek i inne hamulce

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Komentarze do rowerów

    • Teodoryk
      Rockrider XC 900S
      Przez: Teodoryk · 26.02.2021
      190 /92
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 26.02.2021
      na razie jest jechane na szutrach i asfaltach czuć, że wybiera. Komfort jest jak najbardziej, trzeba sie jeszcze pobawić reboundem no i wyjechać w teren.
    • marcusling
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: marcusling · 25.02.2021
      Sztywność sztywnością ale jak z komfortem?. Czy wali po tyłku jak na HT a te 60 mm to prawie nic nie daje? Jak to wygląda w praktyce? Sztywność sztywnością ale jak z komfortem? Czy te 60 mm cokolwiek daje?
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 25.02.2021
      Pierwsze kilometry za mną. Jest nieźle. W ogóle nie czuć że rower na tylny zawias. Jest naprawdę sztywno.
    • Eathan
      Marin Rift Zone Carbon 2
      Przez: Eathan · 20.02.2021
      Wiosna idzie. Pora na modyfikacje: 1. Nowe koła - zamówione w daveo.pl Piasty DT 350 Straight Pull 28h Boost Microspline Obręcze DT XM481 29er 28h Szprychy DT Competition Waga około 1860gramów 2. Opony  VITTORIA Barzo G2.0 29x2.25 TNT, 3. System tubeless oparty o rozwiązania Milkita  System Milkita do tubelessów.=> https://bike-rs.pl/pl/producer/milKit/110   Jeszcze nie podaję różnic wagowych, bo do pełni szczęścia brak mi
    • woojj
      Kona Honzo
      Przez: woojj · 19.02.2021
      widzę że jest nowa pasja do kręcenia.....zaczątki youtubera
    • Sobek82
      Kona Honzo
      Przez: Sobek82 · 18.02.2021
      https://youtu.be/yrY8i6cH2kY
    • Sobek82
      Kona Honzo
      Przez: Sobek82 · 17.02.2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...