Skocz do zawartości
Merida Trail 300-D
Przez Silver400, 13.06.2012
  • 54 761 wyświetleń
  • 28 komentarzy
  • Kolor Metallic Orange
  • Rocznik 2011
  • Waga 12500
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Modyfikacje: (Zestaw 2017) <br />- Koła Mavic Cross Ride<br />- Prawa Manetka XT 9rz.<br />- Dętki Maxxis Ultralight <br />- Stery Dartmoor<br />- Siodełko Author<br />- Przerzutka przód SLX 2rz. <br /><br />Modyfikacje: (Zestaw 2016) <br />- Amortyzator Epicon LOD 140mm - SF11, oś 9mm<br />- kierownica Ritchey Comp Rizer - 710mm<br />- mostek Octane One 40mm<br />- kanapa X-Mission<br />- rozwiercone przelotki, pełne pancerze<br />- konwersja napędu na 2x9 z blatem 36t <br />- opony Continental Baron 2.3/ X-King 2.2 <br /><br />Wcześniej wrzucone:<br />- Łańcuch SRAM - PC-951<br />- Pedały SPD (Czarne) SLX - PD-M530 <br />- Przerzutka przednia SLX - FD-M660 <br /> <br />Aktualne zdjęcia w najbliższym czasie.<br /><br />Plany:<br />- nowy rower <br /><br /> <br /><br />ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I DYSKUSJI ! <br />

Komentarze



Problem w tym ze ta różnica nie wynosi 200zł a prawie 500 jak sie umie znaleźć epicona w dobrej cenie. Kupno amortyzatora za połowe tego co cały rower, szczegolnie gdy sie nie scigam, według mnie nie ma wiekszego sensu.

A odnosnie twojego, fajny sprzęt, choć widać różnice w konfiguracji sprzetowej na rok 2012, nie jest Ci troche za duży ten rower ?

Odnośnik do komentarza

trochę tak, ale w hurtowni nie mieli akurat mniejszych, a nie chciałem czekac miesiąc :) Rower kupiłem z myślą o przyszłości, a na razie jest jak jest

Odnośnik do komentarza

W końcu zmiana się dokonała ! Nowy Epicon w wersji LOD juz na pokładzie, przestawiony na 120mm, na razie wstępnie przykręcony bez skracania sterówki i bez gwiazdki. Do konca tygodnia myslę ogarnąć temat do końca i zrobić jazdę testową :D

Odnośnik do komentarza

Biały, pozostałem przy stylu, proponowanym seryjnie.

Musze jeszcze zdobyc adapter do przodu, bo okazuje sie ze epicon ma inny typ mocowania od XCM'a

Odnośnik do komentarza

No epicon w końcu na swoim miejscu, po pierwszej jeździe próbnej :D

Wrażenia jak najbardziej pozytywne i choć pierwsza jazda była bez hamulców po śniegu, czuć ze przód jest ten kilogram lżejszy. Na prawdziwy test zaczekam do ładnej pogody.

Porządne zdjęcia jutro, bo cały swiat nie musi wiedzieć jaki mam bałagan w garażu :D

Odnośnik do komentarza



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: KrissDeValnor · 09.11.2024
      Nie no, jak ma być siła, to od razu 42, albo i 44 
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 08.11.2024
      rama ma boosta, przód miałem fabrycznie markhora pod szybkozamykacz QR 😮  złożyłem zestaw kół pod ten amor z adapterem 15x100 wiec przy wymianie amora nie chwiałem już zmieniać piasty czy dawać jakiś adapterów dlatego mam rebę 15x100. co do dętek to mam mieszane uczucia, akurat wczoraj oglądałem dętki schwalbe extra light 140g  mam już łatki itd. w butylu więc teraz znowu bawić się w tpu... ale jest to do rozważenia. Jakie dętki polecasz TPU?
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 07.11.2024
      Twój nie ma boosta? Jak chcesz zbijać na kołach to może zamiast mleka dętki TPU po 60g sztuka, względem mleka to jakieś 100-150g zysku na obu kołach.
    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: michalr75 · 07.11.2024
      Zobaczymy jak to będzie jeździć z blacikiem 40T (na razie jest mizerne 36T).
    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: KrissDeValnor · 07.11.2024
      Tylko uważaj, żebyś za szybko do ultra nie doszedł 
    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: michalr75 · 07.11.2024
      @KrissDeValnor jak się okazuje dystans pod 30km tez jest do ogarnięcia bez boleści całego ciała
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 05.11.2024
      no to by się mniej więcej zgadzało,  jeszcze ja mam rebe 15x100, boost tam pewnie minimalnie cięższy jest jak już szukamy gramów. zakupiłem też na przyszły sezon sztycę karbonową merida expert to się urwie kolejne 100-150g. Zastanowię się może nad tubeless-em 😮 fajnie żeby pojawił się wynik poniżej 11 kg  
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 05.11.2024
      2x11, XTM8000 Koła +200, rama +300, Korba +200, przerzutka + 150 = w sumie prawie kg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...