Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Na sprzedaż ( nowe) rama Atlas 8.7 karbon L -2500 klamkomanetka GRX di2 - 800 przerzutka GRX GS di2 - 700 dampery Ohlins TTX (210, 230, 185 ) - 2400 rama Izalco Max karbon 56 - 2200 koła Vision SC40, karbon, xdr , sztywne osie - 2900 KS Lev integra 31.6x175 z manetką - 600 klamkomanetki/hamulce SRAM RED AXS HRD - 3000 Preferuję odbiór osobusty w Otwocku , ale możemy się dogadać na wysyłke . Przy zakupach hurtowych ceny hurtowe
  3. Jeżeli nie ma żadnego oznaczenia to musisz szukać u producenta twojego roweru, bądź porównywać ze zdjęciami w sklepach internetowych. wydaje mi się że jest to ten hak https://www.rowerowaholandia.pl/p112407-hak-przerzutki-tylnej-ramy-roweru-evolution?column=name&per_page=60&dir=asc A tu inna aukcja https://biketeam.pl/hak-ramy-unibike-mission-move-fusion-evolution,3,7273,5960 Ale trzeba jeszcze obejrzeć twój z drugiej strony.
  4. Ale obręcz nie jest zwykle wygięta w jednym miejscu, Tzn. bywa, że była ostro uderzona i jest jedno miejsce mocno wygięte, ale do tego nie potrzebujesz czujnika. To widać i czuć pod palcem. I tego nie skorygujesz napięciem szprych. Napięciem centrujesz obręcz, ona bywa np przez na odcinku kilku, kilkunastu centymetrów przesunięta w lewo lub/i w prawo. Zwykle o kilka milimetrów. I wskazówka (duża) czujnika zegarowego kręci się jak wiatraczek w jedną stronę, potem na chwilę zatrzymuje i zaczyna kręcić się w drugą stronę itd. A jak są luzy, czy tandetne mocowanie zegara to nigdy się nie zatrzyma, tylko będzie drgała lub kręciła się. Zwykły pręcik dosuwany do obręczy (typowy w centrownicach) wystarcza. Czujesz, że zaczyna przycierać (jak jest za blisko ustawiony). Albo patrzysz na niego z góry i widzisz kiedy szczelina miedzy obręczą a pręcikiem jest najmniejsza i kiedy zaczyna się powiększać. I wiesz które szprychy i na jakiej długości obręczy musisz podciągać a które luzować. Zamiast tego ustrojstwa z zegarem dołożyłbym kilka złotych i kupił dodatkowo tensometr do szprych.
  5. musisz też pokazać jak wygląda po drugiej stronie po jego uprzednim zdemontowaniu
  6. https://allegro.pl/listing?string=adapter is pm&ev_campaign_id=17967208976&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwrIixBhBbEiwACEqDJedk8nSNZ1_UCrHf5R8IJnGryP3Oz0yxeOXWPRxpE3m_hoFnpUiyfRoCzrgQAvD_BwE&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery-akc_pla_pmax&utm_medium=cpc&utm_source=google
  7. Dzięki za pomoc nie znam się więc odpuszcze.
  8. Istnieje adapter żeby zamontować na tył te moje Deorki ? Przód chodzi pięknie
  9. Panie, to podaj konkretnie tezy z którymi się nie zgadzasz. A nie pisze że się nie zgadzasz. Jeśli shimano jest za wąska do szerokich klocków shimano, i tarcza centerline jest za wąska do szerokich klocków shimano to równocześnie tarcza sram centerline jest za wąska do klocków sram. Więc jeśli tarcza sram jest za wąska do klocków sram a mimo tego nadal wg producenta nie wynika z tego nic niebezpiecznego to mogę przyjąć, po kilkukunastu latach używania za wąskich tarcz z za szerokimi klockami że realnie nic z tego nie wynika co byłoby możliwe do uznania za niebezpieczne. Więc: w moich hamulcach używam takich kombinacji jakie uznaję za pasujące a w rowerach klientów stosuję wyłącznie kombinacje prawilne. Więc jeśli ktoś czytać nie chce co napisałem to nie jest mój problem. Zapytałem czy stosujesz wyłącznie klocki shimano w hamulcach shimano i czy jedynymi tarczami które z shimano stosowałeś są dedykowane tarcze shimano. Bo jeśli zrobiłeś kiedykolwiek take faux pas to znaczy że też można cię opatrznie zrozumieć.
  10. 4/5 lub 1 tylko odporność na przebicia to one chyba mają marną. Ja od wieków na to nie patrzę, jak się ma wbić to i tak się wbije 😀.
  11. Dzisiaj
  12. Wiem że musi być jakis kompromis pomiędzy wagą a odpornością na przebicia. Chciałbym znaleźć jakiś złoty środek odpowiedni dla mnie. A z tych opon które wymieniłem, to które byłyby najlepsze?
