Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Owe tarcie występuje tylko pomiędzy dwoma elementami - korpusem piasty i bębenkiem. Te dwa elementy stykają się ze sobą za pośrednictwem dwóch elementów - wspomnianej - wymienionej już tulejki oraz uszczelki która siedzi na wkręconym w korpus pierścieniu w który wtyka się ratchet. Jeśli autor wykręcał owy pierścień, czego nie wiemy - to może źle osadził uszczelkę? Albo piasta nie jest do końca skręcona, bo dopiero jak się wsiądzie na rower i depnie - to następuje ostateczne wkręcenie pierścienia na miejsce... No i na koniec: pod owym wykręcalnym pierścieniem jest podkładka. Przy rozbiórce tej piasty można o niej zapomnieć, albo wkręcić pierścień z umieszczoną nią nie centralnie. W konsekwencji wkręcany pierścień w korpus nie siada tak głęboko jak powinien i powoduje, że uszczelka gumowa nie chowa się tak głęboko, jak powinna. Moim zdaniem więcej zdjęć potrzeba.
  3. 1. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) 2. Zigfir - 20786 km (mtb, szosa + trenażer) [13887 km outdoor] 3. bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) 4. provayder - 10459 km (szosa, MTB) 5. michalr - 9389 km (terenówka, mieszczuch) 6. przecietny - 8000 km (mtb,grv) 7. SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) 8. Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) 9. dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) 10. szamysz83 6067,2 km (MTB, trochę chomik) 11. bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) 12. smw44199 - 6004km (cross) 13. ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km 14. Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) 15. Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) 16. Lextalionis - 4074km (gravel) 17. wojtbike - 4059 km (cross) 18. spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) 19. CoolBreezeOne - 3296 km (MTB) 20. Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) 21. Revolta - 3186 km (MTB) 22. Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) 23. Sansei6 - 2909 km (MTB) 24. JWO - 2870 km (MTB) 25. D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer 26. thorcik - 2659 (mtb) 27. Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) 28. NerfMe - 1712 km (MTB) 29. szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) 30. Electronite - 696km (szosa) 31. TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) 32. Eathan - 64 km (gravel) 33. l2cz3k - 46 km (MTB)1. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer)
  4. Nie no ten Unibike 269 to dziwadło było i widać, że sklecone na kolanie byle było cokolwiek. Ale jednak Romek i Kross to chyba inna liga planowania jednak No i Kross chyba starszy z tego co się orientuję. Ja tam myślę, że przynajmniej Kross Unplagged to była rama robiona na zlecenie jednak, z konkretnym zamiarem. Swoją drogą, kiedyś był taki Mongoose na 26 i fabrycznie na tyle miał większy laczek niż z przodu. Pamiętam i wiem, bo kolega w 90-tych miał takiego. Pomysły są różne.
  5. W chwilach wolnych od rycerzowania lubię sobie puścić fajerwerki, czy tam rakietę ziemia - powietrze.
  6. Dzisiaj
  7. Bo to pomarańczowe to ja🚵
  8. I cyk, wartość roweru podwojona 🙃
  9. Możesz też rozważyć Epixona 27,5", 80 mm: https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/epixon-xc/275-cali_amortyzator-epixon-xc-rl-r-275-o-9mm-czarny-poysk/1853 Najlepiej zmierz wysokość obecnego widelca, od środka osi do dolnej bieżni sterów i szukaj czegoś o podobnej wysokości.
  10. Chyba nie sądzisz, że pompowałem je "ręcznie" Naturalnie, że pompką elektryczną, ale do wiszącego na ścianie trzeba zadzierać do góry ręce, a to już było ponad moje siły 😁
  11. W przypadku Unibike 269 dokładnie tak było jak piszesz. Z powodu braku widelców pod koło 29 wstawili co mieli. Rozmawiałem kiedyś na masie krytycznej w Bydgoszczy z jednym z gości pracujących w Unibike w tamtym czasie.
  12. Sprawa jest prosta, co tu się roztrząsać. Masz taką konstrukcję główki ramy: Jeżeli zostawisz fabryczne podkładki to wsadzasz jakąkolwiek kierownicę ale tracisz pełną integrację, dodatkowo zintegrowany mostek nie będzie ładnie tam wyglądać. Miałem to samo w mojej Emondzie. Jeżeli chcesz zamontować jakąkolwiek inną kierownicę oraz jednocześnie utrzymać super-czysty look, wtedy musisz się pobawić w dobranie odpowiednich podkładek, a w najgorszym przypadku nawet inny split ring.
