Skocz do zawartości
Marin Rift Zone Carbon 2
Przez Eathan, 05.01.2021
  • 1 702 wyświetleń
  • 6 komentarzy
  • Kolor Czarno-Szary
  • Rocznik 2021
  • Waga 14
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Pierwszy full w rodzinie. Rower kupiony z zamysłem - jeden do wszystkiego.

Komentarze

Planowane modyfikacje:

  • Drugi zestaw kół - opony Maxxi Icon, Piasty DT Swiss 350, Obręcze DT Swiss, szprychy Pilar,
  • Manetka Shimano Deore XT M-8100,
  • Siodło,

 

 

Odnośnik do komentarza
Teraz, Eathan napisał:

Piasty DT Swiss 350, 

Na aliexpress są piasty ZTTO M1, kopia DT 350, warto się zainteresować bo ich cena to 1/3 ceny DT

 

 

Odnośnik do komentarza

Wiosna idzie. Pora na modyfikacje:

1. Nowe koła - zamówione w daveo.pl

  • Piasty DT 350 Straight Pull 28h Boost Microspline
  • Obręcze DT XM481 29er 28h
  • Szprychy DT Competition
  • Waga około 1860gramów

2. Opony 

  • VITTORIA Barzo G2.0 29x2.25 TNT,

3. System tubeless oparty o rozwiązania Milkita 

System Milkita do tubelessów.=> https://bike-rs.pl/pl/producer/milKit/110

 

Jeszcze nie podaję różnic wagowych, bo do pełni szczęścia brak mi tarcz i kasety. Jednak już na samych oponach spodziewam się sporych spadków. Jeden Minionek to 1,1-1,2kg kontra ~0,7kg w przypadku Vittoria Barzo.

IMG_20210216_180905.jpg

Odnośnik do komentarza

Właściwie to się już pogubiłem co wymieniałem. Ostatnie zmiany to:

1) nowe pierścionki do piasty DT Swiss - rachet 36 

Fabrycznie było 18 i zmiana na 36 to przepaść. Zdecydowanie czuję różnicę podczas pedałowania.

2) nowa korba - XT M8100 + blat XT SM-CRM85 FC-M8100 32T

Na wymianie korby udało się urwać 0,3 kg. Jestem w szoku, bo nie przypuszczałem, że fabryczna FSA jest tak ciężka. 

3) nowa korba to nowy suport - wpadł Token TK878EX

Jak zwykle Token robi robotę. 

 

20220805_183030.jpg

20220805_183039.jpg

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Kross Level R8
      Przez: filipog44 · 22.09.2022
      Dzięki za komentarz   Fabrycznie był tutaj napęd 1x11 - ja dodałem przednią przerzutkę i zamieniłem fabryczną przednią zębatkę 34T na dwie: 28T i 38T, aby poszerzyć zakres przełożeń.  W kolejnym sezonie wymieniłem hamulce na SLX M7000, bo fabryczne były słabe, a te pasują do reszty podzespołów.  Seryjny amortyzator miewał awarię i został wymieniony na nową Rebę, ale 2 lata temu sprzedałem go i kupiłem nowego Foxa 32.  Poza tym wymieniłem jeszcze opony i gripy na Esi Chunky. 
    • Canyon Lux Trial CF 8
      Przez: HarveyDent · 16.09.2022
      Oryginalny canyonowy Columbia Blue
    • Canyon Lux Trial CF 8
      Przez: Hools · 15.09.2022
      Co za kolorek, ciekawy sprzecik 
    • Kross Level R8
      Przez: Hools · 15.09.2022
      Dawno tak zmotanego krossa nie widzialem, robiles sobie sam czy kupiles w tej wersji ?  
    • Stooge MK1
      Przez: artoor · 23.08.2022
      Jeśli mnie oko nie myli, masz RF Aeffect, czyli obecnie najsłabszą w linii. Nawet starsze Atlas czy Turbine biją XTR czy XT z ostatnich 10 lat na miazgę.   ...ale za całość daję "5".
    • Kona Sutra LTD
      Przez: artoor · 23.08.2022
      Przed kliknięciem w "piątkę" zapytałem spytać, czy dotrzymałeś obietnicy i zdjąłeś plastiki z kasety
    • Genesis Longitude
      Przez: artoor · 23.08.2022
      Rohloff + pasek to byłoby coś ekstra, ale musiałbyś fachowo ciachnąć ramę, o czym pewnie wiesz...
    • Canyon Lux Trial CF 8
      Przez: HarveyDent · 20.08.2022
      Po modyfikacji widelca odnosiłem wrażenie że tył "nie nadąża" za przodem. Wleciała więc puszka MegNeg od Rockshoxa. Testuje optymalną wielkość komory negatywnej, ale zapowiada się miło i sympatycznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...