Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. 180 zł.
  3. Tylko jaki to sens poluzowaną nakrętkę piasty kluczem udarowym odkręcać?
  4. Według tego przymiaru łańcuch jest jak nowy.
  5. Mam na sprzedaż 2 nowe opony Cross King Protecion black chilli w rozmiarze 26x2.20 Nowe nieużywane w pudełkach. Cena za dwie 200 lub 100 za sztukę. Link do OLX Aktualnie jest promo na OLX na darmowe wysyłki link do peppera z opisem
  6. @chudzinki ja mam tą Ale np. w busie przy mocno dokręconych i zapieczonych śrubach pomagam sobie luzując zwykłym kluczem z przedłużeniem bo udarówka się męczy. 🫠
  7. Dzisiaj
  8. @pecio @seba8121 Na spokojnie udało mi się ogarnąć regulacje, teraz zakupiłem miernik do pomiaru długości łańcucha, czy wymieniać go na nowy, czy jeszcze śmiało jeździć na starym? Mam akurat w zapasie nowy. https://zapodaj.net/plik-X6ad3xFzpq
  9. Musiałbym porobić, a mam lenia i mi się nie chce
  10. Witam odkręcałem Kaseta Shimano CS-HG50-10 10 rzędów i leżała obok taka podkładka jak w załączniku i teraz nie wiem czy to jest podkładka od roweru czy po prostu przypadkiem tam się znalazła. https://files.fm/u/e6ybg58hwe?ak=33011
  11. Sprzedam biegówkę po tuningu. Wszystkie szczegóły w ogłoszeniu. www.olx.pl/d/oferta/lekki-rowerek-biegowy-yedoo-CID88-IDYOr8j.html Cena 99 zł. Dla forumowiczów, przy wpłacie na konto, przesyłka gratis.
  12. Dlaczego wychodzisz z założenia, że tarcza SRAM jest za wąską dla klocków SRAM? Daję sobie palec uciąć, że taki zestaw nie powoduje że klocek wystaje poza obrys powierzchni hamującej.
  13. Na sprzedaż ( nowe) rama Atlas 8.7 karbon L -2500 klamkomanetka GRX di2 - 800 przerzutka GRX GS di2 - 700 dampery Ohlins TTX (210, 230, 185 ) - 2400 rama Izalco Max karbon 56 - 2200 koła Vision SC40, karbon, xdr , sztywne osie - 2900 KS Lev integra 31.6x175 z manetką - 600 klamkomanetki/hamulce SRAM RED AXS HRD - 3000 Preferuję odbiór osobusty w Otwocku , ale możemy się dogadać na wysyłke . Przy zakupach hurtowych ceny hurtowe
  14. Jeżeli nie ma żadnego oznaczenia to musisz szukać u producenta twojego roweru, bądź porównywać ze zdjęciami w sklepach internetowych. wydaje mi się że jest to ten hak https://www.rowerowaholandia.pl/p112407-hak-przerzutki-tylnej-ramy-roweru-evolution?column=name&per_page=60&dir=asc A tu inna aukcja https://www.jel-bike.pl/nasza-oferta/117-hak-union-gh-018-do-ramy-rowerowej-blister.html Ale trzeba jeszcze obejrzeć twój z drugiej strony.
  15. Ale obręcz nie jest zwykle wygięta w jednym miejscu, Tzn. bywa, że była ostro uderzona i jest jedno miejsce mocno wygięte, ale do tego nie potrzebujesz czujnika. To widać i czuć pod palcem. I tego nie skorygujesz napięciem szprych. Napięciem centrujesz obręcz, ona bywa np przez na odcinku kilku, kilkunastu centymetrów przesunięta w lewo lub/i w prawo. Zwykle o kilka milimetrów. I wskazówka (duża) czujnika zegarowego kręci się jak wiatraczek w jedną stronę, potem na chwilę zatrzymuje i zaczyna kręcić się w drugą stronę itd. A jak są luzy, czy tandetne mocowanie zegara to nigdy się nie zatrzyma, tylko będzie drgała lub kręciła się. Zwykły pręcik dosuwany do obręczy (typowy w centrownicach) wystarcza. Czujesz, że zaczyna przycierać (jak jest za blisko ustawiony). Albo patrzysz na niego z góry i widzisz kiedy szczelina miedzy obręczą a pręcikiem jest najmniejsza i kiedy zaczyna się powiększać. I wiesz które szprychy i na jakiej długości obręczy musisz podciągać a które luzować. Zamiast tego ustrojstwa z zegarem dołożyłbym kilka złotych i kupił dodatkowo tensometr do szprych.