  13. Rozważam licznik hammerhead, czytałem o karoo 2 - minus bardzo krótki czas pracy baterii, reszta to raczej plusy, ciekawe że ma system androida. Pytanie jak z oryginalnymi mapami, lepsze/gorsze niz w garminie? Ma teraz wyjść nowy model karoo 3 o którym nic jeszcze nie wiwdomo, może to jego kupię? Kto wie. Nie śpieszę się z decyzją, na razie moja forma nie pozwala na długie eskapady, więc sprzętu nie wykorzystam 🙃😄
  14. Wg aktualnych ofert Kross Evado 2.0 ma takie przełożenia: Pod górki podjeżdżam 38-22 lub 20, po płaskim głównie 38-16. Z 28 z przodu nie korzystam wcale, 48-14 z górki, 48-16 i potem 38-14 jak wytracam prędkość z górki. Dopiero po tym schemacie zauważyłem, że mógłbym jeździć ciągle na zakresie od 48-24 do 48-14 bez konieczności zmieniania tarczy z przodu.
  15. Jak dla mnie tez. Ale poprosiłbym o numery ramy Coś za dobra ta cena , nie pisze nic o papierach , ale nie ma też magicznego słowa replika Upewniłbym się co to .
  16. Najwiekszy koszt generuje dobrej klasy amor powietrzny. Serwis amora olejowo-sprezynowego mozna zrobic raz na 5 lat a bywa ze i na 10. Drugi koszt to chyba kaseta i lancuch. Trzeci hamulce hydrauliczne. Czyli jak bedziesz miec rower np. na olejowo-sprezynowym Reconie z v-brake i Alivio to bedxie tanio. A czybtakie rowery sprzedaja? Moze Kands ale tam z amorem z gownolitu jeśli możecie zainwestować w coś porządniejszego, polecam zerknąć sobie na rowery elektryczne od Fischer https://www.fischer-ebike.pl/produkty/e-bike/e-bike-atb,2,15418
  17. Muszę kupić nowy hak przerzutki jednak jest tego dość sporo i nie chce ryzykować kupna złego, jest ktoś w stanie po zdjęciu zindentyfikować ten hak? Jak się nazywa czy ma jakiś symbol? Podesłać ewentualnie aukcje na allegro z tym hakiem ? Dla mnie wyglądają mega podobnie i mam z tym problem ;/ Z góry dziękuje każdemu ❤️
  18. Mnie to wygląda na uszkodzenie powłoki lakierniczej. niemniej jednak trzeba się temu dobrze przyjrzeć. Jak się nie znasz, lub nie masz nikogo obeznanego z tematem, kto mógłby to "pomacać", to lepiej odpuścić.
  19. Kwestia liczby zębów, ale jak 3 z przodu to raczej 48 a z tyłu to zależy ile biegów. Tak czy inaczej ten napęd 1x też by Ci starczył.
  20. A jak jest z odpornością na przebicia? Bo nie chciałbym zbyt często zmieniać dętki. Zastanawiam się nad Schwalbe Smart Sam bo mają wkładkę antyprzebiciową, tylko nie wiem jak z ich skutecznością. Bo ja np. teraz stosuję tasiemki antyprzebiciowe. Owszem przed szkłem ochronią, ale szpilka wchodzi w nie jak w masło. Sprawdzałem.
  21. Generalnie te dwa wymagania kłócą się ze sobą... Spójrz na https://www.bicyclerollingresistance.com/ i strony producentów, bo ten sam model opony może mieć różne mieszanki.
  22. Ujeżdżam Crosskingi i to są fajne i uniwersalne opony z niskimi oporami na utwardzanych nawierzchniach. Strasznym minusem jest jakość produktów Continentala, na 4 opony, 3 miały bicie boczne i musialem oodsyłać.
  23. Zostaw ten co masz albo kup coś z wyższej półki. Lepiej wydać parę zł więcej i kupić coś lepszego, niż któryś z tych o które pytasz. Niepotrzebnie zwiększają masę roweru i stanowią tylko dodatkowy balast nic nie wnosząc. Przekonasz się w praktyce.
  24. Witam. Proszę o poradę jaką oponę zwijaną wybrać do roweru mtb 26". Do tej pory miałem Continental Speed King 2.10 (ETRTO 54-559). Zaletą moich dotychczasowych opon była niska waga (ok. 550 gram) i dobra przyczepność, natomiast minusem podatność na przebicia. Dlatego interesują mnie raczej opony z niskim oporem toczenia, odporne na przebicia i niewielką wagą. No i w przystępnej cenie. Najczęściej jeżdżę po asfalcie, ale nie stronię też od innych rodzajów nawierzchni: drogi szutrowe, leśne ścieżki, mokra nawierzchnia. Zastanawiam się także nad oponą z bieżnikiem podobnym do Schwalbe G-One Allround Raceguard (na zdjęciu), tylko nie wiem jak taki bieżnik sprawdziłby się w rowerze górskim. A poza tym nie wiem, czy jest dostępny na koła 26"? Co to o tym sądzicie? Opony które mnie zainteresowały: 1. CONTINENTAL Race King ShieldWall 2.20 (ERTRO 55-559) 660g. 2. CONTINENTAL Cross King ShieldWall 2.20 (ERTRO 55-559) 695g. 3. SCHWALBE Racing Ralph 2.25 (ERTRO 57-559) 660g. 4. SCHWALBE Smart Sam 2.10 (ERTRO 54-559) 560g. 5. SCHWALBE Smart Sam 2.25 (ERTRO 57-559) 625g.
  25. Np taki, 100€ powyżej budżetu. https://www.radon-bikes.de/e-bike/trekking/relate/relate-70-625-lady-2023/
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...