Skocz do zawartości
Kellys Hacker
Przez Eldo, 26.10.2016
  • 1 675 wyświetleń
  • 5 komentarzy
  • Kolor Czarny mat
  • Rocznik 2014
  • Waga 9450
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis OGÓLNIE: Rower złożony od podstaw na ramie karbonowej Kellys iCAD i grupie Shimano Deore XT/XTR z napędem 1X11. Cały projekt budowałem i w miedzy czasie testowałem przejezdzajac 8k km przez ok 2 lata. <br /><br />RAMA: Jak widać jest to karbonowy Kellys iCad w rozmiarze 17". Rama zakupiona lekko używana (jeszcze na gwarancji) z pełna dokumentacja. Założyłem nowa folie ochronna BBP-60, suport XTR Sm-BB93 i stery 40-Series Tapered Tall CANE CREEK.<br /><br />NAPĘD: 1x11 od Shimano Deore XT M8000. Z przodu zębatka Narrow Wide 36T ACC na tyle kaseta 11-40 oraz przerzutka Shimano Deore XT M8000 SG. Manetka XT M8000 w systemie mocowania i-spec II. Łancuch HG701+spinka oraz Sram PC-X1 na zmianę. Korba Shimano Deore XT + pedała Shimano SPD<br /><br />AMORTYZATOR: Rock Shock Reba Solo AIR 2016 z blokada skoku w manetce. Skok ustawiony na 120mm. Rura sterowa taperowana. OŚ QR15<br /><br />KOŁA: 26" kompletne koła Shimano Deore XT w systemie bezdętkowym UST z oponami Continental Race King 2,2 UST <br /><br />HAMULCE: Komplet od Shimano Deore XT M8000, tarcze przod 180 tył 160. Klocki ceramiczne EBC.<br /><br />RESZTA: Sztyca, kierownica FSA Karbon. Chwyty ESI, pancerz przerzutki Shimano XTR.

Komentarze

Sprzęt zacny, ale wg mnie trochę spóźniony. Oczywiście każdy jeździ na czym chce i lubi, ale nie wolałeś zbudować czegoś na większym kole? Chociaż patrząc na dobór opon i pozycję za kierownicą, raczej nie będziesz szalał nim po górach i lasach.

Odnośnik do komentarza

Głównie śmigam po utwardzonym terenie + dojazdy asfaltowe dla tego założyłem opony z małymi oporami toczenia. Mają jednak te 2,15" i całkiem fajną przyczepność w lesie czy w terenie przy 2 barach. Brałem pod uwagę większe koła, jednak najlepiej się czuję na 26 dla tego projekt właśnie na takiej ramie nie innej.

 

To zdjęcie jakieś dziwne proporcje ma w rzeczywistości rower ma wiekszy rozstaw kół :-)

 

5aedcea819ae3b5dgen.jpg

 

p.s. zawsze mogę wsadzić z czasem 27,5 rama i amor przyjmą takie koło :-)

Odnośnik do komentarza

Rower bardzo ciekawy, ale mam pytanie: czy kokpit (mostek, kierownica) masz tak na plus specjalnie ustawione? Co to za siodło?

Odnośnik do komentarza

Siodełko to Selle Royal Frecia. Bardzo wygodne, zostawiłem z poprzedniej ramy bo przejechało ze mną sporo kilometrów i mam o nim pozytywne zdanie.

Z kierownica i mostkiem to długo by pisać, po przesiadce z ramy alu na carbon (zupełnie inna geometria) sprawdziłem 4 mostki o róznych długościach i wzniosach i 2 kierownicach (prosta i wygięta). Po dopasowaniu zostało to co na foto. Jest bardzo dobrze więc tak zostało. Jeżdżę glownie po ubitych ścieżkach, asfaltowe dojazdy na lekkie wertepy i do pracy więc wygodniej mi jest z deko podniesionym przodem.

Od poprzedniego foto zmieniły sie opony. Aktualnie rower ma załozone nowy komplet Continental Race King 2,2 UST (naturalnie bez dętek).

 

9263584b80fb6e0egen.jpg

Odnośnik do komentarza

8fedf2cd5607b3fcgen.jpg

 

Tutaj foto z siodelkiem kls i jedna podkladka 10mm pod mostkiem. Zalapala sie tez Sigma Rox 7.0 :-)

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...