Skocz do zawartości
Rockrider XC500
Przez bogus, 06.07.2019
  • 4 993 wyświetleń
  • 11 komentarzy
  • Kolor Czerwony
  • Rocznik 2019
  • Waga 11
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis --

Komentarze



Wyszukiwarka wypluła Twój rower, więc zapytam tutaj 😀: ważyłeś go w konfiguracji producenta? Jeżeli tak to jaki masz rozmiar?

Odnośnik do komentarza
  • Mod Team

Rozmiar L, ale na pewno 11 kg fabrycznie nie miał - z tego co pamiętam, to M ważył ok. 12.5 kg...

Odnośnik do komentarza
  • Mod Team

@chudzinki dopiero teraz zauważyłem Twój post. Nie ważyłem roweru w konfiguracji fabrycznej, ale z tego co widziałem na różnych stronach bez pedałów powinien ważyć 12 kg.

Odnośnik do komentarza

Bo wygląda na to, że jak się nie wspomni użytkownika z nicku to nie ma powiadomienia... Odpowiedzi @KrissDeValnor też nie widziałem wcześniej.

Podziękował! Tegoroczny niebieski w L waży dokładnie 12 kg, bez pedałów 😉.

No i zapomniałem wspomnieć Ciebie @bogus, a opcji edycji też tu nie widzę 😀.

Odnośnik do komentarza
  • Mod Team

Pewnie zazdrość przeze mnie przemówiła, bo mój "karbą" waży podobnie :icon_wink:  Poza tym zdziwiłem się, że komentowałem Twój rower @bogus  (chyba miałem klapki na oczach) ;)

Odnośnik do komentarza
  • Mod Team

Myślę, że "będzie Pan zadowolony".

W 2019 roku jak zamawiałem swojego to płaciłem 4999 zł, teraz ten sam rower (3 lata) później kosztuje 20% więcej.

Niemniej dobrze wiedzieć, że zrobiłem dobry interes kupując go :)

Odnośnik do komentarza

Ja kupiłem 3lata temu za 4500zł w zimowej promocji, zrobiłem dobry interes  ;-). Waga L-ki bez pedałów było ok. 12.3kg. Teraz poniżej 11kg na ciężkim Racing Ray z przodu ale idzie do wymiany, osprzęt oryginalny.

Koła fabryczne to 2150g +pewnie 0,5kg dętki :P. Teraz XR391+dt370+racingRay 1620g - świetne kółka.

Tylko, że mam mega  lekkie siodełko od chińczyka 120g, tak samo sztyce więc tu też z -250g.

 

 

 

Odnośnik do komentarza



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: Kowal1986 · 05.08.2022
      Już pozbyłem się tej chińskiej ramy - krzywo wykonana była mufa suportu PressFit i łożyska zdychały co kilkaset km (nawet kątowe od Enduro w topowym suporcie skręcanym WheelsMfg). Pan K. w ramach gwarancji zrobił planowanie mufy, ale nie miałem już zaufania do tej ramy i sprzedałem ją za grosze. Nowy nabywca po roku nic mi nie reklamował (informowałem go o tym fakcie), ale ogólnie nie polecam... Wyleczyłem się z karbonu i teraz ujeżdzam stalowego Ritchey Ultra, do którego przerzucilem całe
    • Marin Rift Zone Carbon 2
      Przez: Eathan · 05.08.2022
      Właściwie to się już pogubiłem co wymieniałem. Ostatnie zmiany to: 1) nowe pierścionki do piasty DT Swiss - rachet 36  Fabrycznie było 18 i zmiana na 36 to przepaść. Zdecydowanie czuję różnicę podczas pedałowania. 2) nowa korba - XT M8100 + blat XT SM-CRM85 FC-M8100 32T Na wymianie korby udało się urwać 0,3 kg. Jestem w szoku, bo nie przypuszczałem, że fabryczna FSA jest tak ciężka.  3) nowa korba to nowy suport - wpadł Token TK878EX Jak zwykle Token robi robotę. 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 02.08.2022
      W  SL są  osie z niedementowalnymi klamkami więc bardzo ciężkie, a wydaje mi się, że w SLX są inne, lżejsze i nie wiem czy będzie sens je wymieniać.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 02.08.2022
      A chyba teraz kojarzę z szosa org  . Jakbyś znalazł chwilę czasu to bym poprosił link o te sztywne ośki, muszę w końcu swoje zważyć, bo wiem że na tym elemencie da się też zaoszczędzić. I podaj proszę jak się spisuje te siodełko Specialized Romin Evo Mirror  . 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Tak, fabrycznie ważył dokładnie 9,3 kg w rozmiarze M (oczywiście bez pedałów) z ciężkim dętkami. Bardzo dużo zaoszczędziłem  na kołach Farsports (masa 1320 gramów) i kierownicy Cadex AR (180 gramów w rozmiarze 440 mm), zmieniłem też osie na J&L, opony na Terra Speed (z mlekiem).
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      No to super waga, bo docelowo tam podawali chyba 9,3. Też mam w planach na przyszły sezon na mały upgrade, a dokładnie kierownica nieco szersza 440 i mostek 80 może 90, ale to jeszcze zobaczę. Pewnie też wpadną w między czasie inne koszyki no i oczywiście opony, myślę o Tufo Thundero w 40c + wkładki od PTN   
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Elegancki rower. Też mam Grizla, ale SL. Po zmianie kół, opon, kierownicy i siodełka udało mi się zejść do 8,4 kg (z pedałami, koszykami na bidon). Tak mi się spodobała jazda tego typu, że rower szosowy stoi prawie nieużywany.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      Chciałem coś innego ale nie chciałem zrezygnować z bezdroży. Mimo że jeżdżę na rowerze przez całe życie, tak teraz naprawdę zaczynam odkrywać wcześniej nieodkryte  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...