Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Cześć, mam 185 wzrostu i 85kg wagi. Obecnie jeżdżę na Cannondale jekyll 1 2024r. Szukam ciekawej propozycji do szybszej jazdy na leśnych ścieżkach, podjazdach, zjazdach, długich prostych. Budżet nie jest ograniczeniem, ale rowerem nie będę uczestniczył w zawodach, więc może być drogo, ale nie musi. Wstępnie wybór padł na Cannondale scalpel Carbon 2 2025 z leftym, ale po głowie chodzi mi również specialized epic 8. Co byście polecili lub co Wy byście wybrali abym się cieszył każdą jazdą? Rower nie musi być nowy. Zapoznam się z każdą propozycją.
  3. Wczoraj
  4. Grupe shimano 5800 mozna mieszac z 7000 sam mam takiego mixa w tribanie 540. To tak z ciekawości. Nigdy nie jeżdziłe na czyms innym jak 5800 pomieszane z 7000 w kofiguracji 2 x 11 i bardzo sobie chwale takie połaczenie. po prostu działa i to juz od ponad 5000 km.
  5. 3,5K pln za tego Krossa Eskera Flatbara to już dobra cena czy jeszcze za wysoka?
  6. wr81

    [Kross Esker] flatbar

    Z wymienionych w wątku rowerów jeszcze Kellys Soot 20 ma obnizoną obecnie cenę na 2599 w CR. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-kellys-soot-20-pd37447/ Jest więc zauważalnie tanszy ale też trochę inny, głównie ze względu na napęd. Obydwa rowery są ( a rzynajmniej były kilka dni temu) dostępne do oglądania w krakowskim sklepie Centrum Rowerowego.
  7. W bawienie się w upgrade obecnego też bym nie szedł. Dojdziesz do ściany, a mógłbyś mieć drugi fajny sprzęt. Co lubię osobiście to zdobyć jakiś fajny hybrydowy rower i wsadzić mu lepsze i grube opony. Czy musisz mieć amortyzator z przodu - na to ci nie odpowiem, ale od sprzętu umożliwiającego grube kapcie bym zaczął. Hybrydowe rowery / fitnessbike / crossbike idzie znaleźć z szosowymi komponentami i Bez szosowych hamulców. Takie warto wziąć pod uwagę. Nie musi to być popularny producent, poszukaj wśród używanych w swoim rejonie a coś może znajdziesz. Takiemu wstawiasz jeszcze szersze opony niż tam będą, dajesz wygodne chwyty no i co trzeba będzie dalej dla wygody wymienić to wiadomo się bawisz. Nie będę ci go szukał, sam sobie 3 takie rowerki ogarnąłem i z Cube Sl Pro jestem najbardziej zadowolony. Na oponach 37 i 40mm jeździ wygodnie, a to nie jest jego limit. Koga roadrunner https://allegro.pl/oferta/holenderski-premium-rower-turystyczny-koga-roadrunner-deore-18034455460 Stevens ma trochę takich rowerów No i zdarzają się od różnych producentów czy niemieckich czy holenderskich. Cannondale miał w wersji z headschokiem nawet. Sam może nawet jakiego Unibike albo innego trekkinga zechcesz pod siebie przerobić. Możliwości jest sporo.
  8. Magene H303, bezproblemowy. Transmisja zarówno po ANT+ i Bluetooth. Z kodem CDPL02 zapłacisz 77 zł. https://pl.aliexpress.com/item/1005003192428657.html
  9. BT ma więc powinien
  10. działa ze zwiftem ?
  11. Osobiście mam arm/wrist banda Coospo HW9 - bo podcycniki mnie irytowały https://aliexpress.com/item/1005005937362399.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.230.21ef18028EiNph&gatewayAdapt=glo2pol
  12. lukasdyl

