Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Wrzuć w kalkulator i zobaczysz co Ci bardziej odpowiada: https://www.gear-calculator.com/ Osobiście, odkąd przesiadłem się na napęd jednorzędowy nie chciałbym wracać do 2x.
  3. Nic by się nie stało, bo w najgorszym przypadku byś odpiłował tę płytkę. Jestem zaskoczony że tyle wytrzymała. Tak jak pisałem, u mnie już po chwili była naprawdę mocno zniszczona.
  4. @Ireneuszz to już musisz ocenić, czy masz realną potrzebę. Ja akurat miałem pod ręką tarcze 160 to zrobię sobie zmianę na lepsze, ale generalnie pewnie zmiana tarcz już coś powinna dać, choć dla mnie i tak te heble w porównaniu do czterotłoczków SLX-a to spowalniacze, ale że jakiś specjalnych gór na pomorzu nie mam, więc myślę, że to co jest fabrycznie ujdzie. Zgoda z @Mihau_, że 2x140 też zatrzyma ten rower i nie dajmy się zwariować.
  5. Dokładnie tak jak piszesz dlatego proszę o opinie kogoś kto testował w tym modelu jakieś konkretne opony 40mm może 42mm?
  6. Dzisiaj
  7. Witam, proszę o pomoc w wyborze opon do ATB/MTB. Obecne opony, które chcę wymienić to Schwalbe Smart Sam 57-559 (26x2.25). Nie wiem jaką mam szerokość wewnętrzną obręczy. Jedynie mam na nich napisane Rigida Sphinx (etrto 559 x 17-DIN 26"x1.75) Moje wymagania: - semi-slick (na chodniki/asfalt + trochę terenu - piach/kamienie) - szerokość 2 - 2.25" - pod kasetę - raczej drutowana - nie muszą być antyprzebiciowe - do 60zł - nie cięższa od Schwalbe Smart Sam I co sądzicie o tej, to jakiś klon mojej? https://allegro.pl/oferta/opona-26x2-25-xlc-mountain-x-57-559mm-mtb-niemiecka-super-jakosc-14472321048
  8. Cześć, od jakiegoś czasu szukam roweru do jazdy głównie polnymi drogami. Myślę, że moje oczekiwania najbardziej spełniłby rower crossowy, ale MTB też powinien dać radę. Zastanawiam się nad Riverside 500 z Decathlonu, już w sumie chciałem zamawiać, ale pojawiła się promka na taki rower: Rower Madani Cabrero Ciemnozielony. Nie jest to zbyt popularny model, ciężko znaleźć jakieś opinie oprócz kilku na stronie producenta i allegro. Czy bazując na specyfikacji potrafiłby ktoś ocenić ten rower? Z góry dziękuję
  9. Jak napęd działa to działa, jak się popsuje to się popsuje.
  10. Bo "myślę sobie, że ta zima kiedyś musi minąć..."
  11. @seba8121 Dziękuję za dobre słowo! No własnie nie po bułki. Kręciłem tak prawie 2 lata od wymiany napędu, 2k rocznie z reguły w suchych szosowych warunkach. Niestety przez swoją głupotę, i niedopatrzenie mogłem rozwalić sobie sprzęt, który trochę kosztuje :)
  12. Przecież tam jakieś bzdury wypisują w tej tabelce. Kąt rury podsiodłowej 63,7-65,2st.? Z tym mierzeniem prześwitu suwmiarką to wcale nie jest takie proste, bo nie wiadomo dokładnie, gdzie mierzyć. Widełki się zwężają przy końcu, czasem mają rozszerzenie i znów zwężenie, a opony mają różny kształt (balon wraz z bieżnikiem). Ich nominalna szerokość też często odbiega od realnej, więc tutaj najbardziej cenne są rady od osób, które mają taką ramę i próbowały konkretnych opon, w praktyce. W błocie, pod obciążeniem. Producent prawdopodobnie podaje prześwity z dużym zapasem, by nie narażać ramy i widelca na szorowania bieżnikiem lub bokiem opon właśnie gdy trochę się ubrudzą lub pod silnym obciążeniem.
  13. Musiałbym obmacać tego Basila na żywo. Basil większość sakw usztywnia nieumocowanym kawałkiem plastiku włożonym do materiałowej przegrody, przy regularnym użytkowaniu miejskim robi się jak nizej. Jeśli nie masz zamiaru ich często przenosić to szedłbym w turystyczne sakwy typu "rolowany wór", te faktycznie zniosą najwięcej.
