Skocz do zawartości
Kross B8 Rio Limited - Exotic Custom Sram GX Eagle DT Swiss
Przez Koralowiec, 15.02.2019
  • 2 995 wyświetleń
  • 2 komentarzy
  • Kolor Czarny półmat
  • Rocznik 2016
  • Waga 11900
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Kross Limited, RockShox, Sram GX Eagle, DT Swiss.



    Rama: Kross B8 Rio S Tappered Pressfit 142 mm. (limitowana pod igrzyska olimpijskie w Rio 2016).

    Widelec: RockShox Recon Silver 32 mm. Tappered 100 mm TK Solo Air 15x110.

    Napęd: korba GX Eagle 32T 175 mm , przerzutka GX Eagle Type 3, łańcuch GX Eagle, manetka NX Eagle, kaseta Sram NX Eagle PG-1230 11-50.

    Koło przód: Shimano Deore m618 11x150 32h, szprychy/nyple DT Swiss, obręcz WTB i19 29 32h.

    Koło tył: Shimano Deore m618 142x12 32h, szprychy/nyple DT Swiss, obręcz DT Swiss M442 29 32h.

    Opony: Rocket Ron 29 2x2.1 Tubeless + mleko Joe’s.

    Hamulce: Avid db3 p/t 180/160mm.

    Klocki: półmetaliczne Sram

    Suport: Token Ninja Pro Lite Pressfit

    Stery: EXE.

    Kierownica: Kross Race 680 mm.

    Mostek: Kross Race 68 mm.

    Sztyca: Pro 740 mm. Offset 20 mm.

    Zacisk sztycy: Token Super Lite.

    Siodełko: Bontrager Arvada.

    Platformy: Dartmoor Candy Pro.


    Projekt powstał na bazie roweru seryjnego Kross B8 Rio.

    Upgrade:

    - Napęd: korba Sram GX Eagle 12s, łańcuch Sram GX Eagle 12s, blat Sram GX Eagle 32T 12s, przerzutka Sram GX Eagle Type 3 12s).

    - Napęd: kaseta Sram NX Eagle PG-1230 11-50 12s, manetka Sram NX Eagle 12s).

    - Obręcz DT Swiss M442 29 32H

    - Szprychy/nyple Dt Swiss

    - Siodełko Bontrager Arvada

    - Sztyca Pro 740 mm. 20 mm. Offset 20mm.

    - Zacisk sztycy Token Pro Lite

    - Suport Token Ninja Pro Lite Pressfit

    - Opony Rocket Ron + Tubeless



    Złożony pod codzienną jazdę, pod sporadyczne maratony, pod częste wypady w sezonie, pod transport z punktu „a” do „b”.

    Wymiana napędu z 11s na 12s. nie tracąc na wadze. Cięższa obręcz na tyle szersza o 3,5 mm. wytrzyma więcej w ciężkim terenie , w zamian mleko zrzuciło wagę, co kończy się problemem z przebiciami, a i gramami na „plus”.

    Z 12,5 zbiłem na 11.9 kg. miedzy innymi dzięki ultralekkim oponom. Stery wymienione ze względu na dodatkowe obniżenie mostka, który jest dodatkowo w negatywie. Przesunięcie siodełka offsetem ze względu na wzrost i przyzwyczajenie do krótkich „zjazdówek” stało się super sprawą w rowerach typu XC, dla osób lubiących latami małe ramy, kupujących celowo mniejsze rozmiary niż zaleca producent. Każdy ma coś swojego.

    Nie znam osoby, która posiada idealny rower do wszystkiego, ten został złożony tak 50/50. Składając coś do miasta czy w teren, nie mówiąc o stromych lasach, byłby to wybór trzech różnych. Obecny custom daje mi przyjemność na codzień.

    Rower w rozmiarze S dla osoby o wzroście 190 cm. wydaje się dziwny?! Niekoniecznie .. troszkę podłubać i można coś zrobić fajnego dla siebie. Jeżdżąc latami
    na rowerach zjazdowych na kolach 26. nie było problemu. Dlatego też padł wybór na ramę o tym rozmiarze. Krótka i zwinna, a mnie ciągle ciągnie do lasu chcąc mieć dziś „zwykłe MTB” do wszystkiego. Nie pogodzi tylku spraw, dlatego powstał ten projekt - do wszystkiego.

Komentarze



IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...