Skocz do zawartości
Holenderska Holenderka z Holandii ;) (ESGE)
cienkun
Przez cienkun, 17.06.2020
  • 2131 wyświetleń
  • 2 komentarze
  • Kolor zielony
  • Rocznik 1968
  • Waga --
  • Jednostka wagi --
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Kolejny ładny rower kupiony w stanie maniakalnym ujeżdżany stylowo ;)

Komentarze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Members Who Marked

  • cienkun cienkun

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Komentarze do rowerów

    • TheJW
      Indiana Storm X10 21"
      Przez: TheJW · 26.01.2021
      Wieszanie karbonowego roweru na stojaku za górną rurę...gratuluję pomysłu.
    • KrissDeValnor
      Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: KrissDeValnor · 25.01.2021
      A zeżarłeś chińczyka po zakupie chińczyka  
      Fajny chinior - lekko zazdroszczę  
      PS
      Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, ale jeśli to nie top secret , to możesz rzucić orientacyjnym kosztem - cirka ebałt ( może być PW )
    • twojastara
      Kona Honky Tonk
      Przez: twojastara · 25.01.2021
      o jeżu widzę, że nie widzę powiadomień... ;P no niestety na pl rynku żadnej szosowej kony nie uświadczysz, chociaż teraz już trudno mówić co jest "szosowe" a co "gravelowe", co "adventure", co cross itd...
    • twojastara
      Marin Four Corners 2018
      Przez: twojastara · 25.01.2021
      czadowa owijka!
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 24.01.2021
      Generalnie miałem do czynienia z rożnymi hamulcami sramowskimi i starszymi i z nowszymi, 4 tłoczkowymi i nowymi i używanymi i żadne mnie nie urzekły siłą hamowania. Od 8 lat miałem 4-tloczkowe zee, może to jest powodem..   Co do kół, tutaj nie miałem zamiaru z nimi nic robi poza dołożeniem zapadek do rapiddriva - co już uczyniłem, były 54punkty zaczepienia, teraz jest 108. Tylne koło z kaseta, wentylem i opaską waży 1450g. Myślę ze do dość dobry wynik. Boost110 oczywiście jest (zagapienie przy wpisywaniu)
    • marcusling
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: marcusling · 24.01.2021
      Wiesz ja mam w jednym xtr9100 a w drugim te właśnie levele i jestem bardzo zadowolony. Troszeczkę zmienili wygląd zacisków w 2020, wyglądają bardzo ładnie, jest jakaś gumka zasłaniająca podłączenie przewodu. Jedne i drugie są bardzo dobre. Po prostu. Generalnie zasada na forach jest taka - sram be mają być xt.  Jestem zdziwiony standardem kół w Twoim rowerze. Bo tu nie ma boosta 110/148. Jakbyś chciał sobie zmienić w swoich kołach piasty na jakieś 240 i lekkie szprychy to są takie do dostania? Obręcze karbonowe już masz więc w przyszłości wchodzi w grę jedynie zmiana piast i szprych. Podejrzewam, że przy dt 240/areolite spadła by Ci waga kół o 400 - 450 g. To dosyć dużo. Ja sam tak zrobiłem z kołami od speca, obręcze były karbonowe ale piasty ciężkie 370 czy coś takiego i szprychy jakieś podstawowe dt swiss. po zmianie na to co wymieniłem przed chwilą mam 400 g mniej czyli finalnie 1400 g. To już jest w miarę dobrze. Początkowa waga była 1850g. Są 240 w Twoim standardzie. Teraz dopiero spojrzałem.
    • Hardcore90
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: Hardcore90 · 24.01.2021
      Nie przepadam za hamulcami sramowskimi. Jak się nie mylę to można manetkę sramowska połączyć z i-spec'em.
    • marcusling
      Trek Supercaliber 9.7 AXS
      Przez: marcusling · 24.01.2021
      A czemu nie Level Ultimate? Miałbyś manetkę i klamkę na jednej obejmie. 
×