Skocz do zawartości
BIG NINE 500 LITE
Przez Michal2008, 06.01.2020
  • 1 768 wyświetleń
  • 13 komentarzy
  • Rozmiar ramy M
  • Rama Alu
  • Widelec Rock Shox REBA 15x100
  • Tylny amortyzator brak
  • Kierownica Merida Expert CC 720mm płaska
  • Mostek Giant 90 mm
  • Sztyca MERIDA comp SB0 30.9mm
  • Siodło Merida Sport
  • Pedały --
  • Manetki Deore XT M8000
  • Przerzutka przednia --
  • Przerzutka tylna Deore XT M8000
  • Hamulce Shimano MT500, SM-RT54 180/160
  • Dźwignie hamulca MT500
  • Kaseta/wolnobieg Deore XT M8000 11-42T
  • Łańcuch CN-HG701-11
  • Korba Deore XT M8000
  • Suport --
  • Obręcze DT Swiss XR361
  • Piasty DT Swiss 350 straightpull
  • Szprychy Sapim CX-Ray Straight pull
  • Opony --
  • Dętki --
  • Rogi --
  • Linki/pancerze --
  • Zacisk sztycy --
  • Top Cap --
  • Stery --
  • Gripy --
  • +1 pomógł 1

Komentarze



michalr75

Napisano

11,5 to fajna waga - zmieniałeś amor i koła? ile urwałeś z wagi? mam ten rower z rocznika 2023 i wazy prawie 13,5 kg w L-ce.

Michal2008

Napisano

W dniu 7.11.2023 o 12:25, michalr75 napisał:

11,5 to fajna waga - zmieniałeś amor i koła? ile urwałeś z wagi? mam ten rower z rocznika 2023 i wazy prawie 13,5 kg w L-ce.

obecnie waga okolice 11kg.

Zmienione koła, amor i napęd 1x10 na ten sezon wymiana napędu na kompletny XT M8000 1x11 i zobaczymy ile waga pokaże + tubeless

fabrycznie rower ważył 12.3 samo przejście na napęd 1x10 dało wagę 12 kg. 

michalr75

Napisano

no to mój waży teraz w okolicach 12kg, po zmianie kół, dętek na TPU, kiery, sztycy siodła, przerzutki tylnej i łańcucha, hamulców.

michalr75

Napisano

I jak po wymianach sezonowych? Udało się zejść poniżej 11kg?

Michal2008

Napisano

W dniu 9.08.2024 o 13:51, michalr75 napisał:

I jak po wymianach sezonowych? Udało się zejść poniżej 11kg?

11kg jest.

Nie robiłem tubelessa, bo nie mam czasu potem myć opon i dbać o to, więc zostaje na razie przy dętkach, choć na zawody by się pewnie przydał.

Może wjedzie jeszcze sztyca karbonowa to coś się urwie. 

Sztyca + tubeless pewnie da już wyniki poniżej 11kg, może z 10,7

aaa przepraszam, chyba nie ważyłem roweru po zmianie na XT, więc dam znać.

michalr75

Napisano

Kurczę, zwykle różnica między M a L nie jest aż tak drastyczna a jednak między Twoim rowerem a moim jest jakiś 1KG różnicy, zastanawiam się gdzie. Ja mam co prawda cięższe o 200g koła i dwa blaty z przodu plus przerzutka przód, ale to wciąż nie daje aż kilograma. Cała reszta jest praktycznie identyczna.

Michal2008

Napisano

W dniu 31.10.2024 o 13:34, michalr75 napisał:

Kurczę, zwykle różnica między M a L nie jest aż tak drastyczna a jednak między Twoim rowerem a moim jest jakiś 1KG różnicy, zastanawiam się gdzie. Ja mam co prawda cięższe o 200g koła i dwa blaty z przodu plus przerzutka przód, ale to wciąż nie daje aż kilograma. Cała reszta jest praktycznie identyczna.

jaką masz korbę? rozmiar ramy to pewnie z 200-300g obstawiam. 

ważysz goły rower? bez akcesoriów i pedałów? 

michalr75

Napisano

2x11, XTM8000

Koła +200, rama +300, Korba +200, przerzutka + 150 = w sumie prawie kg ;)

Michal2008

Napisano

no to by się mniej więcej zgadzało, 

jeszcze ja mam rebe 15x100, boost tam pewnie minimalnie cięższy jest jak już szukamy gramów.

zakupiłem też na przyszły sezon sztycę karbonową merida expert to się urwie kolejne 100-150g. Zastanowię się może nad tubeless-em 😮 fajnie żeby pojawił się wynik poniżej 11 kg :) 

michalr75

Napisano

Twój nie ma boosta?

Jak chcesz zbijać na kołach to może zamiast mleka dętki TPU po 60g sztuka, względem mleka to jakieś 100-150g zysku na obu kołach.




IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...