CUBE LTD PRO 2X BLACKLINE 2016 Limited PRO
Najnowocześniejsza rama aluminiowa oraz cechy z najwyższej półki tworzą idealny fundament pod sportowy, wszechstronny hardtail. Lista specyfikacji pęka w szwach od wysokiej jakości komponentów takich jak napęd 2x11 XT, topowy widelec z amortyzacją oraz hydrauliczne hamulce tarczowe, co oznacza że dobra forma, prowadzenie oraz rozrywkowy charakter roweru nigdy nie tracą. Nie traci też prędkość.
RAMA
Ramy Limited Series mają liczne wyróżniające cechy, wszystkie zaprojektowane tak, aby zawsze być na szczycie nieustannie zmieniających się standardów dla rowerów górskich. Czy to mechanicznie formowane, podwójnie cieniowane rury z aluminium 6061, czy mocowanie zacisku tylnego hamulca tarczowego (teraz znajduje się na podporach łańcucha), suport PressFit czy też w nowy sposób ukształtowana rura czołowa, wszystko tutaj służy zwiększeniu efektywności i precyzji kierowania, jednocześnie czyniąc rower jeszcze lżejszym. Nawet sztyca podsiodłowa o średnicy 27,2 mm została zaprojektowana, żeby poprawić komfort, a nasza geometria Agile Ride gwarantuje żwawy charakter jazdy na trasie.
KOMPONENTY
LTD Pro to zdecydowanie nie jest model podstawowy. Widelec Shox Recon Silver o amortyzacji ze skokiem 100 mm zapewnia maksimum kontroli i komfortu, podczas gdy układ napędowy 2x11 Shimano XT z kasetą o szerokim zakresie 10-40 i podwójnym mechanizmem korbowym wyciąga ile się da z konceptu 2x. Dopasowane koła o piastach Shimano 525, obręce CUBE ZX24 oraz opony 2,25 cala Tough Tom/Rapid Rob są zarówno szybkie jak i wytrzymałe, na wiele kilometrów beztroskiej jazdy szlakami. Znakomite hamulce tarczowe Magura MT2 domykają pakiet
Takie były czasy, że producenci kombinowali i chcieli się wyróżniać. Ten Centurion to w zasadzie to samo, co Merida LRS. Specialized Epic też miał w tym miejscu damper, tyle że kinematyka zawieszenia była inna. Tak czy inaczej - działa lepiej, niż wygląda
Wszedłem na peppera szukając hulajnogi, kupiłem następny rower
Oczywiście zanim jeszcze wyjechał na drogę już zamówiłem części do podmiany. Karbonowa kiera, sztyca, lepsze tarcze. Zobaczymy co dalej