Skocz do zawartości
Kross Vento 2.0
tomek6544842
Przez tomek6544842, 08.02.2020
  • 639 wyświetleń
  • 0 komentarzy
  • Rozmiar ramy 53cm
  • Rama alu
  • Widelec carbon, sterówka alu
  • Tylny amortyzator brak
  • Kierownica Kross stock 420mm
  • Mostek Kross stock 100mm
  • Sztyca Kross 27,2x350
  • Siodło Kross stock 143mm
  • Pedały pd-m520
  • Manetki claris r2000
  • Przerzutka przednia claris r2000
  • Przerzutka tylna rd-r7000
  • Hamulce Tektro r317
  • Dźwignie hamulca claris r2000
  • Kaseta/wolnobieg shimano 8s 11-28t
  • Łańcuch kmc x8
  • Korba claris r2000
  • Suport bb-rs500
  • Obręcze alexrims at470
  • Piasty shimano rs300
  • Szprychy uj wie
  • Opony Schwalbe Lugano 28c
  • Dętki Decathlon
  • Rogi brak
  • Linki/pancerze Jagwire/Shimano
  • Zacisk sztycy kcnc
  • Top Cap Kross
  • Stery Fsa
  • Gripy Kross

Komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Komentarze do rowerów

    • Simple
      Canyon Exceed CF SL 6.0 Pro Race
      Przez: Simple · 24.05.2020
      Dętki wypadły ponad rok temu. Zmiana opon z Thunder Burtów na combo Racing Ralph, Racing Ray na mleku. Większe opory toczenia, odczuwalne na szybkich mało technicznych odcinkach, szutrówkach, asfalcie. Troszkę lepsza trakcja w terenie.
    • Simple
      Santa Cruz Blur
      Przez: Simple · 24.05.2020
      Po prawie półrocznej przerwie od Santy (jeździłem na zmianę Marinem i Canyonem)  poczułem na nowo co to full  Wszystko po za szutrówkami objeżdża się wygodniej, zwinniej, szybciej
    • CukierMTB
      Kross Level 6.0
      Przez: CukierMTB · 23.05.2020
      Czasami się zdarza haha Co do ramy, to powiedziałbym, że może nawet troszeczkę za mała, mam 194cm wzrostu  a sztyca tak nisko bo według mnie, lepiej się rower prezentuje na tak obniżonej sztycy. Normalnie siodełko znacznie wyżej, raz miałem tak wysoko, ze wyglądało to dość komicznie, podsyłam zdjęcie  
    • KrissDeValnor
      Kross Level 6.0
      Przez: KrissDeValnor · 23.05.2020
      Do tego grasz mu na gitarze

      Nie za duża rama
      Sądzę tylko po wysunięciu sztycy, ale może lubisz mieć nisko...
      Górna rura jest tak wysoko, że wygląda prawie jak w szosie
      Jednak skoro dużo jeździsz ( kwestia względna ) i jest OK, to widocznie tak ma być.
    • Sk27
      Kellys Cliff 50
      Przez: Sk27 · 17.05.2020
      Tak, są razem.
    • arek_wro
      Scott Spark RC 900 Pro
      Przez: arek_wro · 17.05.2020
      Nie wiem, czy ci pomogę, bo przy zmianie zębatki z 32 na 34 przyszedł akurat czas na zmianę łańcucha i założyłem nowy. Oryginalnego łańcucha kupionego z rowerem i zębatką 32 chyba jeszcze nie miałem założonego na zębatce 34. Ale też mi się wydaje, że raczej powinien ogarnąć większą zębatkę Odnośnie owala, to ja kupiłem 32. Zastanawiałem się między 32 i 34, ale w końcu stanęło na mniejszej. Wczoraj w ramach testu owala zrobiłem prawie 100 km i ponad 2000 m w pionie w terenie i myślę, że to był dobry wybór.  
    • Piooter
      Scott Spark RC 900 Pro
      Przez: Piooter · 17.05.2020
      @arek_wro Jeszcze pytanie odnośnie zębatki w korbie Miałeś 32 zmieniłeś na 34 - wydłużałeś łańcuch ? Ja właśnie na dniach wstawiam owala 34 ( wcześniej była zwykła32) i na moje oko przerzutka i łańcuch jeszcze ogarnie troch wiekszą zębatkę ale ciekawy jestem drugiej opinii.
    • rzymo
      Kellys Soot 30
      Przez: rzymo · 17.05.2020
      Nie zaglądałem tu jakiś czas, więc sorry za tak spóźnioną odpowiedź
      Zobacz na specyfikację, trochę się zmieniło w stosunku do fabryki:
      * koła Mavic Allroad, niespecjalnie lekkie (blisko 2kg, ale i tak zysk kilkuset gramów), ale chciałem zobaczyć jak będzie mi się jeździło na obręczach o szerokości wewnętrznej 22-23mm, do tego tylna piasta ma bębenek stalowy, z mechanizmem bardzo podobnym do ratcheta od DT z piast 350/240, * lekka korba Shimano FC-CX70 + blat narrow-wide (tu zysk wagowy w stosunku do fabrycznego Clarisa b. duży), do kompletu suport Accent z łożyskami zmienionymi na porządne 6805/2RS, * brak przerzutki przedniej, na tyle Ultegra RX ze sprzęgłem, * klamkomanetki Tiagra 4700 (manetki 10s, ale uciąg linki jak 11s - czyli zgodny z przerzutką), * kierownica Accent Execute Road - bardzo mi podpasowało gięcie, szerokość/grubość samej kierownicy, * inne siodło, stery, tarcze hamulcowe (fabrycznie zwykłe modele na 6 śrub, obecnie SLX/XT centerlock z alu pająkiem), kaseta i łańcuch także inne.
×