Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Suwmiarką... Na upartego byle jaką miarką. Albo mierzysz i szukasz takiego siodełka (o ile są w sprzedaży) albo wymieniasz sztycę na coś standardowego.
  3. https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-szosowe/rowery-wyscigowe/ultimate/cf-sl/ultimate-cf-sl-7/3790.html?dwvar_3790_pv_rahmenfarbe=R101_P01 jeszcze taka oferta jest do 12k/
  4. Hej. Mam problem z siodełkiem rowerowym. Jest to sportowe siodełko brandowane Wheelera WBP VL-1017D2 (na zdjęciu). Posiada szerszy od standardowego rozstaw szyn podsiodłowych na których mocuje się siodło do sztycy. Osadzone jest na grubszej sztycy, niż taka standardowa. Chciałbym je wymienić na wygodniejsze, nawet posiadam prawie nieużywane siodełko "Selle Royal" od innego roweru, ale jest problem bo ma inny rozstaw szyn podsiodłowych. Niestety chyba są one zamocowane na stałe i nie spoósób ich bardziej rozszerzyć. Chcę zapytać jak zamówić takie siodełko aby pasowało, bo jak przeglądam na stronach sklepów rowerowych to są tylko ogólne informacje: siodełko uniwersalne, do mtb, męskie lub damskie itp. A jak sprawdzić rozmiar rozstawu prętów pod siodełkiem? Jak to sprawdzić, czy sklep udzieli takiej informacji, żeby nie kupić kota w worku.
  5. Na pewno są dobre i może mają jakieś ukryte bajery w środku, ale dla mnie cena jest zaprowa. Dwie i pół stówki za kawałek gumy to trochę za dużo. Bagażnik kupuję za stówkę, a gripy zazwyczaj są tańsze... Zapytałem tylko o te dwie opcje z allegro i czy będą pasować.
  6. @Tyfon79 Pompuje ok 1.7-1.8bara i ta wartość jest dla mnie optymalna, wartości w stylu 1.2 czy mniej to się mogą sprawdzać w oponach fat, a nie o szerokości np 2.4. Jak się pojawiło tubeles to weszła jakaś dziwna mania że czym mniejsze ciśnienie tym lepiej, ile to się naczytałem jeszcze na forum enduro trophy, ludzie się chwalili że jeżdżą na ciśnieniach poniżej 1bara i potem tłumaczenie że to normalne że obręcze trzeba co jakiś czas wymieniać😉. Ja też jeździłem na bardzo niskich ciśnieniach, potem zdałem sobie sprawę że to jednak nie to, czułem że opona pływa, nie zachowuje się optymalnie. Potem niedoświadczeni ludzie o tym czytają i też jeżdżą na bardzo niskich ciśnieniach, uważają że to jedyna słuszna droga bo ludki na forum twierdzą że inaczej być nie może, robiąc sobie tylko pełno problemów. Naprawdę zbyt niskie ciśnienie poza większym komfortem nic nie poprawia. Tak wiem że typowa endurowka teraz waży 15kg a ostatnio z reguły jeszcze więcej, ja jeżdżę na rowerze 12.4kg w stanie gotowy do jazdy, skok 160/146mm kąt główki 65.5stopnia, z kołami nie miałem nigdy problemów mimo że raczej wolno nie jeżdże, mam ci wysyłać filmiki jak i gdzie jeżdżę? Bo jak dla ciebie rower 12 kg w góry to jest absurd to nie wiem.
  7. Trochę węższe https://allegro.pl/oferta/opona-rowerowa-26-x-1-95-kenda-piedmont-fast-k1185-11687760643
  8. Nie mierzyłem , a teraz nie mam . To są fajne opony jak ktoś chce ze starego MTB zrobić crossa , czy coś w tym stylu .
  9. Jeśli zdobywasz kobiety jak James Bond (bo ten to potrafi nooo) ...to nie chciałbym być Twoim wenerologiem !!!
  10. A te CX - Comp to nie są realnie węższe niż podają? Widziałem wersje pod koło 28" i na pewno nie miały deklarowanej szerokości.
  11. Różnica w jeździe miedzy 2,25 a 2,0 będzie odczuwalna ale czy uznasz że to zmiana na + czy - nie wiem . Nie wiem na jakim ciśnieniu jeździłeś , jeśli na minimalnym to w węższej oponie trzeba będzie nabić więcej czyli na wybojach będzie bardziej telepało . Na twardym podłożu moim zdaniem będzie lepiej, w terenie niekoniecznie , na piachu gorzej . CX ważą katalogowo 620g i mają max obciążenie 90kg . Gdybyś się decydował to poszukaj w necie lepszej oferty bo w CR drożej jest .
