Skocz do zawartości
Giant Roam 3 zmodernizowany
Przez eustachy2, 15.12.2019
  • 3 464 wyświetleń
  • 5 komentarzy
  • Rozmiar ramy XL / 23"
  • Rama aluminiowa
  • Widelec był SR Suntour NEX; jest NRX-S LOR, powietrzny, skok 63mm
  • Tylny amortyzator brak
  • Kierownica była Giant, lekko gięta; jest PRO LT prosta, 680mm
  • Mostek był Giant; jest PRO LT, 110mm, -17 stopni
  • Sztyca Giant
  • Siodło Giant
  • Pedały były VP, są Dartmoor Candy Pro
  • Manetki były Shimano Altus SL-M310, są Deore SL-M6000
  • Przerzutka przednia była Shimano Altus FD-M191-3, jest Deore FD-T6000-L3
  • Przerzutka tylna była Shimano Acera RD-M360-SGS, jest RD-M6000-SGS
  • Hamulce były TX-122, V-Brake; są Shimano Deore BR-M6000, tarcze SM-RT66: 180mm przód / 160mm tył
  • Dźwignie hamulca były Tektro CL330, są Shimano Deore BL-M6000
  • Kaseta/wolnobieg była SRAM CS-PG-830, 11-32T; jest Shimano CS-HG500-10, 11-32T
  • Łańcuch był KMC Z8, jest Shimano CN-HG54
  • Korba była SR Suntour, 48-38-28T, 175mm; jest Deore FC-T6010, 48-36-26T, 175mm
  • Suport był SR Suntour XCT, na kwadrat; jest Deore SM-BB52
  • Obręcze były Giant GX02, 700x19C; są DT Swiss R500db, 700x22C
  • Piasty były Formula, są DT Swiss 370; 32 szprychy
  • Szprychy były Giant, są DT Swiss Champion
  • Opony były Giant P-RX2, 700x40C; są Continental AT Ride, zwijane, 700x40C
  • Dętki Decathlon
  • Rogi Pro Anatomic
  • Linki/pancerze Jagwire
  • Zacisk sztycy Giant
  • Top Cap Giant
  • Stery 1-1/8", półzintegrowane
  • Gripy były Giant są ESI Extra Chunky

Komentarze

Cześć, jak oceniasz nowy amortyzator? Jest duża różnica? Drugie pytanie to ile teraz waży rower?

Odnośnik do komentarza

Cześć.

Ile waży rower nie wiem, nie ważyłem. Biorąc do ręki amortyzator, koła, czy suport czuć wyraźne różnice w wadze na korzyść nowych elementów. Z drugiej strony, zamiast lekkich hamulców V-brake są tarczówki które ważą trochę więcej.

Powietrzny NRX jest dużo lżejszy od NEX-a na sprężynie. Za maną dopiero jazda testowa więc za wiele nie powiem o jego pracy. Byłem wczoraj na krótkim odcinku drogi gruntowej z tarką. Jechało się całkiem przyjemnie, kierownica nie chciała wyskoczyć z dłoni. Wcześniej jeżdżąc z NEX-em na tym odcinku, nie widziałem różnicy czy mam zablokowany czy odblokowany amortyzator - telepało kierownicą tak samo. Więc różnica jest.

Co jeszcze mogę powiedzieć po 15 minutach jazdy, to że odniosłem wrażenie jakby rower był dynamiczniejszy. Rozpędzenie się, hamowanie przed zakrętem, rozpędzenie, hamowanie, zakręt... może to mylne wrażenie, ale wydaje mi się jakby lepiej się zbierał i przyśpieszał.

Odnośnik do komentarza

Ja bym proponował zmienić łańcuch na KMC X10. HG54 prawdopodobnie się szybko rozciągnie.

Pozdrawiam
 

Odnośnik do komentarza

Zważyłem dzisiaj rower wagą łazienkową. Za pierwszym razem tylne koło na wagę, a potem przednie i suma pomiarów wyszła 12,70kg. Za drugim razem zważyłem siebie, a następnie siebie z rowerem i różnica wyszła 12,85kg. Zdaję sobie sprawę że takie ważenie jest niedokładne, myślę że 13kg mogę wpisać jako wagę roweru.

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...