  16. musisz też pokazać jak wygląda po drugiej stronie po jego uprzednim zdemontowaniu
  17. https://allegro.pl/listing?string=adapter is pm&ev_campaign_id=17967208976&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwrIixBhBbEiwACEqDJedk8nSNZ1_UCrHf5R8IJnGryP3Oz0yxeOXWPRxpE3m_hoFnpUiyfRoCzrgQAvD_BwE&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery-akc_pla_pmax&utm_medium=cpc&utm_source=google
  18. Dzięki za pomoc nie znam się więc odpuszcze.
  19. Istnieje adapter żeby zamontować na tył te moje Deorki ? Przód chodzi pięknie
  20. Panie, to podaj konkretnie tezy z którymi się nie zgadzasz. A nie pisze że się nie zgadzasz. Jeśli shimano jest za wąska do szerokich klocków shimano, i tarcza centerline jest za wąska do szerokich klocków shimano to równocześnie tarcza sram centerline jest za wąska do klocków sram. Więc jeśli tarcza sram jest za wąska do klocków sram a mimo tego nadal wg producenta nie wynika z tego nic niebezpiecznego to mogę przyjąć, po kilkukunastu latach używania za wąskich tarcz z za szerokimi klockami że realnie nic z tego nie wynika co byłoby możliwe do uznania za niebezpieczne. Więc: w moich hamulcach używam takich kombinacji jakie uznaję za pasujące a w rowerach klientów stosuję wyłącznie kombinacje prawilne. Więc jeśli ktoś czytać nie chce co napisałem to nie jest mój problem. Zapytałem czy stosujesz wyłącznie klocki shimano w hamulcach shimano i czy jedynymi tarczami które z shimano stosowałeś są dedykowane tarcze shimano. Bo jeśli zrobiłeś kiedykolwiek take faux pas to znaczy że też można cię opatrznie zrozumieć.
  21. 4/5 lub 1 tylko odporność na przebicia to one chyba mają marną. Ja od wieków na to nie patrzę, jak się ma wbić to i tak się wbije 😀.
  22. Wiem że musi być jakis kompromis pomiędzy wagą a odpornością na przebicia. Chciałbym znaleźć jakiś złoty środek odpowiedni dla mnie. A z tych opon które wymieniłem, to które byłyby najlepsze?
  23. Rozważam licznik hammerhead, czytałem o karoo 2 - minus bardzo krótki czas pracy baterii, reszta to raczej plusy, ciekawe że ma system androida. Pytanie jak z oryginalnymi mapami, lepsze/gorsze niz w garminie? Ma teraz wyjść nowy model karoo 3 o którym nic jeszcze nie wiwdomo, może to jego kupię? Kto wie. Nie śpieszę się z decyzją, na razie moja forma nie pozwala na długie eskapady, więc sprzętu nie wykorzystam 🙃😄
  24. Wg aktualnych ofert Kross Evado 2.0 ma takie przełożenia: Pod górki podjeżdżam 38-22 lub 20, po płaskim głównie 38-16. Z 28 z przodu nie korzystam wcale, 48-14 z górki, 48-16 i potem 38-14 jak wytracam prędkość z górki. Dopiero po tym schemacie zauważyłem, że mógłbym jeździć ciągle na zakresie od 48-24 do 48-14 bez konieczności zmieniania tarczy z przodu.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...