Skocz do zawartości
Santa Cruz Blur XC Carbon
MtK
Przez MtK, 27.10.2018
  • 289 wyświetleń
  • 3 komentarze
  • Kolor Silver/Pure Carbon
  • Rocznik 2011
  • Waga 10600
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis --

Komentarze

Jurcyk

Napisano

Rewelka, kiedyś o takim marzyłem.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
W dniu 7.11.2018 o 20:55, Jurcyk napisał:

Rewelka, kiedyś o takim marzyłem.

Marzenia trzeba spełniać, u mnie w kolejce marzeń nowy Blur XC (2019). Przyszły rok pod znakiem składania „świętego" 29'era ;) 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Teraz moje marzenia przesunęły się w kierunku szosy, po X latach szwędania się po szutrach, lasach i bezdrożach, przyszedł czas na większe przeloty i zwiedzanie okolic.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Komentarze do rowerów

    • michalr75
      Kona Rove Al
      Przez: michalr75 · 21.11.2018
      Witamy w klubie jezdzacych na rowerach Kona
    • pawel2208
      Kross Level R8
      Przez: pawel2208 · 19.11.2018
      Gdzie zaopatrzyłeś się w przelotki pancerza przedniej przerzutki, bo widzę, że masz już 2x11? Tą pierwszą można przewiercić, ale z drugą raczej może być problem.
    • kemot1974
      Giant Defy Advanced
      Przez: kemot1974 · 17.11.2018
      32 bez problemu, o 35 nie myślałem, sprawdzę, bardzo fajna opcja, pozdrawiam
    • g286
      Giant Defy Advanced
      Przez: g286 · 17.11.2018
      Jak wejdą 32 mm na legalu to i 35 mm tego typu powinny:  Montowałem do Endurace CF SL i w terenie sobie świetnie radził. 
    • kemot1974
      Giant Defy Advanced
      Przez: kemot1974 · 16.11.2018
      g286, masz rację, mogli zrobić całą grupę 105 7000. Rower kupiłem dla ramy, jest bardzo wygodna i bardzo sztywna. Odnośnie ceny, otrzymałem fajny rabat, więc inwestując w korbę i zaciski hamulców 105 R7000 i tak wyjdzie taniej niż Canyon :), do tego serwis na miejscu. Roweru nie ważyłem, nie jest to dla mnie kluczowy parametr.  Rama pozwala mi na swobodny montaż opon od 23 do 32 , wiec jest możliwość ścigania się  amatorsko po szosie, jak i wygodnego jeżdżenia poza ubitymi drogami. Aktualnie cieszę się się z jazdy, nie zamierzam inwestować w wymianę osprzętu, jedyne co chodzi mi po głowie to zakup dodatkowego kompletu kół pod opony 32 i szybkiej zmiany przez zaplanowaniem trasy ( szosa/las)    
    • g286
      Giant Defy Advanced
      Przez: g286 · 16.11.2018
      Strasznie słabe są oszczędności czynione przez Gianta na poza grupowej korbie i hamulcach, czyli najfajniejszych i najdroższych częściach nowej R7000.  Można zrobić rower w identycznej w zasadzie cenie i kompletnym osprzęcie: https://www.canyon.com/pl/road/endurace/2019/endurace-cf-sl-disc-7-0.html  Jaka waga ? Bo tłumaczenie Gianta jest kuriozalne. 
    • mambaout
      Accent CX-One
      Przez: mambaout · 15.11.2018
      zmiana framesetu na cx-one
    • Jurcyk
      Santa Cruz Blur XC Carbon
      Przez: Jurcyk · 15.11.2018
      Teraz moje marzenia przesunęły się w kierunku szosy, po X latach szwędania się po szutrach, lasach i bezdrożach, przyszedł czas na większe przeloty i zwiedzanie okolic.
×