Skocz do zawartości
Santa Cruz Blur LTc
Przez kzielu, 05.05.2013
  • 2 111 wyświetleń
  • 8 komentarzy
  • Kolor Black
  • Rocznik 2012
  • Waga 12980
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Poskładany własnoręcznie, z założenia miał być trail bike i tylko w zasadzie do tego jest używany. Zarówno w dół jak i w górę jeździ rewelacyjnie.

Komentarze

Kilka istotnych zmian - napęd wymieniony na XT 2x10 - korba FD-M785 175 mm, 40-28, tylna przerzutka Shadow Plus RD-M786, manetki XT, kaseta XT 11-36 i przednia przerzutka FD-M 786.

 

Próbowałem użyć poprzedniej przerzutki SLX (3x9) i generalnie dało się ją zmusić do działania ale ponieważ mocowanie jest direct mount, nie dało się jej ustawić w odpowiedniej odległości od zębatki.

 

Oprócz tego kierownica Easton EC-70XC Low Riser + pierdoły w rodzaju gripów ODI.

 

Wcześniej zmieniłem sztyce Thomsona na dropper post KS Lev - który póki co sprawuje się znakomicie. Absolutnie najlepszy zakup do trailbike'a jaki można zrobić - jeżeli ktoś nie ma (dropper post w ogóle - niekoniecznie KS Lev).

Odnośnik do komentarza

Mówiąc szczerze to nie wiem - ramę kupiłem za $1500, widelec na wyprzedaży w Jensonie za niecałe $400, ostatni upgrade napędu to jakieś $700, Lev ciut ponad $300.

 

Jakbył miał strzelać to z $4k mniej więcej.

Odnośnik do komentarza

Zmieniłem hamulce z Hayesów Stroker Ryde / Trail (pójdą do Cameleona) na XT z rotorami IceTech (BR-M785).

 

Większa siła hamowania, co do modulacji nie mam jeszcze zdania (po jednej jeździe), klamki krótsze ale pozwalają sensownie ustawić manetki na kierownicy. Nie podoba mi się srebrny kolor zbiornika w klamce - wygląda tandetnie.

Odnośnik do komentarza

Niesamowity sprzęcior, nie chcesz się zamienić na mój? Hi, hi. Moją maszynę też sam złożyłem, ale Twój, to bestia!!!

Odnośnik do komentarza

Zwazony na wadze (dostalem wage w prezencie od zony - zdjecie wkrotce) - 12.98 kg.

Nie mialbym nic przeciwko zeby byl lzejszy ale i tak jest stosunkowo lekki i nie ma w nim miejsc gdzie sensownie mozna by zalozyc cokolwiek lzejszego.

 

Tylne kolo zmienione na wlasnorecznie zaplecione Hope 2 Pro Evo (z osia 10mm through bolt), Sapim Race i WTB i23 Frequency Team - do tego sealant Stan's Notubes i opona Specialized Ground Control 2.3.

 

Zdjecia wkrotce.

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...