Skocz do zawartości
Special-Mullet
Przez Farmerownia, 04.01.2020
  • 3 074 wyświetleń
  • 8 komentarzy
  • Kolor Custom
  • Rocznik 2019
  • Waga 11800
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Strasznie mi się spodobała koncepcja mullet'a wiec postawiłem zrobić, szosowo-wysokogórską wersję.
    Jeżdżę w mocno pagórkowatym terenie i mam sporo asfaltów które prowadzą na szczyty gór, ale brzydzę się amortyzacją
    (nie stać mnie na porządny widelec) wiec z przodu jest tani widelec.

    Jestem starym dziadem (38 i 3/4 lat) wiec chcę siedzieć w mocno wyprostowanej pozycji i
    takie też było założenie jak robię kierownicę,
    tzn dość wysoko ponad łożyska, lekko giętą lekko do góry i z bardzo miękkimi gripami.
    Oszukuje się, że karbon na kierze i pod siodłem tłumią drgania (chciałem mięć trochę węgla dla szpanu)

    Koła chciałem zrobić w miarę pancerne wiec 36szprych na kapslowanych obręczach (zdarzało mi się już łamać słabsze koła na sztywniakach)
    Z przełożeń jestem mega zadowolony, 3x10 z 27,5 calowym kołem z tyłu wspinam się bez wysiłku i z tobołami, na asfalcie na tej oponie strasznie fajnie mi się jeździ.

    # Sporym wyzwaniem było znaleźć sensowny support który by pasował do PF30 i zmieścił hollowtecowe korby.
    # Malowanie ramy było koszmarne, robiłem to dwa razy (pierwszy raz wyszło tragicznie) Za drugim razem
    z trudem położyłem klar.
    # Mam ciężki tyłek wiec do hamowania tyłem wystarcza mi byle co, wiec poszedłem po taniości z
    tylnymi komponentami. Przedni hamuje przecudownie.
    # Piasty chciałem porządne ale zrobiłem słaby "risercz" - tylnia już mi się się sypie po 300km -
    wymienię na model kilka oczek wyżej.
    # Z początku zamontowałem siodło Specjalized jet 143 (damskie, żel, tytan) - umierałem na nim,
    teraz mam decathlonowego noname i jest znacznie lepiej.


    Taki mój rower - chciałem się pochwalić :)

Komentarze

Fajnie CI wyszedł ten rower, super lakier. 

Napisz czy te opony na asfalcie jakoś hałasują?

No i pytanie o MT200 - założyłbyś toto na przód ?  Duża jest różnica w pracy klamki/zacisku  względem tego kompletu m6000?

Odnośnik do komentarza

RafalxM

Oponki są mega ciche, bardziej mi hałasuje napęd - słyszę ogniwa na zębatkach zamiast opon. Bieżnik jest bardzo miękki, te klocki się uginają pod palcami.

MT200 na przód raczej bym nie założył, jednak są za niskiej jakości, lepsze od moich starych V-brake Deore LX. Sam zacisk i modulacja są ok, muszę wkładać więcej siły, czasem nawet dwóch palców. Po kilku 1km zjazdach z góry, musiałem podpompować klamkę (kilkanaście zaciśnięć) bo się lekko zapadła. Na razie mi to zupełnie nie przeszkadza, bo nawet na suchym asfalcie mogę zatrzymać i zablokować koło podczas jazdy (mają tą siłę)  Ale m6000 z przodu bardzo zauważalnie lepszy, bardzo niewiele siły jednym palcem i dużo efektu. MT200 jest zwyczajnie toporny i wymaga większej siły.   Przy m6000 z przodu nie musiałem jeszcze nic regulować ani poprawiać - chodzą jak złoto - natrzepałem na nich już ponad 500km między Grudniem a Styczniem.

A lakier - dzięki - samochodowy, metalic + klar. :)

Odnośnik do komentarza
W dniu 16.01.2020 o 10:49, KurczakNorris napisał:

Wyjątkowy. Widać, że wiesz, czego chcesz. Szacunek, piąteczka.

Dziękuję.  <highfive>

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...