Skocz do zawartości
Accent Peak 27,5 650B
Przez cervandes, 14.04.2018
  • 2 857 wyświetleń
  • 9 komentarzy
  • Kolor czarno-szary
  • Rocznik 2018
  • Waga 11300
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis --

Komentarze

Nie analizowalem czy jest taka wersja czy nie :) Robilem ostatnio kolo na przod na tej obreczy ale pod sztywna os, bede robil jeszcze tyl, ale cena piasty DT jest powiedzmy sobie dosc zaporowa :) Co tam za model piasty masz? 

Odnośnik do komentarza

DT 240S. Ja nie bawiłem się w zaplatanie "na tych obręczach" tylko zamówiłem fabryczne koła XM1501. Obręcze które są sprzedawane to właśnie z rozplatania tych zestawów. A jak już Dokumosa napisał - piasty są konwertowalne, z przodu mam QR15, z tyłu zwykłą ośkę na zacisku DT RWS ale mam dwa komplety endcapów i mogę przednią piastę na QR9 przekonwertować a tylną na ośkę 12 na wypadek zmiany ramy.

Odnośnik do komentarza
W dniu 4/21/2018 o 10:14, cervandes napisał:

DT 240S. Ja nie bawiłem się w zaplatanie "na tych obręczach" tylko zamówiłem fabryczne koła XM1501. Obręcze które są sprzedawane to właśnie z rozplatania tych zestawów. A jak już Dokumosa napisał - piasty są konwertowalne, z przodu mam QR15, z tyłu zwykłą ośkę na zacisku DT RWS ale mam dwa komplety endcapów i mogę przednią piastę na QR9 przekonwertować a tylną na ośkę 12 na wypadek zmiany ramy.

Czyli te end-capy dzialaja w dwie strony i jak np trafi sie w dobrej cenie piasta pod oske 12mm, np DT 350 to mozna na niej zbudowac kolo i dopasowac je end-capami do QR 9? 

Odnośnik do komentarza

Cześć

Kolorystycznie dobrze zgrany, super, teraz widzę że XM1501 tu właśnie trafiły :) Na zdjęciu nie dostrzegłem ale linkę przerzutkową masz w pełnym pancerzu uzyskaną przez rozwiercenie przelotek czy też tylko na tle przewodu hamulca tak wygląda a w rzeczywistości na tych odcinkach bez pancerza użyłeś koszulki termokurczliwej ? Nie kusi dalsze schodzenie poniżej 11kg?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Pełen... półpancerz, tj używam końcówek "z noskami" a na nich zaciśnięte na odcinkach bez pancerza rurki termokurczliwe na całej długości. Od dawna używam tego patentu, sprawdza się on bezbłędnie. Końcówki Jagwire kupuję, przy manetce zwykła, potem 5 sztuk z noskiem a na dole przy przerzutce zwykły uszczelniany. No i te kawałki, gdzie normalnie linka by świeciła nagością zasłaniam termokurczaską zaciśniętą na nosku końcówki. Szczelnie, ładnie, lekko.

 

Co do wagi to nie wiem jeszcze. Owszem, składałem z kalkulatorem w ręce, tj każdą część starałem się wybrać możliwie lekką w danym budżecie, ale też nie miałem jakiejś wielkiej spiny na tym tle. po prostu wyszło ile wyszło. To 11,3 to z koszykami na bidon, licznikiem, więc i tak jest ciut ponad 11 "bez dupereli". Te 100g to mogę urwać pedałami i oponami jeśli wrócę do Race Kingów. Ale zero ciśnienia, prędzej chyba ramę zmienię i rurki na carbon bo troszkę mnie kusi przesiadka w kolejną zimę na wungiel. A co będzie... Póki co jeździ tak, jak chciałem i sobie wyobrażałem.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...