    [Kross Esker] flatbar

    Teraz ten Kross Esker Fl jest w sklepie za 3499 plnów? To już atrakcyjna cena i opłaca się go brać czy za 3,5K można coś lepszego dostać?
  13. Heja, pod pół roku używam/używałem lezyne takiego jak poniżej, ale od jakiegoś czasu po 15 minutach działania się rozłącza i nie da się go sparować. Wsadziłem mu nowa baterię ale dalej lipa. Pocę się jak knur na trenażerze i może w końcu nie wytrzymał XD Polecicie coś najlepiej potoodpornego ?
  14. @zekker Jeśli chodzi o tył, to mam temat ogarnięty, jeśli chodzi o wszystkie pojemności. W obecnym rowerze wielkiego problemu nie ma - jak znajdę dobrą korbę X2 pewnego dnia, to zrobię 2x9 z kasetą 11-36, bo większej przerzutka Marvo nie obsłuży, a z przodu 40-26 albo 42-28, bo więcej przednia przerzutka Marvo nie obsłuży Ale pytanie zadałem na wypadek zakupu jakiegoś używanego roweru, gdzie już niemal na bank bym szedł w 2x10 i chciał mieć "1x10" + reduktor na przebijanie się przez mega trudny teren z bagażami. Nie będę nigdy silnym rowerzystą z super kondycją (dość powiedzieć, że po paru godzinach zbyt intensywnej jazdy czuję się źle kilka dni, taka przypadłość), więc trzeba się jakoś ratować.
  15. Bez przesady, chyba nie jeździsz po 25 tys. km rocznie, żeby zabiły Cię koszty wymiany kasety czy łańcucha. Przy normalnym użytkowaniu, szczególnie jak będziesz jeździł po kilkanaście kilometrów nawet codziennie to kasetę czy łańcuch będziesz wymieniał co kilka lat. Dostępność części jest nieograniczona. Są zwolennicy rotowania i sceptycy tej metody. Ja nie rotuję, kaseta nie kosztuje aż tyle żeby się z tym pierdzielić. Np. w grawelu mam już przebieg ponad 3 tys. km i nic z napędem się nie dzieje, działa bez problemu, nic nie przeskakuje, nie zrywa jak się depnie. Zresztą już tu była na ten temat dyskusja i z tego co pamiętam to wychodzi, że niewiele się na rotacji da oszczędzić. Ważne, żeby kupować łańcuch dobrej jakości, nie jakiś z goownolitu, markowy, nie szukać okazji i nie kupować podróbek, które zniszczą Ci kasetę i tarcze w korbie
  16. Też nie do końca mi się to podoba. Żal mi żon i dzieci czekających na mecie. Uważam, że marketingowe wykorzystywanie takiego ryzyka jest nieetyczne. Ale mam wrażenie, że ci, co tam jadą, nie robią tego dla nagrody - są uzależnieni od takich przeżyć, to ich definiuje. Jechali by i bez nagrody i bez kamer.
  17. Chcę kupić używaną szosę typu endurance. Będzie to moja pierwsza szosa, nie będę się z nikim ścigać, będzie służyć na rekreacyjne przejażdżki po kilkanaście kilometrów. Moje dotychczasowe rowery miały napęd 3Xi taki napęd mi nie przeszkadza. Do wyboru mam rower z tą sama ramą ale na różnym osprzęcie (katalogowo z 2018r) Shimano Sora R3000 napęd 3x9 z kołami noname https://katalog.bikeworld.pl/2018/web/produkt/grupy_osprzetu/shimano/shimano/43685/sora albo: Shimano 105 5800 napęd 2x11 z kołami Mavic Aksium https://katalog.bikeworld.pl/2018/web/produkt/grupy_osprzetu/shimano/shimano/43613/105_1 Różnicę w cenie zakupu pomijam, Wybór wydaje się prosty, wyższy osprzęt = wszystko lepsze, lepsze koła, tylko boję się że dla laika będzie to dla mnie bez znaczenia, za to wpakuję się w drogi w eksploatacji rower, bo np. kaseta 11rz to koszt 2 albo 3X wyższy od 9rz. Możecie coś doradzić? Napisać Ile kosztują was remonty takich napędów, ile trzeba mieć łańcuchów w rotacji, jaka jest dostępność części, zamienników np. pojedyńczych koronek do korby, ogólnie koszta eksploatacji takich starszych grup?.
  18. Napędy mtb i szosowe/grawelowe powyżej 9 rzędów mają inny ciąg linki. Do 9 rzędów włącznie są kompatybilne. Nawet był taki fitness na GRX-ie 2x10, Cube SL Road Pro i miał on manetki SL-4700
  19. Nie podejdzie żadna 10-rzędowa manetka na przykład xt ? Słyszałem też coś o specyficznym ciągu tej przerzutki?
  20. Dzięki, napisałem do niego ale niestety dostałem odp. "Marin stosuje customowy tune specjalnie dopasowany do kinematyki naszych ram; nie powinieneś sam grzebać w damperze bo możesz go zepsuć, przyjdź do naszego serwisu to przestroimy go dla ciebie". Także wracam do punktu wyjścia, jeśli ktoś może podesłać nr seryjny dampera do sprawdzenia w trailhead to będę bardzo wdzięczny...
  21. Cześć, Dokumentacja Shimano wskazuje tylko jedną manetkę i jest to SL-4700. https://productinfo.shimano.com/en/compatibility/C-454
  22. Hej hej wszystkim! Planuję zbudować rower z części, które mam w warsztacie. Jedną z takich części jest tylna przerzutka GRX RD-RX400. Chcę zbudować rower z płaską kierownicą, więc potrzebuje manetki 10s. Podpowiedzcie proszę, jaka manetka do plaskich kierownic obsłuży tego GRXa ? Dzięki!
  23. Cycplus jest tani i działa bez zarzutu (komplet poniżej 40zł), nie kupuj geoid, bo ma beznadziejny styk (rozwiązanie) baterii. Co do czujnika tętna, nie pomogę
  24. Jednocześnie sam wrzucał nie mniej ryzykowne nagrania Oglądam generalnie z podziwem, że ktokolwiek jest w stanie takie trasy przejechać. Ryzykowne? Jak cholera, ale taki sport.
  25. marvelo

    [rower] Rozmiar ramy

    To wcale nie musi być błąd. Rozmiar M ma mniejszy o jeden stopień kąt główki ramy (70 vs 71) niż rozmiar S, a bazę kół taką samą, więc górna część główki ramy musi być bliżej rury podsiodłowej. Takie rzeczy się zdarzają.
  26. Co do parowania udało mi się to rozwiązać poprzez Factory Reset punkt 3.2 https://data.datadepo.cz/custom-data/151-trailstore-cz/k-393170-393170_BSC100S_EN_man.pdf A macie jakieś zdanie na temat czujników kadencja, prędkość, tętno serca? https://pl.aliexpress.com/item/1005005940082641.html https://pl.aliexpress.com/item/1005004995165695.html https://pl.aliexpress.com/item/1005005481362081.html
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...