Skocz do zawartości
Focus Super Bud 29er
Przez maczet190399, 15.06.2016
  • 3 079 wyświetleń
  • 8 komentarzy
  • Kolor Szary
  • Rocznik 2013
  • Waga 14
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis 03-2018 Wymiana amortyzatora przód na Epixon TR. RS poszedł na sprzedaż, aby odzyskac trochę kasy. NIe widziałem różnicy w działaniu :-). Wymiana kierownicy z Low Riser na riser oraz chwyty Ergon GE. ESI mocno się zurzywają i sa juz uszkodzone

    06-2017 przejście na 2x10 (korba M7000 + przerzutka M8025) , uporządkowanie kokpitu (przejście z obejm na ispec), zmiana przedniego błotnika na czerwony, zmiana siodła z WTB Pure Comp na PRO

    04-2017 Wymiana mostka na 90 mm i kierownicy na dłuższą 720 mm

    03-2017 Zakup sztycy Reverb

    02-2017 Montaż opony przód Vittoria Barzo i pełne przejście na mleczko. Dodatkowo montaż zdalnego tłumika Oneloc do RS Reba

    01-2017 zmiana obreczy na DT Swiss M442 Tuberless ready oraz tylnej opony na Vittoria Peyote na razie z dętką. Dodatkowo montaż nowych pedałów XT M780

    01-2017 Niestety RS Monarch padł i naprawa była nie opłacalna. Dlatego też wszedł FOX FLOAT Evolution CTD 190x51 mm

Komentarze

Sprzęt ładny. Miałem też Super Buda 1.0, tylko z małym kołem. Wahacz był wiotki jak cholera. Koło latało na prawo i lewo na byle korzeniu, nawet na płaskim zakręcie w pochyle. Daj znać jak jest u Ciebie.

A no i owy wahacz połamał się w dwóch miejscach jednocześnie na dolnych widełkach przy suporcie na wylot po kilku miesiącach użytkowania...

Odnośnik do komentarza

Pierwsze wrażenia po jedzie się stabilnie po mimo opinii o bujaniu. Co do trwałości mam nadzieje ze nie sprawdzą się Twoje doświadczenia. Oczywiście czuć trochę, że jest wolniejszy w porównaniu z HT, ale tutaj nadrabiają opony, które są bardzo szybkie. Może miałeś inny damper albo źle ustawiony i dlatego taki był wiotki

Odnośnik do komentarza

Inni użytkownicy, którzy śledzą



IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...