  13. Ja sobie kupiłem od kogoś z forum Convoya i nawet było ok. Ale potem pojawił się problem z samoczynną zmianą trybów świecenia. Mocowanie tego do kokpitu też mnie trochę irytowało. Plusem był mocny snop światła jakie to dawało. Potem kupiłem sobie Gacirona Kiwi 800 i otrzymałem porównywalną moc światła, świetny uchwyt na kierownicę i wbudowany aku, który na moje wyjazdy jest aż nadto. A cena...nie pamiętam ile dałem za tego Convoya ale jakoś specjalnie tanio nie było i chyba porównywalna cena. W sumie to chińczyk i tamto chińczyk. Lubię wspierać lokalną przedsiębiorczość i być może gdyby nie wystąpił problem z samoczynnym przełączaniem trybów to byłbym nadal za Convoyem...ale jeszcze te uchwyty też musieli by dopracować. No i teraz to zdalne sterowanie lampki by się przydało pod paluchem a nie szukanie guzika na obudowie. No jednak wychodzi na to, że kilka przeróbek nie styka i całkiem nowy projekt by z tego musiał być.
  14. @KNKS @Mandoleran, nie wiem dlaczego proponujecie mi jakieś lampki i sugerujecie, że moja opcja jest niewłaściwa. Żeby było jasne - ja nie szukam lampki i nigdzie nie napisałem co jest lepsze, a co gorsze. Napisałem tylko, że nie rozumiem narzekania na uchwyty na Convoye i opory przed ogniwami 18650 - dla mnie to bardzo dobre rozwiązanie i przy tym pozostaję, przynajmniej na razie 🙂. @KNKS żadne eskapady. Po prostu lubię mieć jasno.
  15. Tak z czystej ciekawości zapytam, czy szanowne grono doszło do konsensusu w sprawie genezy powstania Krossa Unplagged? Może coś się po latach wyjaśniło, jakieś ciekawostki doszły? Cytat z innego tematu: "Kross Unplugged, Unibike 269 i Romet 29er to przypadkowo znalezione partie chińskich stalowych i dobrze wykonanych ram. Zamówili więc tyle, ile było dostepne albo tyle, ile dało się zamówić." Brzmi dość kontrowersyjnie, no ale przecież wszystko jest możliwe
  16. Nie, nadal tylko od góry. Różnica taka, że nie trzeba najpierw zaczepić czubka i docisnąć tyłem, można w drugą stronę lub po prostu wcisnąć od góry. Tak, wypinania nie zmienili i póki co jest tylko standardowe bez wielokierunkowego.
  17. Nie no jeśli chodzi o Ali to przesyłki są obecnie znacznie szybsze myślę że z 90% dochodzi < 10 dni.
  18. Dostałeś bardzo konstruktywną odpowiedź w kawałkach: Chińskie tanie kierownice z nieznanej firmy - NIE Chińskie mniej tanie kierownice ze znanej firmy - TAK Bontrager to ekstraklasa - NIE Wiesz już jakie kierownice warto kupić, teraz musisz dobrać taką, która będzie miała odpowiednie wymiary, pasowała do podkładek i po temacie.
  19. A trzeci, jako światło dzienne ? 😁 Żartuje, wiem ze musi być symetrycznie... Swoją drogą musisz trzaskać niezłe nocne eskapady skoro potrzebujesz takiego natężenia światła. Nie lepiej więc kupić sobie jednego Bontrager Ion Comp, czy Knog Blinder 900/1200 i cieszyć się opcją "wszystko w jednym" ? Montujesz sobie takie ustrojstwo pod Garminem, w systemie GoPro. Ustawiasz raz i cieszysz się stabilnie zamocowanym, efektywnym żródłem światła. Świeci to sobie elegancko, nie topi uchwytu, a stan baterii sygnalizuje na bieżąco. Tym bardziej że zamiast wydawać 250zł na modzonego Convoya', wydasz tylko 30zł więcej. Nie musisz żonglować ogniwami 18650 w ładowarce, bo ładujesz lampkę, jak człowiek, używając USB C, Zestaw dwóch rodzajów mocowań masz już w pudełku i nie musisz czekać 4 tygodni na przesyłkę z PRC. Ale to tylko moje zdanie. Pod rozwagę.
  20. No właśnie w tym problem, że w roku średnio z 20-30 rowerów się przewija przez moje ręce i raczej unikałbym marketowych narzędzi.
  21. Wczoraj
  22. Od siebie do 110-120 pesos polecę Navi 800 https://pl.aliexpress.com/item/1005006292412653.html Miałem/mam Convoy'a S2+ modzonego (wożę do dziś w torebce jako awaryjke/biwakówke) i tu plusem jest że podpinasz powerbanka i jedziesz dalej do tego ładne odcięcie linii i raczej bajer (ale przydatny) auto start-stop Z minusów ichsiejsze akumulatorki "18650" z stykami po jednej stronie
  23. @chudzinki Wiesz możesz to mieć wszystko zamknięte w jednej lampce, no ale rozumie potrzebę mieć wszystkiego w nadmiarze . To są ciekawe lampki, szkoda tylko że nie posiadam tego typów "manipulatorów nożnych" . https://www.lookcycle.com/us-en/products/spare-parts/pedals/keo-vision-upgrade-kit
  24. zostały tylko piny do pedałów
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...