OpisProjekt odnowy trwał kilka miesięcy. Pojazdowi został przywrócony dawny blask oraz całkowita niezawodność, z czego słyną rowery tego typu. <br /><br />Proces renowacji przeszły elementy takie jak:<br />- rama, widełki, bagażnik, osłonka na łańcuch, błotniki (wypiaskowane a następnie pomalowane metodą proszkową, co gwarantuje trwałą powłokę na lata)<br />- siodełko (chromowane sprężyny wypolerowane, skóra odnowiona)<br />- łożyska w piastach, sterach i korbie wymienione oraz pokryte smarem teflonowym<br />- obręcze, korba oraz piasty wypolerowane pastą polerską<br />- wymienione zostały wszelkie zużyte śruby oraz zaciski<br />- opony pozostawiono w oryginalnym, dobrym stanie, produkcji ZSRR<br />Nowe części:<br />- kierownica chromowana typu jaskółka (zastąpiono starą typową kierownicę z Ukrainy, którą mogę dorzucić)<br />- wygodne gumowe chwyty <br />- chromowany dzwonek<br />- lampa LED przednia<br />- lampka LED tylna<br />- chromowana korona na widełki<br />- dętki wraz z taśmami<br />- łańcuch<br />- stopka
Takie były czasy, że producenci kombinowali i chcieli się wyróżniać. Ten Centurion to w zasadzie to samo, co Merida LRS. Specialized Epic też miał w tym miejscu damper, tyle że kinematyka zawieszenia była inna. Tak czy inaczej - działa lepiej, niż wygląda
Wszedłem na peppera szukając hulajnogi, kupiłem następny rower
Oczywiście zanim jeszcze wyjechał na drogę już zamówiłem części do podmiany. Karbonowa kiera, sztyca, lepsze tarcze. Zobaczymy co dalej