  12. Dzisiaj
  13. Tak się ten model na pewno nie nazywa. Jeśli rozmiar odpowiedni i cena byłaby poniżej piątki to spoko sprzęt
  14. Poproś o jazdę próbną na tych rowerach, kilka kółek wokół sklepu Ci pozwolą zrobić. Powachluj sobie przerzutkami i będziesz miał jakiś realny ogląd na ewentualne różnice. Co do prostoty czyszczenia napędu 1x to w 100 procentach się zgadzam. Co do wygody jazdy to się nie zgodzę bo jak kolega wyżej napisał możesz precyzyjniej dobrać odpowiedni bieg w napędzie 2x
  15. Ogólnie dużo można zrobić samemu, zależy tylko czy chcesz 💩. Ja wiem, że niektóre sprawy wolę zostawić serwisowi😀 Zależy gdzie kupiłeś rower - możliwe, że przysługuje ci przegląd zerowy po ok pół roku czy tam pierwszych 250-500km. Warto skorzystać. Ja jeździłam na fabrycznym smarze nic się nie działo. Po tym użyłam degreasera (odtłuszczacza fenwick). Myjka/spryskiwacz i olej/wosk. Co ci przypadnie do gustu zależy od ciebie. Miałam momuma, bike7 bardziej mi podchodzi. Smary są uniwersalne, ale są też na różne warunki. Ogólnie chemia pod rowery jest droga. Czy warto kupić magiczny płyn do mycia roweru za 70zl jakich pełno na allegro? Ściereczki? Szczoteczki? Dłubaczki? No nie wiem. Ja kupuję piankę do napędu i budżetowy płyn do tarcz. Do tego brunoxa do amorów. W zestawie Fenwicka miałam gąbkę i druciaka do łańcucha to jest akurat spoko. Kup se zestaw imbusów, żeby mieć czym przykręcać i odkręcać same "pierdoły" jak siodełko itp. Możesz sobie ogarnąć jakiś stojak serwisowy, albo chociaż taki pod tylne koło, tylko te drugie na allegro nie są jakieś super jakościowo. A jak złapiesz bakcyla to sam będziesz wiedział co jest ci potrzebne😁
  16. Zbliżony jest co najwyżej zakres przełożeń, ratio najwyższych i najniższych a cały "myk" polega na tym, że na tej samej rozpiętości przełożeń w roam 0 masz ich 11 a w roam 1 20. Masz dwa samochody, obydwa z prędkością maksymalną 200kmh. Jeden ma skrzynię 5 biegową a drugi 8 biegową, w którym bardziej optymalnie dobierzesz przełożenie do danej prędkości? Hamulce w 1 kosztują 200 a w 0 300 200 -300 Więc na jedno wychodzi finansowo Chłop ma swoje doświadczenia, ja mam swoje, Mietek ma swoje a Józek swoje, nie muszą być ze sobą zbieżne Wybór pomiędzy tymi rowerami ogranicza się do układu napędu więc wymyśl czy chcesz 1x czy 2x i nie słuchaj głupot o hamulcach i sztycy, nie to jest istotne
  17. Hej. Znalazłem używkę Canyona Endurance 7 Parametry: Rower wygląda na zadbany a chciałbym kupić coś nowego i szybszego. Jestem lekkim laikiem w kwestii cenowej. Aktualnie nowy chodzi ok 7,5k. Jednak czas oczekiwania jest bardzo długi. Rower wygląda na zadbany bez większych uszkodzeń mechanicznych czy rys. Pozdrawiam
  18. Może dlatego, że nie umiesz jeździć? Zobacz jak Fabio sobie radzi na sztywnej damce i się ucz.
  19. Akurat cordurowe Ortlieby to wymagają bardzo dużo pracy co by je przetrzeć. No ale swoje też kosztują
  20. @Szczefan @Artur85 @Mihau_ @clavdivs Byłem w salonie Gianta dzisiaj, po rozmowie z tamtejszym doradcą, skłaniał się bardziej do zaoferowania właśnie Roama 0 z napędem 1x11. Tłumaczył mi, że te przełożenia są praktycznie zbliżone do tych 2x10 a idzie za tym wygoda jazdy, prostota czyszczenia czy konserwacji, a wymiana nie jest jakoś drastycznie droższa od napędu 2x10. Polecał też ten rower bo nie jest droższy a ma po pierwsze lepsze hamulce, karbonową sztycę, co tez lekko amortyzuje no i przyszłościowo korbę można wymienić. Mówił też z doświadczenia, że sam by już nie wrócił na 2xx bo wygoda użytkowania napędu 1xx jest zbyt duża. No można powiedzieć mnie przekonał, chociaż nie wiem do końca ile w tym naciągania a ile prawdy.
  21. kaido2 Dziekuje Ci bardzo, 2x7 też wystarczy, szczerze to liczyłem na to, że coś podpowiesz, bo widziałem na forum, że masz szeroką wiedze na ten temat.
  22. nie daj się zwieść, i Crosso złapie przetarcie i nawet aktówka sakwa Ortlieba za 600 zł może okazać się nie trwała ( ta po chyba 2 tygodniach była odesłana) nie ma rzeczy nie zniszczalnych nie przebijanych itp Wór z plandeki duży Crosso na hakach stalowych to jest jednak jakość " praktyczna" ( jeśli haczyk ma dobry punkt zaczepienia na dole to sakwa na zakupuy do domu zdejmuje się raz dwa.)
  23. Da się Z tym, że ja akurat robiłem monstera 2x7 Użyłem manetek szosowych A050, klamek Alhonga, które mają takie wygięcie dźwigni iż działają tak samo jak klasyczne klamki v-brake i starej kierownicy szosowej. Jak robisz z używek to są groszowe sprawy
  24. @Niemak i czym prędzej spuść powietrze, bo może być bum z dętki 😀.
  25. Każdy SD ma debonaira. Tylko ten linear ma mniejszego
  26. Nie weszła cała na rant. Czasem tak jest, możesz spróbować na mydło czy płyn do mycia naczyń założyć i pompować do maksymalnego ciśnienia a później upuścić do oczekiwanego.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...