Skocz do zawartości
Octane One Prone
Przez Silver400, 12.08.2019
  • 3 947 wyświetleń
  • 4 komentarzy
  • Kolor Czarno fioletowy
  • Rocznik 2017
  • Waga 13400
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Uniwersalny Trail Bike, oparty o ramę Octane One Prone 2017 i duże koła 29". Rama zakupiona już w 2017, z jednej z pierwszych serii, jednakże gotowy rower z różnych względów wyjechał na szlak dopiero w sezonie 2019. Przez ten czas projekt został dokładnie dopracowany i wyjechał od razu w finalnej docelowej specyfikacji. Jedyne obawy miałem względem dość niskiej grupy (okazyjnie kupionych) hamulców ale w połączeniu z dużymi tarczami okazały się zupełnie wystarczające. Dużym wyzwaniem przy dobieraniu części był założony wariant kolorystyczny - fiolet, inspiracją były obręcze Dartmoora model Sniper 29". Sprzęt okazał się doskonałym kompromisem wycieczkowo-XC-górskim i w 100% spełnia pokładane w nim nadzieje. Podziękowania dla Hobo Bike Parts za wsparcie ;) Zapraszam do komentowania i dyskusji.

Komentarze

Siemka. Też mam taką ramkę i czeka na złożenie i sam nie wiem czy w końcu składać czy nie. Celowałem coś między XC a ścieżkowca i suma summarum dla mnie to zagadka jak to będzie. Jak ona się ma w praktyce w porównaniu do typowej ramy XC? Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 7.09.2019 o 18:07, przemogg napisał:

Siemka. Też mam taką ramkę i czeka na złożenie i sam nie wiem czy w końcu składać czy nie. Celowałem coś między XC a ścieżkowca i suma summarum dla mnie to zagadka jak to będzie. Jak ona się ma w praktyce w porównaniu do typowej ramy XC? Pozdrawiam

 

Generalnie jest kilka różnic, przede wszystkim rama jest ciężka w porównaniu z klasyczna ramą XC, więc sumarycznie rower nie będzie najlżejszy. Poza tą wadą reszta, to plus: 

- długa baza kół i płaski kąt widelca, a co za tym idzie, super stabilność na zjazdach, podjazdach i ekstra trakcja

- pozycja umiarkowanie sportowa, generalnie bliżej do roweru XC niż enduro, więc na długich asfaltach nie mamy wrażenia, że jesteś nie na miejscu. 

Reasumując, tracisz część szybkości i zwinności XC a zyskujesz ogrom dzielności terenowej i wygody. 

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...