  14. olo850 trekkingiem nawet mocniejszym w górach będzie niebezpiecznie, zatem wolę typowe firmowe MTB nieco dostosować pod szosę Dyscyplina DH kompletnie mi nie odpowiada, po krótce potrzebny sprzęt do sprawnego przemieszczania się po górach typu Beskid Sądecki / Żywiecki / Bieszczady itp a może i w okolicy domu przez 3/4 roku po bardziej nierównych ścieżkach (komfort na full-u jest nie zrównany) Doprecyzuje (szkoda, że nie da się zedytować pierwszego wpisu, bo 😞 już widzę konieczność poprawek, żeby było jaśniej i mniej słów - zleciłem moderatorowi edycję): - przedział cenowy dla roweru nowego - 60 % ścieżki i szlaki górskie / 40 % sprawne poruszanie po innych ogólno dostępnych drogach - chcę porównać większe koła w full-u i terenie (na razie mam też dwa hardtaile MTB 29": elektryka i jest spora różnica oraz zwykły, który czeka na przeróbkę) bo Spec 2005 standardowo na 26" i kół 27'5 raczej w tą ramę nie upchnę - zresztą aluminum jednak starzeje się, rower ma przebieg może z 2000 km i znaczną większość czasu przestał w garażu Docelowo chciałbym pzostać przy 3 lub 2 rowerach: 1 elektryczny na codzień 4/5 roku tylko na dojazdy do pracy i dalsze trasy 2 MTB typowo w góry i 3/4 roku od czasu do czasu po okolicy (jeszcze w pełni nie zdecydowany czy hardtail czy full) 3 na zmianę z full-em, do spraw na mieście, na ulubione przejazdy łaczone z komunikacją miejską i przez zimę retro MTB singiel z torpedo
  15. Tez tak pomyślałem i proponowałem koledze ale on nie lubi decathlonu😄
  16. To zależy. Głownie od watów jakie generujesz. No i czy zdecydujesz się na 50-34 czy 52-36.
  17. Ok dziękuje, a jakie to mogą być różnice średniej prędkości?.
  18. przeciez czwartek jest wolny bo swieto
  19. Jeśli rzeczywiście masz takie potrzeby "kurierskie", to może rzeczywiście lepiej będzie Ci się przewozić rzeczy w sztywnej sakwie. Ale przemyśl kupno tych sakw pojedynczych, nie łączonych u góry i mocowanych na jakieś haki, a nie na paski, jak wspomniał itr. Sakwa mocowana na paski będzie Ci się obijać o bagażnik, nie zależnie jak mocno zepniesz paskami. A mocowana na haki i z sensownym dolnym mocowaniem, będzie na sztywno związana z bagażnikiem i nie będzie Ci się majtać. A jak zachce Ci się jechać na wycieczkę bez sakwy to taką sakwę można szybko zdjąć, a z paskową będzie problem i potem trzeba ją jeszcze "przypaskować". No i kwestia odporności na deszcz tej sakwy.
  20. Taniej będzie wypożyczyć na dwa dni kompletny rower w Decathlon-ie.
  21. W ramach przygotowania do wyprawy większej i po stwierdzeniu braków technicznych: 1. Tarcze Galfera 223mm 2. Zaciski MT5 do Shigury 3. Wszystkie klocki Galfera z promocji Bikenina do XT wersja purpurowa (30% naszej allegrowej). 3 komplety, więcej nie było w momencie zakupu, aczkolwiek znów się pojawiły. 4. Ochraniacze na kolana Leatta bo poprzednie się skończyły. 5. Chińskie spodnie ala Fox. Miałem w ręce, rozwaliły mi system. Nieodróżnialne jakościowo a cena jak zwykle. 6. Przenośna myjka ciśnieniowa z alli za niecałe 150 PLN - zobaczymy. 7. Euroboxy na szpeje rowerowe do auta. Mam dość torby z ikei 8. Fantastyczny smar dwuskładnikowy Peatty. Miętowy
  22. Wymagania: solidna rama o rozmiarze 53 cm lub na osobe o wzroscie 172 cm solidny bagaznik kierownica z ręczna regulacja kata nachylenia i wysokości hamulce rolkowe przod i tyl dynamo do lampki z przodu lampa z tylu biegi: Nexus 7/8 moze byc sztywna sztyca lub amortyzowana
  23. Wystarczyłoby wejść na stronę producenta i tam jest napisane jaki max wejdzie.
  24. Sądzę, że Twoja intuicja jest poprawna. Jeżeli ma 100 cm wzrost a woom podaje 105 jako minimum to woom 3 będzie za duży. Te dolne granice są wg mnie mocno naciągane.
  25. Sorry, ale dziwne pomysły mają tu niektórzy - opona 2.4" na obręcz 22.5 mm - "a na co to, a komu to potrzebne ?"... Można, ale po co ? Dla tych paru gramów ? Do autora tematu : nie wiem według jakiego klucza oceniasz ilość miejsca w tylnych widełkach na dole/przy podsiodłówce, bo ja tam nie widzę opcji założenia opony szerszej niż fabryczna - tak, żeby to miało ręce i nogi, bo to że jakoś tam się upchnie szerszą oponę, kompletnie do mnie nie przemawia, ale nie mój wybór... Tyle jest miejsca przy oponach fabrycznych 2.25" z przyklejoną śladową ilością błota PS za 8.6 k jest Scale 910 ('23) na AXS, tyle że S -ka (włoski sklep).
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...