Skocz do zawartości
Specialized Diverge E5 Sport
Przez sapero, 22.09.2017
  • 2 973 wyświetleń
  • 3 komentarzy
  • Kolor Szary
  • Rocznik 2018
  • Waga 8975
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Rower do indywidualnych treningów po płaskich podwrocławskich asfaltach i szutrach. Gravel, ponieważ nie chciałem być ograniczony do asfaltu. Waga może niemała ale ponieważ nie ściagam się na nim ani nie jeżdżę w grupie, dla mnie mniej istotna.<br /><br />Przy wygodnym siodełku o oponach 38, jeździ się bardzo wygodnie.<br /><br /><br />Dotychczas zmieniłem:<br />1. Oponki na 38 (Schwalbe G-One).<br />2. Siodełko na Selle Italia Man Gel Flow L2<br />3. Korba SRAM Force 1 (42T)<br />4. Wyleciała przednia przerzutka.<br />5. Manetki, przerzutka tył - Ultegra 6800<br />6. Kaseta Ultegra 6800 11rz. 12-25.<br /><br />Zmieniłem napęd z 2x9 na 1x11. Powód. Jeżdżę głównie 25-30 km/h. Przy tych prędkościach, to albo blat i duże koronki z tyłu, albo młynek i małe koronki z tyłu. Tak czy tak przekosy i ciągłe zastanawianie się jak jechać. Wrzuciłem więc 1x z przodu z 42 zębami i przy ww prędkościach jestem na środku kasety. Zakres pozostał na mój płaski teren ok. Przy kadencji 90 jest to 20-42 km/h. Dodatkowe koronki wykorzystałem do zagęszczenia kasety. Dzięki temu przy najczęstszych prędkościach zmiany to ok. 6%, czyli kadencję zawsze mogę dobrać idealnie.<br />

Komentarze

Czy to przypadkiem nie jest model na 2018 rok?

Przynajmniej tak wskazuje strona Spec'a.

Sam zastanawiam się nad zakupem:)

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...