Skocz do zawartości
Gant TCR Advanced SL ISP
Przez MtK, 22.12.2018
  • 1 483 wyświetleń
  • 3 komentarzy

Komentarze

Lekki, ale mostek na plus ? Dyskwalifikacja, i jeszcze M540 do duraace przykręcone. Zapieką się  albo korba pęknie. 

 

Odnośnik do komentarza

@g286 Mostek już na minus, zdjęcie zrobione w trakcie ustawiania pozycji. Mam na nim zrobione raptem 26km ;) Co do SPD, na razie wkręciłem to co miałem pod ręką gdyż jeszcze nie kupiłem zestawu szosowego. Z resztą zastanawiam się czy w ogóle iść w tą opcję gdyż rower głównie na trenażer. Na razie testuje, układam się, sprawdzam. Pierwszy szok jest taki że używana rama ze sztycą ISP pasuje idealnie, nie muszę podnosić ani przycinać. Licznik też partyzantka na kablu jakaś przedpotopowa Sigma 1200... W planach albo VDO M6.1 do Santa Cruza więc to TCRa trafi stare poczciwe VDO MC1.0+. Albo kupię dwie M6.1 ;) 

Odnośnik do komentarza

BTW, myślę że w przyszłości te 400g gdzieś się będzie dało upiłować i 6 z przodu się pojawi ;)

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Konwa 29er HT Boost- customized 2x11
      Przez: Kowal1986 · 05.08.2022
      Już pozbyłem się tej chińskiej ramy - krzywo wykonana była mufa suportu PressFit i łożyska zdychały co kilkaset km (nawet kątowe od Enduro w topowym suporcie skręcanym WheelsMfg). Pan K. w ramach gwarancji zrobił planowanie mufy, ale nie miałem już zaufania do tej ramy i sprzedałem ją za grosze. Nowy nabywca po roku nic mi nie reklamował (informowałem go o tym fakcie), ale ogólnie nie polecam... Wyleczyłem się z karbonu i teraz ujeżdzam stalowego Ritchey Ultra, do którego przerzucilem całe
    • Marin Rift Zone Carbon 2
      Przez: Eathan · 05.08.2022
      Właściwie to się już pogubiłem co wymieniałem. Ostatnie zmiany to: 1) nowe pierścionki do piasty DT Swiss - rachet 36  Fabrycznie było 18 i zmiana na 36 to przepaść. Zdecydowanie czuję różnicę podczas pedałowania. 2) nowa korba - XT M8100 + blat XT SM-CRM85 FC-M8100 32T Na wymianie korby udało się urwać 0,3 kg. Jestem w szoku, bo nie przypuszczałem, że fabryczna FSA jest tak ciężka.  3) nowa korba to nowy suport - wpadł Token TK878EX Jak zwykle Token robi robotę. 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 02.08.2022
      W  SL są  osie z niedementowalnymi klamkami więc bardzo ciężkie, a wydaje mi się, że w SLX są inne, lżejsze i nie wiem czy będzie sens je wymieniać.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 02.08.2022
      A chyba teraz kojarzę z szosa org  . Jakbyś znalazł chwilę czasu to bym poprosił link o te sztywne ośki, muszę w końcu swoje zważyć, bo wiem że na tym elemencie da się też zaoszczędzić. I podaj proszę jak się spisuje te siodełko Specialized Romin Evo Mirror  . 
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Tak, fabrycznie ważył dokładnie 9,3 kg w rozmiarze M (oczywiście bez pedałów) z ciężkim dętkami. Bardzo dużo zaoszczędziłem  na kołach Farsports (masa 1320 gramów) i kierownicy Cadex AR (180 gramów w rozmiarze 440 mm), zmieniłem też osie na J&L, opony na Terra Speed (z mlekiem).
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      No to super waga, bo docelowo tam podawali chyba 9,3. Też mam w planach na przyszły sezon na mały upgrade, a dokładnie kierownica nieco szersza 440 i mostek 80 może 90, ale to jeszcze zobaczę. Pewnie też wpadną w między czasie inne koszyki no i oczywiście opony, myślę o Tufo Thundero w 40c + wkładki od PTN   
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Chociemir · 01.08.2022
      Elegancki rower. Też mam Grizla, ale SL. Po zmianie kół, opon, kierownicy i siodełka udało mi się zejść do 8,4 kg (z pedałami, koszykami na bidon). Tak mi się spodobała jazda tego typu, że rower szosowy stoi prawie nieużywany.
    • Canyon Grizl CF SLX Di2
      Przez: Mandoleran · 01.08.2022
      Chciałem coś innego ale nie chciałem zrezygnować z bezdroży. Mimo że jeżdżę na rowerze przez całe życie, tak teraz naprawdę zaczynam odkrywać wcześniej nieodkryte  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...